PC Battlefield 3 - aitoa räiskintää (2011)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tänään erehdyin broidin koneella testailemaan bäfä3:sta, koukkuun jäätiin kuin ahven lammella. Seuraavaksi taitaakin tulla uuden pöytäkoneen päivitys eteen. Nykyisen miniläppärin vuoksi onkin jo kiristelty hampaita sen käyttöönottopäivästä lähtien. :D

Voi mavon silimä ku olen niin pihalla koko pelistä että meinaa alkaa vähän masentaa. Vaikka oon suht kokenut FPS-soturi PC:n puolelta ja plekellä tullu jauhettua kans Battlefield 1943:sta jonkin verran ja ihan ok menestyksellä, tässä on jotenkin niin outo tähtäystuntuma, etten osu yhtikäs mihinkään vaikka vihu ois ihan vieressä. K/D ratio tällä hetkellä varmaan joku huimat 0,5-0,6. Vähän nolottaa välillä kun ei edes osu vihuun vaikka pääsis selästä, ja tämä sitten vaan kääntyy ja ampuu nappia otsaan.

Tesmasin eilen huvikseni taas 1943:sta kahen mapin verran, 19/2 ja 20/1 statsit sain ja ei mitään ongelmia, hyvin osuu. Ei vaan sovi mulle yhtään tämä, en tiiä mikä vittu siinä on :evil:

edit. Uus jännä bugi alko vaivaamaan äsken: ristikkotähtäin häviää pois näkyvistä tuon tuosta. Aseen vaihtaminen tai moran huitaisu tuo sen takasin noin 10-30sek ajaksi, sitte se häviää taas ku paska pönttöön. Pleken reboottaus ei auttanut. Kellään muulla moista? Kaverilla ei kuulemma ole tollasta ollu ikinä, vaikka on ehtiny pelaamaan tuplasti enemmän kuin meikä.

Tulee kalliiks tä battlefieldi. Kävin ostaa piruuttani uudet sisuskalut koneeseen ku ei pyöriny täysillä graffoilla. Samal tarttu mukaan 24 tuumanen näyttö.

Oliks se niin et konsolipelaajat ja pc pelaajat ei voi pelaa samoilla servuilla? Muistelisin vaan jostain lukeneeni kauan sit, että olis mahdollista toi.

Ongelma ratkaistu: piti ottaa tehtaankellotukset pois.
Mulla oli tismalleen sama ongelma GeForce GTX 560 Ti OC näyttiksellä, ei pystyny pelaa ku medium asetuksilla tai muute näytönohjain lakkasi vastaamasta. Olin kans ottamassa tehtaankellotuksia pois ni luin jostain, että kannattaa flashaa BIOS tuolle näyttikselle. Nvidian sivuilta vaan latas ja ajo exen nii nyt pyörii ultra asetuksillakin ongelmitta, kellot edelleen alkuperäsinä :)

Yksinpeliä en ole vielä läpi pelannut, mut on ollut kyllä just hyvä tähän mennessä. Moninpelistä täytyy kyl sanoa, että ainoastaan cs:ää ja CODia pelanneena muutos Battlefieldiin on aika suuri, kun kartat on niin törkeen kokosia.

Saa nähdä paljon jaksaa pelata ennen kun saa uuden näyttiksen. Mulla on kaikki niin minimissä kun voi olla (enempää ei voi tiputtaa) ja peli on just ja just pelattava (25 fps +/- jotain)..................... tiputin jopa resoa yhden pykälän, mutta ei tällä 25.5" näytöllä kehtaa paljoa alle 1680x1050 mennä. Näyttää jo sillä kauhealta.

Speksit siis E8400, 4GB, ja 1GB 250 GTS. Toi 250 GTS on jonkin verran tehokkaampi kuin 9800 GTX tai 4850.

Haha. Just, saa nähdä mitä infoo tulee lisää, tosin itse veikkaan liioittelua.

Mulla oli tismalleen sama ongelma GeForce GTX 560 Ti OC näyttiksellä, ei pystyny pelaa ku medium asetuksilla tai muute näytönohjain lakkasi vastaamasta. Olin kans ottamassa tehtaankellotuksia pois ni luin jostain, että kannattaa flashaa BIOS tuolle näyttikselle. Nvidian sivuilta vaan latas ja ajo exen nii nyt pyörii ultra asetuksillakin ongelmitta, kellot edelleen alkuperäsinä :)

Yksinpeliä en ole vielä läpi pelannut, mut on ollut kyllä just hyvä tähän mennessä. Moninpelistä täytyy kyl sanoa, että ainoastaan cs:ää ja CODia pelanneena muutos Battlefieldiin on aika suuri, kun kartat on niin törkeen kokosia.
Hyvä tietää tää. Itte ostin just ton saman näyttiksen ni tietää mitä tehdä jos ei meinaa pelittää.

Miten saan noi special edition materiaalit, eli dog tagit sun muut? En edes tiedä mitä olisi piänyt saada...

Ennakkotilasin ja paketissa lukee spesial edition, mutta ei mulla ole noita matskuja. PS3 kyseessä.

Edit. Eiku mulla onkin limited edition, onko se sama? Saiko muuten muut Prismasta ton Steelboxin, kun tilasi ennakkoon? Itse en saanut.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Miten saan noi special edition materiaalit, eli dog tagit sun muut? En edes tiedä mitä olisi piänyt saada...

Ennakkotilasin ja paketissa lukee spesial edition, mutta ei mulla ole noita matskuja. PS3 kyseessä.

Edit. Eiku mulla onkin limited edition, onko se sama? Saiko muuten muut Prismasta ton Steelboxin, kun tilasi ennakkoon? Itse en saanut.

Mulla ainakin dog tagit oli valmiina, senkus vaihdoin käyttöön, ne oli sen dog tag listan viimeisenä. PC versio siis kyseessä, niin en sen paremmin osaa tossa auttaa. Limited editioniin kuuluu myös tuleva mappack, jonka saa ilmaiseksi sitten kun se julkaistaan. En tiedä onko olemassa special editionia, mutta limitedin sai kun ennakkotilasi.

Mites te muuten pelaatte multiplayeriä, pelaatteko yleensä vain yhtä luokkaa, vai kaikkia sekaisin? Ite oon lähinnä pelannut supporttia ja reconia. Sinänsä ois kait hyvä pelaa enimmäkseen vaan yhtä luokkaa niin saa kaikkia hyödyllisiä unlockattavia auki.

Mites te muuten pelaatte multiplayeriä, pelaatteko yleensä vain yhtä luokkaa, vai kaikkia sekaisin? Ite oon lähinnä pelannut supporttia ja reconia. Sinänsä ois kait hyvä pelaa enimmäkseen vaan yhtä luokkaa niin saa kaikkia hyödyllisiä unlockattavia auki.

Supportilla ja Engineerillä tulee pelattua, muita en oo vielä ees kokeillu. Engineerillä tulee pelattua eniten, koska se on sellanen jokapaikan höylä, jolla pärjää mitä tahansa vastaan. Supportillaki pärjää tarvittaessa hyvin tankkeja vastaan kun on c4 tai mortar. Noilla kiteillä ku saa mortarin ja eod botin unlockattua, niin ei oikeen saa enää mitään hienoo unlockattavaa, mut ei vaan tuu pelattua muilla, koska niillä joutuu tankkikentissä niin helposti kuseen.

Boxia ei tullut, pelkkä peli. Tulevat kuulema joskus myöhemmin ja toimittavat sitten. Oletin jotenkin että tässä olis tullut mukana Physical Warfare Pack mutta eipä näy??!! Joku äänenvaimennettu pistooli tuli extrana ,ei muuta. Dog Tagit toimi alusta asti ja eilen tipahti käyttöön muutamia "extra tageja". Back to Karkand tulee sitten kun se julkaistaan. 5pv pelin rekisteröinnin jälkeen tuli viesti että rekisteröinti ok. Ehkä sieltä jotain extraa vielä jossain vaiheessa sitten tippuu.

Eilen tipahtu postilaatikosta, ja tulihan tuota väännettyä ihan hyvin. Yksinpeliä jaksoin parin tehtävän verran, kun vaihdoin moninpeliin. Tuskin tulen pahemmin pelaamaan noilla arcade-servuilla. Myös pienemmät hiparit ovat servunvalinnassa iso plussa. Tuntuu vähän tyhmältä, että raskaalla konekiväärillä saa ampua useita laukauksia rintaan ennen kuin kaveri tippuu. Itse pelailu toki on kivaa. Helikopterit ja tankit ehkä vähän dominoivat taistelukenttiä isommissa mapeissa, mutta pääseehän noista singoilla sun muilla eroon (tulis jo se Javelin :)). Mortar on ihan naurettava varsinkin siinä pienessä siltamapissa. Toivottavasti fiksaavat tuota vähän. Muuten toki pelailu on ihan kivaa, vaikkakin peli kaatuilee aina välillä mystisesti.

Boxia ei tullut, pelkkä peli. Tulevat kuulema joskus myöhemmin ja toimittavat sitten. Oletin jotenkin että tässä olis tullut mukana Physical Warfare Pack mutta eipä näy??!! Joku äänenvaimennettu pistooli tuli extrana ,ei muuta. Dog Tagit toimi alusta asti ja eilen tipahti käyttöön muutamia "extra tageja". Back to Karkand tulee sitten kun se julkaistaan. 5pv pelin rekisteröinnin jälkeen tuli viesti että rekisteröinti ok. Ehkä sieltä jotain extraa vielä jossain vaiheessa sitten tippuu.
Mulle sanottiin, että physical wf packin koodit oli jotenkin väärin, niin ne oli käsketty hävittää. Saattavat tulla myöhemmin.

Yleisimpiä vitutuksen aiheita:
-Tiimiläiset eivät osaa käyttää AA:ta; Helikopteri raiskaa taivaalta vapaasti.
-Tiimiläiset eivät spottaa/osaa katsoa minimappia, kun oon spotannu koko squadin niille; Nollat taulussa kävelevät vain ohi.
-Oon jossain pusikossa M98B:n kanssa, niin joku helvetin urpo elefantti tulee siihen viereen laulattamaan konekivääriään (yleensä seisten) ja tapattaa mut itsensä kanssa. :curs:

Yleisimpiä vitutuksen aiheita:
-Tiimiläiset eivät osaa käyttää AA:ta; Helikopteri raiskaa taivaalta vapaasti.
-Tiimiläiset eivät spottaa/osaa katsoa minimappia, kun oon spotannu koko squadin niille; Nollat taulussa kävelevät vain ohi.
-Oon jossain pusikossa M98B:n kanssa, niin joku helvetin urpo elefantti tulee siihen viereen laulattamaan konekivääriään (yleensä seisten) ja tapattaa mut itsensä kanssa. :curs:
Kyllähän se niin on että moni näistä on todellinen helmi vasta sitten kun koko team on omaa porukkaa ja ollaan mumblessa/teamspeakissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom