Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama homma keskiviikkona apaut ½1 tuli viesti, mutta eihän sitä vielä näy missäänKyllä, keskiviikkona tuli viesti joskus puolen päivän paikkeilla.
Joo sieltä tilasin ja oli eilen jo tullut. Vahvistus viestin sain jo viime lauantaina ja tilauksen tein syyskuussa.Oliko verkkiksen åålandin varastosta tilattuja?
On tainut kaydä aika hyvä tuuri et oon nyt jo saanut, syyskuun alussa just mäkin tilasin. Tosin ei siitä oo mitään iloa vielä mulle ollu, ku eilen oisin illalla hetken aikaa ehtiny kokeilemaan, mut originin peliaktivoiminen ei toiminut. Toivottavasti tänään lähtee toimimaan.Tilasin syyskuun alussa ahvenanmaalta, keskiviikkona tuli viesti joskus 2 aikaan ja peli loistaa poissaolollaan... taidanpa hakea gigantista ja myydä ton verkkokaupan version eteenpäin.
"Lähetämme pelit 25.-26.10. pikana lentopostitse jotta kirjeet olisivat julkaisupäivänä perillä." Kusettivat siis päin naamaa...Postin virallinen kuljetusaika ahvenanmaalta on vissiin 2-4 päivää, joten jos haluaa pelin julkaisupäiväksi niin ei kannata yrittää säästää sitä paria kymppiä ;)
"Lähetämme pelit 25.-26.10. pikana lentopostitse jotta kirjeet olisivat julkaisupäivänä perillä." Kusettivat siis päin naamaa...
Joo jos totta puhutaan niin enpä ole kertaakaan minäkään saanut julkkariks sieltä peliä, realistinen ajatus olikin että olisi täksi perjantaiks tullut mutta ei.Siltä vaikuttaa.
Toi mun kommentti oli noin yleisellä tasolla. En muista, että olisi oikein mistään kaupasta viimeisen vuoden aikana tullut mikään ahvenanmaantoimitus julkaisupäivänä.
http://www.ea.com/news/battlefield-3-limited-edition-details-releasedTulihan sieltä normiversio, vaikka vasta maanantaina pääsin tilaamaan..Sanokaas, mitä käytännön hyötyjä tosta limited versiosta on tohon normiversioon? Jotain eri aseita?
Ok, eli käytännössä lisäri..kun physical warfare packki tulee joka tapauksessa kaikille aikanaan..Tähän piti tulla specact kitti, mutta eipä harmita ettei tullut kun siinä tulee vaan jotain eri multiplayer skinejä..