Yleisimpiä vitutuksen aiheita:
-Tiimiläiset eivät osaa käyttää AA:ta; Helikopteri raiskaa taivaalta vapaasti.
-Tiimiläiset eivät spottaa/osaa katsoa minimappia, kun oon spotannu koko squadin niille; Nollat taulussa kävelevät vain ohi.
-Oon jossain pusikossa M98B:n kanssa, niin joku helvetin urpo elefantti tulee siihen viereen laulattamaan konekivääriään (yleensä seisten) ja tapattaa mut itsensä kanssa. :curs:
Allekirjoitan kaikki. Voisin vielä lisätä kitinää tankin käytöstä (pätee kyllä kaikkiin kulkuneuvoihin). Eli kun hyppäät vaunuun ja lähdet väijymään vihulaisia, niin 90 % ajasta sinne kyytiin tulee kaveriksi joku paviaani, joka räiskii kk:lla ympäriinsä, vaikka mitään kohteita ei olisi näköpiirissä, paljastaen näin sijaintinne vastapuolelle. Sitten taas jos itse olet siinä kk:ssa ja joku toinen ratissa, niin yleensä silloinkaan kyseinen henkilö ei osaa yhtään pelata, vaan ajaa täysillä kartan keskelle suoraan tulilinjalle.
Eniten pelissä vituttaa mortarit, varsinkin silloin kun vastapuolella 10 pelaajaa kykkii paikallaan kranaatteja ampuen. Niitä ei vain pääse mihinkään pakoon ja tuntuu, että ne näkevät kaikkialle. Eilen sain suurta tyydytystä kun onnistuin hiipimään yhden sellaisen runkkarin taakse ja puukottamaan sen. :D