PC Battlefield 3 - aitoa räiskintää (2011)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mä pelaan vaan multiplayeria,miten mä saan parempia aseita?Mä oon muutenkin n00b ni mä tartten jotain muuta ku perus ak:n

Mä pelaan vaan multiplayeria,miten mä saan parempia aseita?Mä oon muutenkin n00b ni mä tartten jotain muuta ku perus ak:n
Yksinkertaisesti pelaamlla. Aseita tippuu sen mukaan mitä classia pelaat. Aseita voi saada myös siitä Campaignista, siis multiplayer käyttöön.

Paskaa puhut osku. Ak on pelin paras ase ja kun assaultilla pelaan, niin en edes ajattele muita aseita ku aakoota! Aivan jumala ase! Siihen ei muuta kiinni ku heavybarreli ja grippi.

Eikä sulla pelit sen paremmin mene vaikka millä aseella pelaisit, jos et osaa pelata. Se on vaan kylmä tosiasia. Pelaamalla oppii! Nii ja cooppia vääntämällä saapi sigin, m14 ja g3:n ainaki.

Onko muilla ollu ongelmia pelin äänten kanssa? Välillä osa äänistä katoaa esim. räjähdykset tai oman aseen laukaukset. Jollain ratkaisua ongelmaan?

Siis mikä vittu toi sniper on olevinaan stna? Ammuin 2 kertaa jotai äijää eikä kuollu :curs:. Toi eka snipu on varmaa pelin paskin? Saako mitään parempaa jossain vaiheessa esim semmosta mikä tappaa heti ekasta osumasta? Erittäin hajottavaa ampua tolla hernepyssyllä.

Senkus pelaat ja yrität saada tappoja, kyllä sieltä tulee vielä monta hyvää snipua.

Siis mikä vittu toi sniper on olevinaan stna? Ammuin 2 kertaa jotai äijää eikä kuollu :curs:. Toi eka snipu on varmaa pelin paskin? Saako mitään parempaa jossain vaiheessa esim semmosta mikä tappaa heti ekasta osumasta? Erittäin hajottavaa ampua tolla hernepyssyllä.

Pelaa HC-modilla

Voi pojat! Threattyltä tullu Full Metal 5! Parhaita montageja koko internetissä tästä pelistä! Aivan uskomatonta, ansaitsisi jonkun palkinnon!

Nyt voi juutuupissa näköjään valita 720p:n ja 1080p:n lisäksi myös 1440p:n!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Lentääkö täällä kaikki horneteilla hiirellä ohjaamalla? Tuli alussa opeteltua näppiksillä jotenkin ja nyt tuottaa hiiren kanssa lentäminen uskomatonta tuskaa...

Voi pojat! Threattyltä tullu Full Metal 5! Parhaita montageja koko internetissä tästä pelistä! Aivan uskomatonta, ansaitsisi jonkun palkinnon!

Nyt voi juutuupissa näköjään valita 720p:n ja 1080p:n lisäksi myös 1440p:n!

Niin se tuli nyt sen "Original" tilalle? Sehän on ollu jo jonkin aikaa.

Lentääkö täällä kaikki horneteilla hiirellä ohjaamalla? Tuli alussa opeteltua näppiksillä jotenkin ja nyt tuottaa hiiren kanssa lentäminen uskomatonta tuskaa...
En juuri lennä, tai ylipäätään käytä mitään vehicles, mutta ehdottomasti hiirellä lennän jos niin teen. Monihan vaihtaa jopa joystickiin tai pädiin jos lentää enemmän...

Aivan mahtava! Saattoi jäädä full metal sarja toiseksi.

Kyl melkein sanon että hienoin montage ikinä bäfästä. Aivan upea.

Ehkä katsoin tuon jo, mutta en varmaksi muista. Vaik olisin niin ei väliä!

6min 58s alkaa Modi jutut kantsii kurkata. Varmaan pakko siirtyä kohta BF4:sesta takasin BF3:seen

Ihmetyttää että minkä takia Dice ei ite tehny pelistä tuollaista kuten se tossa "promod" modessa on... Ja kuinka paljon paremmalta tuo mappikin näyttää kun se sininen shitti on poistettu.

ALL HEIL MODS :rock:

Pelaaks tätä kolmost enää kukaa?

Ostin BF4 mutta ei vaan innostanu niinkun kolmonen aikanaan ja sitä tuleekin pelattua kerran pari viikossa. Ja PsKolmosella jauhan. Ihan päällikkö peli :) vieläkin innostuu kun osuu kunnon rytinät kohdalle. Pelattavuus aivan eriluokkaa kun nelosessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom