PC Battlefield 3 - aitoa räiskintää (2011)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kunhan tästä saa takaisin Tampereelle ajettua niin pitää jännää onks toi tipahtanu luukusta. Ei tosin oikein voi pelata, en oo saanu uutta näytönohjainta vielä.

Kunhan tästä saa takaisin Tampereelle ajettua niin pitää jännää onks toi tipahtanu luukusta. Ei tosin oikein voi pelata, en oo saanu uutta näytönohjainta vielä.
FFFuuuuu, pari tuntia hyppyä, nii tulin kämpil käymää. Se toivo että avaa oven ja näkee bf3 siinä edessä, lettu sisään ja peli koneelle...

Mut eihä siinä ollu kun puhas matto, ei ees yhtää mainoksia!

Noi ennakkotilaukset on aina yhtä tyhjän kanssa. Paikallisesta sittarista saa aina julkasupäivänä pelin ja ennakkotilaukset muutaman päivän viiveellä. Itellä kävi sama kicetin kanssa. Ei ilmestynyt ovelle julkasupäivänä niin hain sittarista ja peruin tilauksen..

Ei tullut ei :(

Ei vituta.....

tonni.webp

....ei.....

tonni.webp

..VITUTA!!!!!!!!!

Oli sitten viimenen kerta kun tilaan mitään peliä ennakkoon tuolta vitun verkkokaupasta, 3 kertaa nyt tilannu ja kertaakaa ei oo tullu julkkariks kotiin... Tyhmä pää ei opi.

ei, EI, EI
Heitin kaverille aamulla läpällä että ei varmana ole peli tullut kun tuun kotia, vaan tilalla on joku lasku.
Ja niinhän siinä kävi et postiluukun alla nökötti prätkän vakuutuslasku, vaan ei BF:ää... :jahas:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onko täällä vielä kukaan saanut verkkokaupan tilaustansa? Tai minkään muunkaan firman ennakkotilausta? Mä saan tietää vasta kohta ku pääsen kotiin. Huonolta kyllä näyttää...

Battlefield 3 - aitoa vitun Dice-laatua

"You were kicked from the server by an administrator."
"You were disconnected from the server."

Otan osaa suruun niiden kohdalla, jotka eivät ole peliään saaneet ennakotilauksesta huolimatta.
Itse olen jo sen verran oppinut olemaan luottamatta ennakkotilauksiin, että käytän vain latauspalvelua niiden pelien kohdalla jotka on "pakko" saada julkkarina.

Noh, mutta jos jotain positiivista hakee niin tod. näk. serverit on tänään NIIN tukossa, että vasta huomenna pääsee pelaamaan peliä suht normaalisti. Ei tuohon kuormaan vaan voi millään varautua.

(itse olen toki kaksi iltaa jo multia PC:llä hakannut;D )

p.s Mitenkäs sitten jos ei huomennakaan ole pelit tulleet? Viikonloppu ilman bäfää!?!

p.s Mitenkäs sitten jos ei huomennakaan ole pelit tulleet? Viikonloppu ilman bäfää!?!
Sitä tässä pelätään, mutta eilen lähetetty kirje niin luulis olevan viimestään huomenna perillä, jos ei ole niin haen gigantista. Verkkokauppa pitäköön tunkkinsa :D

Itse ennakkotilasin ja hain myymälästä, Oulussa asun. Vittumaista ja vajaan oloista touhua välillä ku kaatuilee peli joka suuntaan.. PunkBusterki piti itse manuaalisesti päivittää ennen kuin pääsi pelaamaan, noh, pelikokemukset tähän mennessä silti hyvät. Meinasin kyllä tappaa itteni nauruun kun hävittäjän kyytiin itseni spawnasin..

Jostain syystä potkitaan kokoajan servuilta pois. Origin on ihan paska. Vois olla servujärjestelmä niinku 1942 tai BF:V.

Kyllä se ennakkotilaus oli kiltisti kotona odottamassa kun sen verkkokaupasta syyskuussa tilasin :) testaamiset kyl jää ens viikolle et ei sil nii kiire ois ollu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom