PC Battlefield 3 - aitoa räiskintää (2011)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Miinoja on kiva pistää lippumapeissa. Mopopojat niihin vetäsee aika usein. Vihollisen baseenki kävin parit heittääs niitten mopojen etteen niin kävi hassusti kun lähtivät ajeleen, ahah.

Ne on just noi close quarters -mapit, missä niitä pisteitä voi tehtailla. Aivan päätöntä menoo, kun porukkaa spawnaa joka kulman taakse ja kaikki vaan juoksee ympäri mappia nappi pohjassa. Tupla-xp viikonloppuina parhaat saa yli 100k pistettä per rundi.

Oon ite pelannut nyt aika paljon niillä mixed mode, mixed maps -servuilla ja huomasin, että vaikka firestorm on conquestina parhaita mappeja (ellei jopa paras) niin rushina se olikin sit naurettavinta paskaa, mitä on vastaan tullut. Omalla puolella ketään lentäjä-ässää jetille hilliitteen vastustajien jettiä, niin se on sit siinä. Tankista ei mitään hyötyä, kun mcomeille jumalaton matka ja vastassa 15 smawia ja toiset 15 javelinia. Jalkasin ihan turha edes kokeilla edetä. Tuskin tulee toiste mentyä, kun ei kertaakaan ollut edes mahdollisuuksia virittää mcomia. :curs:
Itse olen pelannut pääosin Close quartersia.Kannattaa mennä serverille, jossa on max 16 pelaajaa, niin menee homma taktisemmaksi eikä nappi pohjassa juoksemiseksi.
Gun Masterkin on hieno moodi kunhan pelaa max 16 pelaajan servereillä.

Itseasiassa tuo mikälie riverside capture the flagina on kiva, kun voi alotusbasesta sniputtaa vihollista minkä kerkeää. Tietysti tämäkin hauska poistetaan jollain ihme säännöillä, nyt monella servulla ollu sniper limittejä niin, että 2 sniperia per puoli. Naurettavaksi menee noiden kaikkien tyhmien sääntöjen kanssa, nykyään pelaan yleensä No Stupid Rules - servuilla.

Puskassa kahden kilsan päässä lymyävät sniperit nyt pitäisi muutenkin bannia koko pelistä. :D

Puskassa kahden kilsan päässä lymyävät sniperit nyt pitäisi muutenkin bannia koko pelistä. :D
Älä nyt viitti, multa menis koko ilo pelistä. Toisaalta, vaikka ite pelaan lähestulkoon aina snipuna, niin vastapuolen moiset samanlaiset ärsyttää eniten. :D

Itse olen pelannut pääosin Close quartersia.Kannattaa mennä serverille, jossa on max 16 pelaajaa, niin menee homma taktisemmaksi eikä nappi pohjassa juoksemiseksi.
Gun Masterkin on hieno moodi kunhan pelaa max 16 pelaajan servereillä.

On tosiaan tullut pelattua aina 64 hengen pelejä ja siinä on liikaa sakkia close quartersiin, jos pelatessa haluaa viihtyä. Ison pelaajamäärän myötä sitä prkleen kranaattispämmiäkin harrastetaan aina niillä samoilla kulmilla. Oon koittanut suorittaa niitä assignmentteja niin close quarterissa oli ainakin helppo kerätä ne 50 kpl motion sensor assisteja siihen TUGS:iin. Tullut sitäkään laitetta koskaan käytettyä "oikeesti" pelatessa.

Hieman OT, vaikka tässä ketjussa siitä on keskusteltukin monta sivua. Tiedän että BF yms. räiskintä pelit ovat parempia PC:llä mutta miten urheilupelit? En ole koskaan pelannut esim. NHL tai FIFA pelejä PC:llä. Vaikea jotenkin kuvitella että se onnistuisi kauhean hyvin ja itse tykkään nimenomaan pelata urheilupelejä eniten. Entä autopelit PC:llä? Ei sekään taida kauhean hohdokasta ole jos ei osta rattia erikseen? Pleikkarilla noi onnistuu mainiosti.

Ok, niin aavistinkin että noin se menee.

Battlefield 3:ta pelaan pleikkarilla ja sillä pärjää ihan ok, mutta onhan se selvää että tietokoneella se olisi paljon parempi.

Jos se siitä ohjaimesta on kiinni niin saa sen ohjaimen pc:llekin kiinni. Bäfää pelaan pc:llä mutta lentelyt hoidan xboxista tutulla ohjaimella kun sitä tuli tahkottua reilu 500 tuntia boksilla ennen pc:lle siirtymistä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
On tosiaan tullut pelattua aina 64 hengen pelejä ja siinä on liikaa sakkia close quartersiin, jos pelatessa haluaa viihtyä. Ison pelaajamäärän myötä sitä prkleen kranaattispämmiäkin harrastetaan aina niillä samoilla kulmilla. Oon koittanut suorittaa niitä assignmentteja niin close quarterissa oli ainakin helppo kerätä ne 50 kpl motion sensor assisteja siihen TUGS:iin. Tullut sitäkään laitetta koskaan käytettyä "oikeesti" pelatessa.

TUGS on Reconin parhaita välineitä Rushissa jos siis tekee jotain muuta kuin makaa spawnin vieressä pusikossa ja koittaa epätoivoisesti osua toisella puolella kenttää olevia päähän. Hyökätessä sillä voi tsekata taloja/kulmia ja MCOMin tuhoaminen helpottuu kun virityksen jälkeen lyö TUGSin lähelle. Puolustuksessa sitä käytetään tietysti juuri vastakkaiseen tarkoitukseen ja se pitkälle ampuva Recon voi hyvin lyödä TUGSin johonkin "pullonkaulaan" tai muuten pahasti katveessa olevaan paikkaan, jotta omat huomaavat vihollisen liikkeet paremmin.

Pitkästä aikaa tätäkin tuli pelattua, nuo perusmapit ja back to karkand mapit on niitä mitä itse nyt on tottunut pelaamaan. End game, after match ja armored kill jäänyt aika vähälle. Onko tuolla uusissa mapeissa jotain hyvää / muuta mitä voisi koittaa?

Gun Master on ehdottomasti oma suosikki atm.

Vuoden tauko omalla kohdalla, ehdin myymään pleikankin pois mutta nyt on polvileikkaus edessä ja siksipä kyselen että pelaileeko porukka vielä bf:ää?!?

Uus konsoli tulossa postissa, ehkä pääsee vkloppuna jo skulaamaan! Tota aftermathia en ole testannutkaan, pitänee tuo premium bf3 hakea joutessaan huomenna..

Jos jollain ei vielä ole, niin tällä koodilla ilmaiseksi Close Quarters: BF3E3

Syötetään siis Originiin.

Heh, tuli vaan mieleen.

38820237.webp

Oho, mistä lähtien BF3 on tallentanut pelilogit myös sillon jos peli kaatuu? Vai enkö vaan ole huomannut sitä ennen? EDIT: Pöh, ilmeisesti ainakin viime vuoden lopusta asti, ilmeisesti kantsii venaa että se rundi loppuu.

Joskus hyvin harvoin, ja juuri nyt, mulla on BF3 vaan sulkenut ittensä ilman mitään erroria tms. Ärsyttävää, mutta ei enää niin ärsyttävää kun tuli jopa raportti matsista...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom