BCAA - Haaraketjuiset aminohapot

Meta title: 🔥 BCAA – AMINOHAPPOJEN PIKALATAUS 🔥

Meta description: Haaraketjuiset aminohapot, jotka tukevat palautumista, jaksamista ja treenin aikaista suorituskykyä.

Ette syö minua! Mutta jos jokin nyt kuitenkin ajaa teidät heittämään minut kurkustanne alas, (sosiaalinen painostus, media tms.) tehkää se minulle helpoksi ja kivuttomaksi. Tässä yksi vinkki: jos BCAA jauheena, lorauta sheikkeriin vettä tai mehua ja jauheet, sheikkaile perusteellisesti ainakin minuutti. Voit jättää sheikkerin jääkaappiin kymmeneksi minuutiksi; BCAAt ovat liuottuneet.

Onko tämä kannattava ostos vai placeboo? toimiiko pelkän heran kans vai tarviiko jotai erikois aineita? Onko edes kokeilemisen arvoista?

Ja mitähän helvettiä taas? Miks oisi placeboo? Ja mistähän aineista puhut? Bcaa on apinohappovalmiste eikä mikään "ihmeaine". Bcaa sisältää leusiinia, isoleusiinia ja valiinia. Noita kaikkia saat lihasta, maidosta ihan riittävät määrät turvataksesi proteiinisynteesin. Jos malttaisit lukea tätä ketjua etkä vaan kyselisi tyhmiä olisit jo varmasti tehnyt ostopäätöksesi.

Kuinka moni on vaihtanut treenin aikana juotavan BCAA:n heraan? Kävin tossa viikonloppuna kotikylän salilla ja siellä pari roinareiskaa naureskeli kun vedin BCAA:ta ja itse joivat heraa, treenin aikana siis. Olin siinä uskossa, että BCAA imeytyy heti lihaksiin, kun taas heralla kestää aikansa, mutta osasivat kertoa, että sillä ei ole mitään väliä. Kyllähän tuota on tullut itsekin mietittyä, että oisko ihan sama jos jois vaan heraa, kun siinä kuitenkin melkein saman verran noita haaraketjuisia aminoja mitä BCAA:ssa.
En sitten teidä tulisko sen halvemmaksi, kun pitäisi yksi protsku juoma vedellä päivässä lisää.. Pitäisi ruveta laskemaan

Kuinka moni on vaihtanut treenin aikana juotavan BCAA:n heraan? Kävin tossa viikonloppuna kotikylän salilla ja siellä pari roinareiskaa naureskeli kun vedin BCAA:ta ja itse joivat heraa, treenin aikana siis. Olin siinä uskossa, että BCAA imeytyy heti lihaksiin, kun taas heralla kestää aikansa, mutta osasivat kertoa, että sillä ei ole mitään väliä. Kyllähän tuota on tullut itsekin mietittyä, että oisko ihan sama jos jois vaan heraa, kun siinä kuitenkin melkein saman verran noita haaraketjuisia aminoja mitä BCAA:ssa.
En sitten teidä tulisko sen halvemmaksi, kun pitäisi yksi protsku juoma vedellä päivässä lisää.. Pitäisi ruveta laskemaan

Tuskinpa BCAAkaan ehdi reenin aikana imeytyyn. Leusiinipeotidit varmaan ainoat mitkä ehtivät.

Aminohappokierto kestää 24h niin sillä, että juo reenin aikana kallista bcaa eikä kyllä normaali salilla kävijä saa vuoteen kuin helvetisti miinusta lompsaan ja 100g lihaa. Fasti on hyvin myynnissä onnistunut!

Juu, mutta ite kyllä juon treenin aikana BCAA:ta tai heraa, vaikka siitä nyt ei hirveästi hyötyä olisikaan, tavaksi kun tullut(katabolin pelko on vahva). Yritän nyt vierottautua näistä turhista lisäravinteista, niin mielelläni BCAA:kin lopettaisin, jos tulee halvemmaksi vetää ylimääräinen annos heraa. Olen ollut nyt kuukauden kuivilla boostereista ja olo on mitä mainioin. Kofeiinitabletit ajaa kyllä ihan saman asian, itse asiassa niistä on saanut jopa enemmän virtaa mitä viime buusterista. Harmittaa niihin upotetut rahat, nykyään tosin taitaa kaikki olla 40e-> ja siitä ylöspäin, buusterit siis, ei voi käsittää

Yksi vuosi 10 g BCAA:ta treenin aikana tulee maksamaan ~90 euroa. Kyllä sitä tulee aika paljon turhempaanki laitettua rahaa vuoden aikana...

ps. ite otan ennen ja jälkeen treenin.

Jotain halpaa bulkki paskaa jota ei pysty vetämään edes Gladiaattorit?

Myproden omaa maustamatonta menee itsellä latarin ja palkkarin seassa. Jos haluu fiilistellä pelkkää bcaa:ta treenin, niin sit kannattaa ottaa maustettua, joka maksaa pari euroa enemmän.

Voihan niitä jotkut muut vetääkin. Jos ottaa vaikka 15-20gr BCAA niin omasta mielestä parempi, että ne on sitten aminohappoja, eikä sokeria. Mutta tämä on vain minun MIELIPIDE.

Ömm, mutta jos otat 20gr tuota ko. SmartSuppsia, niin siitä tulee silti vain 1,3gr hiilareita per annos ja loput täyttä tavaraa. So, what's your proooblem? :dance:

Aminohappokierto kestää 24h niin sillä, että juo reenin aikana kallista bcaa eikä kyllä normaali salilla kävijä saa vuoteen kuin helvetisti miinusta lompsaan ja 100g lihaa. Fasti on hyvin myynnissä onnistunut!
Tää nyt on ihan paskapuhetta

Ite olen kyllä huomannut intrajuomasta apua treeneissä, EAA voisi kokeilla seuraavaksi..
Hyvä lisä on sitrulliini malaattia gramma kaksi sekoittaa joukkoon, pumppia parantaa merkittävästi.

Niin, otan silti paastotessa pelkkiä aminohappoja. Et saa mielipiteitäni muuttumaan.

Ai, tarkoitatko, että otat aminot erikseen omista purkeistaan, jolloin mukana ei VARMASTI ole mitään ylimääräistä? :hyper:

39551975.jpg

Back
Ylös Bottom