Battlefield Bad Company 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Venidos
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuli sitten vedettyä yksinpeli läpi. Mielestäni kokonaisuudessaan parempi (yksinpeli) mitä mw2:ssa, vaikkakin paljon samoja asioita oli. Mainittaakon esim. ettei oma tiimi saa yhtä rättipäätä hengiltä, tai jos saakin, se vaatii 5 min tulitaistelua, eli tiimin rooli tässä on vaan olla mukana tuomassa tiimihenkeä, ei muuta.
Muutenkin tuntuu vihut spawnautuvan aina tietyn checkpointin kohdalla, eli et voi kauempaa siivota snipulla kylää puhtaammaksi vihuista, vaan täytyy mennä välillä aika lähelle. Silloin voikin huomata miten vihut saattavat ilmestyä ensin ilmaan ja tippua omalle paikallensa, johon ne sitten jäävät räiskimään RPG:llänsä. Tiimikaveritkin kestäävät osumaa niin kranaateilta, konekiväärin patruunoilta sekä helikopterin minigunilta.

Valitettavasti myös tässä, peli on yhtä putkijuoksua. Viidakossa sekä jossain jäätiköllä edetään kuin isossa railossa/kallioiden välillä, välissä ollen vain jotain kyliä jotka sitten raivataan läpi vihollisista. Siinä vaiheessa, kun maasto antoi tilaa siirtyä vaikka vähän kauemmaksikin, tuli tyly ilmoitus ruutuun jossa käskettiin palaamaan taistelukentälle, muuten kuolet vihun mortareihin, tai sitten ympäristö oli miinoitettu.

Grafiikka taas oli aika komeaa kaikkine auringonpaisteineen jotka läpäisivät osittain viidakon kasvillisuuden.
Äänimaailmakin oli komeaa kuultavaa, laukaukset kaikuu eri tavalla eri ympäristössä, kranaatinheittimellä kauemmaksi ammuttuna ääni tulee hieman viiveellä yms.

Kivana lisänä tuhoutuvat seinät taloissa, mutta miinuksena kun niitä taloja ei saa ammuttua kasaan, ei sitten millään.

Kuitenkin ihan kokeilemisen arvoinen peli, jos genre kiinnostaa.

Huomenna pääsee hakemaan tämän, vähän jo polttelee! Minä olen sitten se joka tulee ampumaan omaa niskaan mikäli varastaa mun tankin kun korjaan sitä prkl :whip:

Aijai. Kotona peli asennettuna ja itse töissä. Hitusen kuumottaa. :)

Demoa eli Betaa ei voi pelata koska se suljettiin 25.2

Tuosta hiiri nunchaku jutusta niin itse ennakkotilasin Frag FX :än joka oli ensimmäinen tuollainen joka tuli PS3 ja viimeksi kun sillä pelasin niin senssi oli erittäin hidas ja se säätö ei paljoo auttanut. Voi toki olla että jotain päivityksiä on kyseiseen laitteeseen tullut, mutta viimeksi kun olen sillä pelannut niin aika kaukaselta tämä pc:n hiiri sillä tuntui.

Sitten itse peliin muuten kaikki hyvin mutta aina koitan päästä servulle ni tulee "could not connect to gameserver please try again in few seconds"

Oli tämä viikko täynnä kokeita, jotka tuntuivat menevän ihan hyvin. Ensi viikko lomaa ja Battlefield kolahti luukusta. Mitäköhän tekis.... hmmm

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oli tämä viikko täynnä kokeita, jotka tuntuivat menevän ihan hyvin. Ensi viikko lomaa ja Battlefield kolahti luukusta. Mitäköhän tekis.... hmmm

:D Sanoppa se... Tästä pelistä tuntuu tulevan aikamoine menestys, samanlaista hypee ja suosiota ku Wowin alkupuolella. :rolleyes: PC pelaajat vois heitellä tänne sitten omia tunnuksiaan niin vois lisäillä kavereiks ja ottaa joskus yhteistä mättöä.

Copying files... kohta pääsee testaamaan. Toivottavasti conquest on vielä pelimuotona, en ole vaivautunut ottamaan selvää.

Nyt on ensikosketus otettu. Mainio peli kaikinpuolin. Multiplayerissa meinaa vaa välillä hermot mennä kun aseet tuntuu niin tehottomalta. Onko tossa hävittäjiä saatavilla ollenkaan?

Nyt on ensikosketus otettu. Mainio peli kaikinpuolin. Multiplayerissa meinaa vaa välillä hermot mennä kun aseet tuntuu niin tehottomalta. Onko tossa hävittäjiä saatavilla ollenkaan?

Eipä ole tullut vielä vastaan hävittäjiä. Luulen ettei niitä ole ollenkaan, kartat kun ovat selvästi bf2:sta pienemmät. On yhdessä hujauksessa kartan laidalla jos hävittäjiä on.

Erittäin hyvältä tuo peli kyllä tuntuu muutaman tunnin pelailulla. Isona miinuksena yksinpelin coop:in puuttuminen. Muuten :rock:

Ihan hauska pelihän tämä. Parasta tässä on ehkä se, että ei voi kykkiä loputtomiin seinien takana, koska seinät tuhoutuu taistelussa melko nätisti. Tuo seikka on kyllä ärsyttänyt monissa peleissä, mutta onneksipa on nämä bad companyt. Onko kellään muulla samanlaista tunnetta, että näyttää niinkuin tuossa pelissä olisi zoomattu tuo kuva vähäsen ihan vakiona? Tuo seikka tuntui mulla jo ekassa bad companyssa ja kakkosessa sama homma. Liekkö sitten vaan tuota frostbite enginen ulkonäköä se.. tuntuu vaan oudolta.

Onko muilla ongelmia loggaa sisälle? Itsellä ja kaverilla kummallakin puskee pc:llä herjaa: "failed to connect ea" ?? Vituttaa tälläne. Odottanut vkloppua, että pääsee tahkomaan ja sit ei toimi.

Onko muilla ongelmia loggaa sisälle? Itsellä ja kaverilla kummallakin puskee pc:llä herjaa: "failed to connect ea" ?? Vituttaa tälläne. Odottanut vkloppua, että pääsee tahkomaan ja sit ei toimi.

Perus meininkiä EA:lta serverit varmaan ihan tukossa, kun on viikonloppu ja törkeesti pelaajia. Ei varmaan serverit riittäny.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom