Juhazone, laita ensin nämä 3 asiaa kuntoon:
1) reeni
2) ruokavalio
3) lepo.
Useimmilla menee jo noiden kolmen asian kuntoon laittamisessa (siis todella kuntoon, viimeisen päälle järkeväksi viilattuna) vuosia tai ainakin muutamia kuukausia aikaa.
Kaikenmaailman tehonlisääjistä on moni montaa mieltä. Mun mielestä tribulus yms. ns. testobuusterit ovat 100% rahastusta ja turhia, kuten hyvin moni muukin lisäravinne ja varsinkin ns. tehonlisääjät. Varmasti toimivia piristeitä ovat kofeiini, jota voi ottaa kolmesta lähteestä: kahvi, tee ja kofeeinitabletit (saa apteekista reseptivapaasti halvalla), sekä efedriini, joka meneekin sitten jo roinaforumin puolelle, on reseptilääke. On kumma, jos et saa aloittelijana tarpeeksi tehokasta reeniä tehtyä ilman yhtään mitään lisäravinnetta, edes kahvia (vaikka toki esim. mukillinen kahvia voi olla paikallaan eikä ole tuomittavaa). Itse saan noin 8 vuoden reenin jälkeen vieläkin ihan tarpeeksi tehokkaasti reenattua, eikä tehostajana ole kuin satunnaisesti iso mukillinen ätäkkää vihreää teetä.
Proteiinijauhojen laadukkuudestakin on tsiljoonia mielipiteitä. Joidenkin mielestä riittää, kun on pal.juomassa halpisheraa ja ehkä maltoa sekä kreaa, toinen haluaa hifistellä jauhotkin viimeisen päälle, ostaa kalleimmasta päästä proteiinia, glutat yms. hienoudet siihen vielä lisukkeeksi. Jokainen uskonsa ja tilin katteen mukaan toimikoon. :piis:
Bottom line: älä usko härskejä myyjiä ja markkinoijia. Parempiakin tiedonlähteitä on. Lisäravinteilla saa kehitystä aikaiseksi, mutta enempi on merkitystä järkevällä reenillä, ruokavaliolla sekä riittävällä levolla.
Ainiin, mitä tulee T5:een, niin eipä näy myyjän kotisivulla olevan edes tuoteselostetta, ei kerrota, mitä tuotteen edes pitäisi sisältää. Ei anna ainakaan mulle myyjästä eikä tuotteesta kovin luotettavaa kuvaa. Tässä tosin on melkein jokaisella lisäravinnemyyjällä parantamisen varaa, mutta on todella surkeaa, jos tuotteen kuvauksessa ei todellakaan ole muuta, kuin ylisanoja ja kehuja tuotteesta. Asiapitoisempi, lyhyen ytimekäs tuote-esittely olisi ainakin minun silmääni huomattavasti luotettavampi ja vaikuttavampi. :down: Myöskään lehdestä luettu kilpabodarin kehuva lausunto ei todellakaan takaa minkään tuotteen toimivuutta. Ole kriittinen ja ajattele itse!