Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli tismalleen sama ongelma GeForce GTX 560 Ti OC näyttiksellä, ei pystyny pelaa ku medium asetuksilla tai muute näytönohjain lakkasi vastaamasta. Olin kans ottamassa tehtaankellotuksia pois ni luin jostain, että kannattaa flashaa BIOS tuolle näyttikselle. Nvidian sivuilta vaan latas ja ajo exen nii nyt pyörii ultra asetuksillakin ongelmitta, kellot edelleen alkuperäsinäOngelma ratkaistu: piti ottaa tehtaankellotukset pois.
Haha. Just, saa nähdä mitä infoo tulee lisää, tosin itse veikkaan liioittelua.
Hyvä tietää tää. Itte ostin just ton saman näyttiksen ni tietää mitä tehdä jos ei meinaa pelittää.Mulla oli tismalleen sama ongelma GeForce GTX 560 Ti OC näyttiksellä, ei pystyny pelaa ku medium asetuksilla tai muute näytönohjain lakkasi vastaamasta. Olin kans ottamassa tehtaankellotuksia pois ni luin jostain, että kannattaa flashaa BIOS tuolle näyttikselle. Nvidian sivuilta vaan latas ja ajo exen nii nyt pyörii ultra asetuksillakin ongelmitta, kellot edelleen alkuperäsinä
Yksinpeliä en ole vielä läpi pelannut, mut on ollut kyllä just hyvä tähän mennessä. Moninpelistä täytyy kyl sanoa, että ainoastaan cs:ää ja CODia pelanneena muutos Battlefieldiin on aika suuri, kun kartat on niin törkeen kokosia.
Miten saan noi special edition materiaalit, eli dog tagit sun muut? En edes tiedä mitä olisi piänyt saada...
Ennakkotilasin ja paketissa lukee spesial edition, mutta ei mulla ole noita matskuja. PS3 kyseessä.
Edit. Eiku mulla onkin limited edition, onko se sama? Saiko muuten muut Prismasta ton Steelboxin, kun tilasi ennakkoon? Itse en saanut.
Mites te muuten pelaatte multiplayeriä, pelaatteko yleensä vain yhtä luokkaa, vai kaikkia sekaisin? Ite oon lähinnä pelannut supporttia ja reconia. Sinänsä ois kait hyvä pelaa enimmäkseen vaan yhtä luokkaa niin saa kaikkia hyödyllisiä unlockattavia auki.
mitenkäs tässä pelissä kun tulee osumaa nii parannellaan?
Voi apinat. Olisin ehdottomasti ostanut Steamistä, mutta hv EA.
Miten saan noi special edition materiaalit, eli dog tagit sun muut? En edes tiedä mitä olisi piänyt saada...
Ennakkotilasin ja paketissa lukee spesial edition, mutta ei mulla ole noita matskuja. PS3 kyseessä.
Edit. Eiku mulla onkin limited edition, onko se sama? Saiko muuten muut Prismasta ton Steelboxin, kun tilasi ennakkoon? Itse en saanut.
Mulle sanottiin, että physical wf packin koodit oli jotenkin väärin, niin ne oli käsketty hävittää. Saattavat tulla myöhemmin.Boxia ei tullut, pelkkä peli. Tulevat kuulema joskus myöhemmin ja toimittavat sitten. Oletin jotenkin että tässä olis tullut mukana Physical Warfare Pack mutta eipä näy??!! Joku äänenvaimennettu pistooli tuli extrana ,ei muuta. Dog Tagit toimi alusta asti ja eilen tipahti käyttöön muutamia "extra tageja". Back to Karkand tulee sitten kun se julkaistaan. 5pv pelin rekisteröinnin jälkeen tuli viesti että rekisteröinti ok. Ehkä sieltä jotain extraa vielä jossain vaiheessa sitten tippuu.
Kyllähän se niin on että moni näistä on todellinen helmi vasta sitten kun koko team on omaa porukkaa ja ollaan mumblessa/teamspeakissä.Yleisimpiä vitutuksen aiheita:
-Tiimiläiset eivät osaa käyttää AA:ta; Helikopteri raiskaa taivaalta vapaasti.
-Tiimiläiset eivät spottaa/osaa katsoa minimappia, kun oon spotannu koko squadin niille; Nollat taulussa kävelevät vain ohi.
-Oon jossain pusikossa M98B:n kanssa, niin joku helvetin urpo elefantti tulee siihen viereen laulattamaan konekivääriään (yleensä seisten) ja tapattaa mut itsensä kanssa. :curs: