Battlefield Bad Company 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Venidos
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
En nyt tiedä onko sinun osumatarkkuudessa parannettavaa? Yleensä kun ampuu liiveihin, ei sitä parista luodista tapahdu välttämättä mitään? Ellei pelata CODia jossa nyt kuolee kun ampuu pari laukausta jalkaan.

Itsellä ainakaan tuota ongelmaa ei ole ollut, päähän kun ampuu niin se on kertalaakista maassa.

Varmasti on osumatarkkuudessa parannettavaa, ja onkin parantunut, mutta se ei selitä sitä miksi rynnäkkökiväärin luoteja menee 6-8 kehoon tappoa varten lähietäisyydeltä. Lisäksi snipuilla menee noin 3 luotia keskikehoon tappoon, kun jo yhdestä pitäisi kaatua mies kun mies vaikka olisi mitkä liivit päällä. Esim. yhdellä noista pistooleista tarvii vähemmän osumia keskikehoon kuin FN2000:lla, mikä on myös hämmentävää. Jotenkin nuo tappoon vaadittavat osumamäärät on hämmentävässä suhteessa lippaan kokoon.

Muuten olen itsekin hyvin tyytyväinen peliin, mutta aseiden teho on luokkaa pienkivääriä huonommat, mikä on aika iso miinus.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
aivan liian hidastempoinen peli. Ei tule millään tavalla menestymään "klaaniskenessä" ja laniturnauksia tuskin tulee. Onhan se joo ihan hauskaa ajanvietettä publilla mutta siihen se jääkin. Ei innosta HC-pelaajaa :(

aivan liian hidastempoinen peli. Ei tule millään tavalla menestymään "klaaniskenessä" ja laniturnauksia tuskin tulee. Onhan se joo ihan hauskaa ajanvietettä publilla mutta siihen se jääkin. Ei innosta HC-pelaajaa :(

Voit varmaan puhua ihan omasta puolestasi.

Kaverin luona beettaa kokeilleena tämä on kyllä tykki peli. Tekemisen meininkiä löytyy ja en tajua tuota aseiden tappavuudesta whinetystä. Kaikki ketä itse tapoin myös kuolivat... En näe tässä mitään vikaa.
Tilaisin varmasti, jos vain pyöris. PS3:lla se on ihan haista paska hommaa ilman hiirtä. Ehkä joku päivä :)

Kehoitan kyllä kaikkia, jotka vain voivat niin kokeilemaan peliä. Positiivinen yllätys.

Yks tämmönen ois boxille tulossa ylimääräsenä, limited edition ja jotai ennakkolisämatskuakin löytyy. Kiinnostuneet laittakaa viestiä

Voit varmaan puhua ihan omasta puolestasi.

Kaverin luona beettaa kokeilleena tämä on kyllä tykki peli. Tekemisen meininkiä löytyy ja en tajua tuota aseiden tappavuudesta whinetystä. Kaikki ketä itse tapoin myös kuolivat... En näe tässä mitään vikaa.
Tilaisin varmasti, jos vain pyöris. PS3:lla se on ihan haista paska hommaa ilman hiirtä. Ehkä joku päivä :)

Kehoitan kyllä kaikkia, jotka vain voivat niin kokeilemaan peliä. Positiivinen yllätys.
Heh , mulla meni kans hermot tolla padilla pelata, kävin tänään ostaan hiiren ja tommosen nunchakun. Ei vaan osaa tuota nunchakuakaan käyttää mutta huomattavasti tarkempaa räiskiä hiirellä kuin pleikkarin ohjaimella.
Edit. Hieno peli oli mitä demosta irtosi.

Heh , mulla meni kans hermot tolla padilla pelata, kävin tänään ostaan hiiren ja tommosen nunchakun. Ei vaan osaa tuota nunchakuakaan käyttää mutta huomattavasti tarkempaa räiskiä hiirellä kuin pleikkarin ohjaimella.
Edit. Hieno peli oli mitä demosta irtosi.

Sinällään aika hauskaa kun jos muut vetää padilla, niin eikö tommonen hiiren omistaja ole kohtuu ylivoimainen siellä? Katoin tuota samaa jossain.. 70+€ tais olla tuo?

eipä tuo paljoo muuta koska nopeus on silti sama kuin normi ohjaimessa elikkä saat runkata hiirtä edestakasi koko aja ku liikut ja tähtäät

Ai se on semmonen. Sitä aattelee, että herkkyyttä pystyy säätää tietenkin, kun PC:llä värkkäilee enemmän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mullekkin voi tarjoilla noita beta-avaimia jos vaan löytyy. Laitoin eilen hakemusta EA:lle siitä avaimesta, mutta aika monet sanoneet, että aika vaikeata saada. Kunhan ilmestyy parin viikon päästä, niin pitää viimestään sitten demo latailla, jos vaan sellanen ilmestyy PC:lle.

Ai se on semmonen. Sitä aattelee, että herkkyyttä pystyy säätää tietenkin, kun PC:llä värkkäilee enemmän.

Pystyy säätään herkkyyttä hiirestä suoraan tai sitten pelistä. Ainut mikä vituttaa suunnattomasti niin menee aina jotain prkl ohjelmointi moodi päälle kun montaa nappulaa painaa ja saa sitten kirveelläkänä tuota vempaita toimimaan normaalisti

Pystyy säätään herkkyyttä hiirestä suoraan tai sitten pelistä. Ainut mikä vituttaa suunnattomasti niin menee aina jotain prkl ohjelmointi moodi päälle kun montaa nappulaa painaa ja saa sitten kirveelläkänä tuota vempaita toimimaan normaalisti

Saako sen yhtä herkälle kun PC:llä? Vai onko tuo Venidoksen sanoma fatkaa?

Zone-sarja -42%
PC:llä hakannut betaa silloin tällöin. Vähän käy tylsäksi tuo yksi pelimuoto ja kartta, mutta pelimoottori on varsin maino. Ennakkotilasin pelin kk sitten ja kyllä tuo betan perusteella on rahansa arvoinen.

demossa ilman syytä tapahtuva tärähtely johtuu bugista mikä liittyy jotenkin kaatuviin puihin, ja on varmaankin korjattu kokoversioon

helvetti mua ottaa pattii, ku omas tiimis on joku tuhat tarkka-ampujaa ja sit yrität yksin laittaa niit fucking pommeja päälle ja sit joku fucking lääkäri tulee ja sorkkii niil fucking sähköantureilla kuoliaaks. (tai mitä lie onkaan). AI että mä kärsin.
gj team.:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom