Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PS3:lle tuli hommattua ja vähän vaivaa tätäkin sama kui Modern Warfare 2:sta: Liian pienet kentät. Katsellaan, 2h tuntia oon nyt saikulla mättäny ja ihan potentiaalinen räiskintä kuitekin. I_Suckout_U on nick ja saa lisäillä, niin voidaan ottaa mättöjä.
Mikähän piru tuohon peliin on tullut kun joka servulla lagaa vitusti? Mulla on aina ping yli 300, samoin melkein kaikilla muillakin. Aivan perseestä pelata tuommosella pingillä:(
Tätä minä en myöskään ymmärrä. Kun on tottunut cs:n, ym < 10 pingeihin, niin noi ~200 pingit tuntuu lähinnä vittuilulta. Miksi ne ovat noin korkeat?
Mikähän tuossa päivityksen jälkeen meni pieleen ku asensin tuon punkbusterin eikä päästä joinaamaan servuille? Perseestä tää homma ku lataat ohjelman niin ei auta mitään.
Ilmeisesti vika on punkbusterissa, eli pääsen asennusvaiheessa tuohon pelin lisäämiskohtaan, mutta pb ei varmaan asennu mihinkään kun ei siitä löydy muutakuin asennustiedosto. Mistä ootte pb:n ladanneet?