Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen pelannut pääosin Close quartersia.Kannattaa mennä serverille, jossa on max 16 pelaajaa, niin menee homma taktisemmaksi eikä nappi pohjassa juoksemiseksi.Ne on just noi close quarters -mapit, missä niitä pisteitä voi tehtailla. Aivan päätöntä menoo, kun porukkaa spawnaa joka kulman taakse ja kaikki vaan juoksee ympäri mappia nappi pohjassa. Tupla-xp viikonloppuina parhaat saa yli 100k pistettä per rundi.
Oon ite pelannut nyt aika paljon niillä mixed mode, mixed maps -servuilla ja huomasin, että vaikka firestorm on conquestina parhaita mappeja (ellei jopa paras) niin rushina se olikin sit naurettavinta paskaa, mitä on vastaan tullut. Omalla puolella ketään lentäjä-ässää jetille hilliitteen vastustajien jettiä, niin se on sit siinä. Tankista ei mitään hyötyä, kun mcomeille jumalaton matka ja vastassa 15 smawia ja toiset 15 javelinia. Jalkasin ihan turha edes kokeilla edetä. Tuskin tulee toiste mentyä, kun ei kertaakaan ollut edes mahdollisuuksia virittää mcomia. :curs:
Itseasiassa tuo mikälie riverside capture the flagina on kiva, kun voi alotusbasesta sniputtaa vihollista minkä kerkeää. Tietysti tämäkin hauska poistetaan jollain ihme säännöillä, nyt monella servulla ollu sniper limittejä niin, että 2 sniperia per puoli. Naurettavaksi menee noiden kaikkien tyhmien sääntöjen kanssa, nykyään pelaan yleensä No Stupid Rules - servuilla.
Älä nyt viitti, multa menis koko ilo pelistä. Toisaalta, vaikka ite pelaan lähestulkoon aina snipuna, niin vastapuolen moiset samanlaiset ärsyttää eniten. :DPuskassa kahden kilsan päässä lymyävät sniperit nyt pitäisi muutenkin bannia koko pelistä. :D
Itse olen pelannut pääosin Close quartersia.Kannattaa mennä serverille, jossa on max 16 pelaajaa, niin menee homma taktisemmaksi eikä nappi pohjassa juoksemiseksi.
Gun Masterkin on hieno moodi kunhan pelaa max 16 pelaajan servereillä.
On tosiaan tullut pelattua aina 64 hengen pelejä ja siinä on liikaa sakkia close quartersiin, jos pelatessa haluaa viihtyä. Ison pelaajamäärän myötä sitä prkleen kranaattispämmiäkin harrastetaan aina niillä samoilla kulmilla. Oon koittanut suorittaa niitä assignmentteja niin close quarterissa oli ainakin helppo kerätä ne 50 kpl motion sensor assisteja siihen TUGS:iin. Tullut sitäkään laitetta koskaan käytettyä "oikeesti" pelatessa.
Heh. Jotkut pelaa 1942:stakin vielä. Pelaa.Vuoden tauko omalla kohdalla, ehdin myymään pleikankin pois mutta nyt on polvileikkaus edessä ja siksipä kyselen että pelaileeko porukka vielä bf:ää?!?