Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yksinkertaisesti pelaamlla. Aseita tippuu sen mukaan mitä classia pelaat. Aseita voi saada myös siitä Campaignista, siis multiplayer käyttöön.Mä pelaan vaan multiplayeria,miten mä saan parempia aseita?Mä oon muutenkin n00b ni mä tartten jotain muuta ku perus ak:n
Onko muilla ollu ongelmia pelin äänten kanssa? Välillä osa äänistä katoaa esim. räjähdykset tai oman aseen laukaukset. Jollain ratkaisua ongelmaan?
Siis mikä vittu toi sniper on olevinaan stna? Ammuin 2 kertaa jotai äijää eikä kuollu :curs:. Toi eka snipu on varmaa pelin paskin? Saako mitään parempaa jossain vaiheessa esim semmosta mikä tappaa heti ekasta osumasta? Erittäin hajottavaa ampua tolla hernepyssyllä.
Voi pojat! Threattyltä tullu Full Metal 5! Parhaita montageja koko internetissä tästä pelistä! Aivan uskomatonta, ansaitsisi jonkun palkinnon!
Nyt voi juutuupissa näköjään valita 720p:n ja 1080p:n lisäksi myös 1440p:n!
En juuri lennä, tai ylipäätään käytä mitään vehicles, mutta ehdottomasti hiirellä lennän jos niin teen. Monihan vaihtaa jopa joystickiin tai pädiin jos lentää enemmän...Lentääkö täällä kaikki horneteilla hiirellä ohjaamalla? Tuli alussa opeteltua näppiksillä jotenkin ja nyt tuottaa hiiren kanssa lentäminen uskomatonta tuskaa...
Aivan mahtava! Saattoi jäädä full metal sarja toiseksi.