BB Jari Veijola

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tästä asiasta keskusteltiin tässä topicissa ja kun minulla ei ole enää mitään menetettävää niin voihan tämänkin julkituoda.
Jotenkin tuntuu että olisin vähän saanut siitä kokemustakin.....

 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siinä on kunnon roskatutkimusta kerrakseen, jonka tekijöinä pari rillipää mikkihiirtä. Menee samaan sarjaan kuin aikoinaan eräs ruotsalainen dokumentti steroideista/niiden käyttäjistä. Siinä joku palkattu wannabe pullistelija kertoi kuinka sai megalomaanisen tunteen hormooneista ja tuntui kuin olisi voinut vaikka kävellä päin autoja tiellä! Siis sillä tavoin että auto jää miehen alle, eikä mies auton!
 
Siinä on kunnon roskatutkimusta kerrakseen, jonka tekijöinä pari rillipää mikkihiirtä. Menee samaan sarjaan kuin aikoinaan eräs ruotsalainen dokumentti steroideista/niiden käyttäjistä. Siinä joku palkattu wannabe pullistelija kertoi kuinka sai megalomaanisen tunteen hormooneista ja tuntui kuin olisi voinut vaikka kävellä päin autoja tiellä! Siis sillä tavoin että auto jää miehen alle, eikä mies auton!
Vaikka ad hominem- argumenttisi jo itsessään laskee merkittävästi argumenttisi arvoa, niin mielenkiinnosta kysyn, millä tavalla tuo on mielestäsi roskatutkimus?
 
Sen on tehnyt rillipää mikkihiiret, ei bodarit. Ja sitäpaitsi nuo tekijät ovat kateellisia lihaksista.
Eli aivojen kuvaus antaisi eri tuloksen jos konetta käyttävä olisi bodari ? Ompa älykäs magneettikuvaus kone 😀 Osaa muuttaa tuloksen käyttäjän mukaan. Täytyypä itsekin sanoa ensi kerran voisiko mri kuvat ottaa joku bodari. Jos tulisi paremmat kuvat 🤗 Ihme oletus myös että kaikki ovat lihaksista kateellisia. Veikkaan ettei mikki hiiriä kiinnosta pätkääkään kuinka iso hauis o itsellä.
 
Eli aivojen kuvaus antaisi eri tuloksen jos konetta käyttävä olisi bodari ? Ompa älykäs magneettikuvaus kone 😀 Osaa muuttaa tuloksen käyttäjän mukaan. Täytyypä itsekin sanoa ensi kerran voisiko mri kuvat ottaa joku bodari. Jos tulisi paremmat kuvat 🤗 Ihme oletus myös että kaikki ovat lihaksista kateellisia. Veikkaan ettei mikki hiiriä kiinnosta pätkääkään kuinka iso hauis o itsellä.
Sulla ei kyllä toi huumoritutka toimi nyt yhtään.
 
Sulla ei kyllä toi huumoritutka toimi nyt yhtään.
Ei tällä kertaa. Silti aika huvittavaa kun bodarit haukkuvat samantien tutkimusten tekijät mikki hiiriksi jos tulos on bodareille epäedullinen. Aika helposti menee tunteisiin jos bodareita arvostellaan vähääkään. Bodari nyt sattuu olemaan tavisten mielestä luonnottoman näköinen. Turha siitä on kilahtaa jos tulee arvosteluja.
 
Melko koomista toi tunteisiin menemisen kommentti, näkee kovin usein kun joku tavis puhuu bodareista jos kukaan erehtyy esim vastaamaan, niin tunteisiin on mennyt. Olisko kuitenkin niin, että ne tavikset jotka jatkuvasti jaksaa hokea miten bodarilla meni tunteisiin, on vetänyt itse megaluokan herneet kun pitää joka paikassa nillittää samaa.

Joka paikassa missä ikinä on bodari esillä, joku itkee jostain lääkkeistä, kiveksistä, tyhmyydestä jne, siis AINA. Että kellähän se on mennyt tunteisiin.
 
Siinä on kunnon roskatutkimusta kerrakseen, jonka tekijöinä pari rillipää mikkihiirtä. Menee samaan sarjaan kuin aikoinaan eräs ruotsalainen dokumentti steroideista/niiden käyttäjistä. Siinä joku palkattu wannabe pullistelija kertoi kuinka sai megalomaanisen tunteen hormooneista ja tuntui kuin olisi voinut vaikka kävellä päin autoja tiellä! Siis sillä tavoin että auto jää miehen alle, eikä mies auton!
En tiedä tiesitkö ennestään, mutta kun tiedettä tehdään, niin siinä ei julkaistessa käytetä kriteerinä hauiksenympärystä, vaikka toki täällä parkkiksella isompi hauiksenympärys tarkoittaa isompaa impact factoria. Voisit laittaa Oslon yliopistoon viestiä, että ottavat vaikka pari pakkisbodaria tulkitsemaan MRI-kuvia seuraavaan tutkimukseen, koska eihän niitä voi tulkita, jos ei itse ole roinannut ja vedä 200kg penkistä. Vittu miten tyhmiä juttuja… Oletko paljon tehnyt itse tiedettä? Tai lukenut yhtään tieteellistä artikkelia?
 
Melko koomista toi tunteisiin menemisen kommentti, näkee kovin usein kun joku tavis puhuu bodareista jos kukaan erehtyy esim vastaamaan, niin tunteisiin on mennyt. Olisko kuitenkin niin, että ne tavikset jotka jatkuvasti jaksaa hokea miten bodarilla meni tunteisiin, on vetänyt itse megaluokan herneet kun pitää joka paikassa nillittää samaa.

Joka paikassa missä ikinä on bodari esillä, joku itkee jostain lääkkeistä, kiveksistä, tyhmyydestä jne, siis AINA. Että kellähän se on mennyt tunteisiin.
Tuo on kyllä melkoinen harha, että "tavikset" kollektiivisesti triggeröityvät lihaksista. Ei todellakaan, valtaosaa ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei, vaikka bodari toki näin luulee.

Tilanne on ihan sama vaikkapa silloin, jos omaan ammattiini/työhöni liittyen on uutinen. Kommenttiosiossa tiedetään AINA miten väärin ja tyhmästi on tehty, tekijät tyhmiä, itse osattaisiin paremmin. Mutta ei se tarkoita, että ne tavikset ovat sitä mieltä. Vaan varsin pieni joukko, jolla tarve purkaa tuntojaan, oli aihe lähestulkoon mikä hyvänsä.
 
Tästä asiasta keskusteltiin tässä topicissa ja kun minulla ei ole enää mitään menetettävää niin voihan tämänkin julkituoda.
Jotenkin tuntuu että olisin vähän saanut siitä kokemustakin.....


Mistähän ne on tuohon tutkimukseen löytänyt "steroidi riippuvaisia ihmisiä"🤔

Itse tunnen vähintään kymmeniä tai todennäköisemmin satoja roinan käyttäjiä, mutta en tiedä ketään jolla olisi steroidi riippuvuus.

Mitenhän ton riippuvuuden vieroitus oireet ilmenee🤔

Jotenkin naurattaa ajatus vapisevasta kylmää hikeä pukkaavasta bodarista kadun kulmassa kyselemässä "onks kellään heittää yhtä dbollia"
 
Mistähän ne on tuohon tutkimukseen löytänyt "steroidi riippuvaisia ihmisiä"🤔

Itse tunnen vähintään kymmeniä tai todennäköisemmin satoja roinan käyttäjiä, mutta en tiedä ketään jolla olisi steroidi riippuvuus.

Mitenhän ton riippuvuuden vieroitus oireet ilmenee🤔

Jotenkin naurattaa ajatus vapisevasta kylmää hikeä pukkaavasta bodarista kadun kulmassa kyselemässä "onks kellään heittää yhtä dbollia"
Riippuvuutta on paljon muutakin kuin fyysistä. Tuosta alkuun:

 
Tuo on kyllä melkoinen harha, että "tavikset" kollektiivisesti triggeröityvät lihaksista. Ei todellakaan, valtaosaa ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei, vaikka bodari toki näin luulee.

Tilanne on ihan sama vaikkapa silloin, jos omaan ammattiini/työhöni liittyen on uutinen. Kommenttiosiossa tiedetään AINA miten väärin ja tyhmästi on tehty, tekijät tyhmiä, itse osattaisiin paremmin. Mutta ei se tarkoita, että ne tavikset ovat sitä mieltä. Vaan varsin pieni joukko, jolla tarve purkaa tuntojaan, oli aihe lähestulkoon mikä hyvänsä.
Juurikin tämä.
Joka ikiseen asiaan löytyy hyvin pieni joukko jotka valittaa iltalehden ym. kommenttiosioissa.

Joillain vaan tuntuu olevan pakonomainen tarve oikein etsimällä etsiä eri kommenttiosioista pelkkiä negatiivisia kommentteja
 
Tuo on kyllä melkoinen harha, että "tavikset" kollektiivisesti triggeröityvät lihaksista. Ei todellakaan, valtaosaa ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei, vaikka bodari toki näin luulee.

Tilanne on ihan sama vaikkapa silloin, jos omaan ammattiini/työhöni liittyen on uutinen. Kommenttiosiossa tiedetään AINA miten väärin ja tyhmästi on tehty, tekijät tyhmiä, itse osattaisiin paremmin. Mutta ei se tarkoita, että ne tavikset ovat sitä mieltä. Vaan varsin pieni joukko, jolla tarve purkaa tuntojaan, oli aihe lähestulkoon mikä hyvänsä.
No kun puhutaan kommentoinnista esim iltalehdissä, niin se tapahtuu aina. En mä sanonut että kaikki triggeröityy, vaan kun triggeröityy, niin se on tavallinen ihminen jolla meni bodari tunteisiin.
 
Joillain vaan tuntuu olevan pakonomainen tarve oikein etsimällä etsiä eri kommenttiosioista pelkkiä negatiivisia kommentteja
SIis todellisuus on se, ettei niitä tartte etsiä, koitappa etsiä positiivinen kommetti mistä tahansa uutisesta jossa bodaria käsitellään, aika harvassa on. Mun pointti oli siis, että eiköhän se ole mennyt tunteisiin niillä jotka jaksaa aina valittaa bodareista.
 
SIis todellisuus on se, ettei niitä tartte etsiä, koitappa etsiä positiivinen kommetti mistä tahansa uutisesta jossa bodaria käsitellään, aika harvassa on. Mun pointti oli siis, että eiköhän se ole mennyt tunteisiin niillä jotka jaksaa aina valittaa bodareista.
Joo samaa mieltä oon että ei niitä kommenttiosioista tarvitse etsiä kun 90% ne niitä on täynnä.
Mietin vain että jokainen tiedostaa sen niin miksi sinne kommentteihin pitää mennä lukemaan?

Ei se ole mikään bodareita koskeva ilmiö vaan koskee jokaista asiaa. Uutinen bussikuskeista, presidentistä, kouluista jne.
90% kommenteista pelkkää negatiivisuutta
 
No kun puhutaan kommentoinnista esim iltalehdissä, niin se tapahtuu aina. En mä sanonut että kaikki triggeröityy, vaan kun triggeröityy, niin se on tavallinen ihminen jolla meni bodari tunteisiin.
Itse koitin viestiä, että täysin vastaavaa tapahtuu todella monessa muussakin teemassa/asiassa vähintään vastaavalla innolla. Ei tämä ilmiö ole vain bodareihin kohdistuva, vaikka syvällä bodausskenessä oleva näin voi aidosti kokea.
 
Mistähän ne on tuohon tutkimukseen löytänyt "steroidi riippuvaisia ihmisiä"🤔

Itse tunnen vähintään kymmeniä tai todennäköisemmin satoja roinan käyttäjiä, mutta en tiedä ketään jolla olisi steroidi riippuvuus.

Mitenhän ton riippuvuuden vieroitus oireet ilmenee🤔

Jotenkin naurattaa ajatus vapisevasta kylmää hikeä pukkaavasta bodarista kadun kulmassa kyselemässä "onks kellään heittää yhtä dbollia"
Lapsellista saivartelua. Tiedät ihan hyvin että riippuvuudella tarkoitetaan tässä yhteydessä roinaajaa joka ei pysty olemaan ilman aineita. Jos pitkään käyttänyt yrittää olla ilman testoa väitätkö ettei tule sivareita ? Nollatestoilla on hyvä olo ? Lihat lähtee, ei seiso, masentaa ja muuta kivaa.
Tuo on kyllä melkoinen harha, että "tavikset" kollektiivisesti triggeröityvät lihaksista. Ei todellakaan, valtaosaa ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei, vaikka bodari toki näin luulee
Täysin totta. Valta osaa taviksita ei kiinnosta lihakset minkään vertaa. Bodarin fantasioit että jokainen on kateellinen heille.
 
Erna Huskoa koskevat kommentit myös ilta-sanomien keskustelussa taattua laatua,jopa analoboliset mainittu johtuen mimmin äänestä,en kyllä itse huomannut äänessä viskibassoa.
Maailman onnellisin kansa.
 
Back
Ylös Bottom