Battlefield Bad Company 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Venidos
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
M60 tappaa kyllä ihan yhellä purskeella, ei se siitä oo kiinni. Kokeilin HC:ta. Porukka kykkii reconeina puskissa eikä tee mitään muuta. Oli ankeaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Noi asetehot ilman HC:ta on kyllä ihan naurettavat. Jos et suuhun ammu ni on iha sama ammutko jollain submachinegunilla vai M95:lla. Ammun kaukaa M95:lla rintaa ja ei kuole ja kaveri heittää jonku burstin lelupyssyllä niin johan lähtee henki.

PS3:lle tuli hommattua ja vähän vaivaa tätäkin sama kui Modern Warfare 2:sta: Liian pienet kentät. Katsellaan, 2h tuntia oon nyt saikulla mättäny ja ihan potentiaalinen räiskintä kuitekin. I_Suckout_U on nick ja saa lisäillä, niin voidaan ottaa mättöjä.

PS3:lle tuli hommattua ja vähän vaivaa tätäkin sama kui Modern Warfare 2:sta: Liian pienet kentät. Katsellaan, 2h tuntia oon nyt saikulla mättäny ja ihan potentiaalinen räiskintä kuitekin. I_Suckout_U on nick ja saa lisäillä, niin voidaan ottaa mättöjä.

Edelleen saikulla ja lisää oon mättäny. Eikö tossa todella voi mennä maihin? Toi hardcore pelimuoto parantaa Rush modessa huomattavasti peliä kokonaisuudessaan, mutta on erittäin paljon kiinni siitä millaseen joukkueeseen ja ryhmään sattuu. Jos hyvä ryhmä ja edes jotenkin tolkuissaan oleva joukkue, niin ihan viihdyttävä ja hyväkin peli. Jos taas koko joukkue ihan kujalla, niin lähinnä mielisairaalaan tuon pelaaminen johtaa. Ihan onnistunut, mutta ei jätä ihan samanlaista muistijälkee kuin BF2 PC:llä.

Ja mikä siinä on, että konsoleille ei voi sitä servun valintaportaalia tehdä? Nyt ei tiedä yhtään lagia ja välillä ahtaissa paikoissa tuntuu, et tullaan vähän liikaa jäljes. Ja sit jos on joku ihan surkee servu, niin herran hallus on vaihto. Todennäköisesti päädyt vielä samalle servulle vaihtoa yrittäessä.

Noniin...Nyt on viikko pelailtu tätä (plus betaa alusta asti) ja ei edelleenkään ole vakuuttanut. Kuten aiemmin jo olen sanonut, tosi mukavaa ajanvietettä publicilla, mutta tässä pelissä tuskin tulee koskaan olemaan mitään tasokasta kilpailusysteemiä (lanit, cupit, ladderit etc..). Edelleen liian hidastempoinen ja mielestäni aseissa juuri olemattomat rekyylit. Tappaa kun vaan laskettaa menemään --> no skill needed.

Grafiikka ja efektit erittäin hienoja ja varmasti tähän mennessä yksi parhaista peleistä jos vain haluaa nauttia pelin hienouksista, mutta pelattavuus on taas aivan eri juttu....Pysyn edelleen Quakeissa ;)

Noniin, nyt tuli hommattua tämäkin boksille ja vajaa neljä tuntia pelanneena täytyy sanoa etten ihan hirveästi vielä syttynyt, ehkä liikaa codia pelanneena vertailen pelejä liikaa. Prone kyllä olisi jees, mutta toisaalta ihan erilainen peli kyseessä niin ei ole välttämätön. Rushia pelailin vain, jotenkin pihalla sitä kyllä oli kokoajan ja sniput tiputivat moneen otteeseen suoraan spawnista. Muutenkin jos itse on hyökkääjänä ja hyviä sniputtelijoita vastapuolella niin aika vaikeeta tuppaa olemaan. Välillä ketutti respawnaaminen, joko pirun kauas äksönistä tai squadin luokse suoraan luotisateeseen. Kontrollit tuntuvat jotenkin unisilta ja vaikka aseissa on rekyyliä sellainen tietty muna ja fiilis puuttuu täysin. No mutta huomenna lisää ja eiköhän tämäkin tästä parane kun oppii paremmin aseita, kenttiä ja taktiikoita.

kyllä tämä peli silti mw2:sen voittaa mitenpäin vain.

eipähän tarvi kattella ku servun top 1 juoksee ja teleporttailee puukon kanssa ympäri mappia ja tappaa kaikki tai että joku homo vetää aimilla ja wh:lla

Viime viikolla sain uuden tietokoneen ja hommasin tän ekaks peliks. Parissa päivässä ensin single player läpi ja nyt oon multiplayeria hakannu. Ihan kiva peli, mutta ei vielä oo älyttömästi sytyttäny vaikka hyppäys css:stä tähän onkin melkoinen, monella tapaa:D. Tuo rank-homma lisää mielenkiintoa peliin. Pelaatteko jollain random-servuilla vai jollain Suomi-servuilla tätä?

Tänään lähti tilaukseen kyseinen eepos, whippii... ja sitten kun tänään saa vielä tykinkin pultattua seinään niin oi lavu lei sanon minä.

Zone-sarja -42%
Ei hitto sitten kun kerrankin menee hyvin ja ukkoa lakoo niin eikös yhteys katoa, jesh.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no niin, voi juma kun on mahtavan oloinen peli mitä nyt vähän aikaa olen ehtinyt kokeilla. ja vielä kun tykin olen nyt saanut seinään pultattua, niin tuntuu kuin itse olisi taistelussa kentällä mukana kun jokapuolella tapahtuu.

Mikähän piru tuohon peliin on tullut kun joka servulla lagaa vitusti? Mulla on aina ping yli 300, samoin melkein kaikilla muillakin. Aivan perseestä pelata tuommosella pingillä:(

Joo itekki oon vähän huomannu, mutta tolla nyt ei olev äliä kuha se pingi on alle 200 niin toimii hyvin. Kannattaa tosiaan metsästää EU sisäsiä servereitä, sillä suurin osa on jotain Pohjois-korealaisia ja muita paskoja niin ei ihme jos lagaa. Servun nimessä yleesä lukee maan nimi ja saksalaiset servut pelittää aina hyvin.

Ostin tänään pelin ja tekis mieli palauttaa.
Tähtäin herkkä, ympäristö liikkuu tosi hitaasti.
Mutta suurimman vitutuksen aiheuttaa äänet, taustalla jyrisee ja jytisee, mutta omasta pyssystä lähtee olematon ääni.
Ja toi servujen lataus ja peleihin liittyminen täyttä kuraa.
Rahat meni kankkulan kaivoon... takaisin mw2:sen pariin.

Mikähän piru tuohon peliin on tullut kun joka servulla lagaa vitusti? Mulla on aina ping yli 300, samoin melkein kaikilla muillakin. Aivan perseestä pelata tuommosella pingillä:(

Tätä minä en myöskään ymmärrä. Kun on tottunut cs:n, ym < 10 pingeihin, niin noi ~200 pingit tuntuu lähinnä vittuilulta. Miksi ne ovat noin korkeat?

Tätä minä en myöskään ymmärrä. Kun on tottunut cs:n, ym < 10 pingeihin, niin noi ~200 pingit tuntuu lähinnä vittuilulta. Miksi ne ovat noin korkeat?

Suomessa ainakin itselläni on aina ollu lagia peleillä jotka ovat EA:n
Huonot servut EA:lla, sen takia se aina lagaa.. :(

Mutta joo oli kyllä aivan liian kestäviä jätkiä.. ei siinä voi muuta kuin pelata tota hc modia jatkuvasti ku muuten jätkiin saa ampua lippaan että kuolee..
Tuo oli kyl siisti nuo slug panokset haulikolle ku voi ampua jätkät parinkin sadan metrin päästä:D

Mikähän tuossa päivityksen jälkeen meni pieleen ku asensin tuon punkbusterin eikä päästä joinaamaan servuille? Perseestä tää homma ku lataat ohjelman niin ei auta mitään.

Mikähän tuossa päivityksen jälkeen meni pieleen ku asensin tuon punkbusterin eikä päästä joinaamaan servuille? Perseestä tää homma ku lataat ohjelman niin ei auta mitään.

Jotkut servut ei hyväksy punk busteria.. ootko pelin päivittänyt ton punk busterin asennuksen jälkeen?

Edit: jos et saa toimimaan niin poista punkbuster.......

Ilmeisesti vika on punkbusterissa, eli pääsen asennusvaiheessa tuohon pelin lisäämiskohtaan, mutta pb ei varmaan asennu mihinkään kun ei siitä löydy muutakuin asennustiedosto. Mistä ootte pb:n ladanneet?

Ilmeisesti vika on punkbusterissa, eli pääsen asennusvaiheessa tuohon pelin lisäämiskohtaan, mutta pb ei varmaan asennu mihinkään kun ei siitä löydy muutakuin asennustiedosto. Mistä ootte pb:n ladanneet?

Itse asennin sen silloin kun asensin bc2 .. jos et muuten saa toimiin niin koitas unistallaa bad company ja sit asenna se uudelleen niii se kysyy et asennetaanko punkbusteri kans.....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom