Sama homma keskiviikkona apaut ½1 tuli viesti, mutta eihän sitä vielä näy missään
/wineoff
Se tuli sittenki, postiluukku kävi ja verkkokaupan kirjekuori lattialla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama homma keskiviikkona apaut ½1 tuli viesti, mutta eihän sitä vielä näy missään
Sama täällä! Ja näyttäis olevan "Priority mail" eli eipä tainnukkaan pissiä silmään, olin jo lähös salille mutta kävin kattoon viellä laatikon että tarviiko käydä gigantin kautta niin siellähän se paketti odotti. :D/wineoff
Se tuli sittenki, postiluukku kävi ja verkkokaupan kirjekuori lattialla
Vastataan tähän nyt kun löyty vika. Mikäli peli siis kaatuu joka rundin jälkeen, kun alkaa sitä savua nousta... Ja mikäli sulla on asuksen näyttis, nii sellanen ohjelma kun ASUS GamerOSD pois koneelta, nii pitäs toimia =)Mielenkiintoista. Koko peli kaatuu aina kun kenttä loppuu. Tämä tapahtuu niin MP kuin SP kohtaukseen "are you alone" ja RUMPS. Mistähä tuota tällästä vikaa alkas sit metästää :E
Vaikka itse en ole peliä pelannutkaan vaan lukenut kokemuksia ja mielipiteitä niin pistää kyllä vituttamaan tämä nykytrendi julkaista pelit puolikuntoisina. Vähän näyttävää grafiikkaa ja peli ulos. Päivityksillä sitten korjaillaan bugeja yms. No tapa se tämäkin toteuttaa pelitestausta :jahas:
Kai tuosta ennakkotilaajien määrästä nyt voi aika hyvin varautua rasitukseen jos EA:ta ylipäätään on kiinnostanut miten peli toimii parin ekan päivän aikana.
Ei RO2 bugaa/bugannut oikeastaan kuin statsien ja yhteyksien suhteen. Miten itse pelimekaniikka kusi?
Ei mulla moisia ongelmia pahemmin ilmennyt. Tai noh, en pelannut pahemmin pariin ekaan päivään, kun olin jo betassa vääntänyt. Nyt ei ole ainakaan pariin viikkoon näkynyt RO2 oikein mitään ongelmia. Eihän se julkaisu mikään mallisuoritus kuitenkaan ollut vaan paljon meni vikaan. Senhän tekijätkin myönsivät aika pikaseen.No mitä näitä nyt oli. Kyykky/mahalleen ei päässyt kunnolla bugittamisen takia. Kk:lla kun veti asemaan niin saatoit jäädä siihen. Aseet katosi kädestä. Äänet hävis välillä. Rundi kun alko et pääasyt liikkeelle. Rundi kun loppui peli vaan jatkui. Tossa nyt jotain mitä äkkiä tulee mieleen yleisen kankeuden ja rumuuden lisäksi kun peliä kolmena iltana testasin. Sitten riitti.
Voi varautua rasitukseen, mutta ei se siltikään poista sitä ettei kaikkia ongelmia voi tietää ennakkoo mitä suureen määrään käyttäjiä tulee. Tämä nyt vaan on nykypäivää. Ennen ei pelejä tehty kuin yksinpeliä varten, joten ongelmia ei ilmennyt.
Ei se peli ole ollut puolikuntoinen, mutta ei tollaseen massaan voi vaan mitenkään varautua. Jos miljoonia ihmisiä pärähtää yhtä aikaa palvelimille niin ei voi olettaa, että kaikki on kerralla kuosissa. Ei kellään edes voi tulla mieleen mitä kaikkia ongelmia ihmisillä voi tulla yhteyksien kanssa. Eikä tätä voi edes testa millään. Virtuaalinen rasitustestaus ei aja samaa asiaa.
Itse peli kyllä toimii mahtavasti. Ei siellä mikään bugaile ja kaikki on viimeiseen asti hiottu. Ainoat ongelmat ovat olleet yhteyksiin liittyviä.
Toista se oli esim. RO2:n kanssa. Itse pelimekaniikka kusi sukkaan oikeen kunnolla, ettei siinä paljoa servujen toiminta lämmittänyt. Siitä paskasta voi kyllä sanoa, että peli on tullut puolikuntoisena hyllyille.
Pystyykös noita Originin pelejä myymään, jos ostettu virtuaalisesti?Heh, ostin pelin, mutta päätin etten ostakaan uutta konetta. Siellä se nyt lepää bittiavaruudessa se eka ostettu peli 10 vuoteen ja en ees pelaa sitä :D