PC Battlefield 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Olishan se ihan siistiä johonkin tasokkaaseen suomalaiseen klaaniin liittyä. Yleensä noissa klaaneissa on mulle vaan sellanen ongelma, että suurin osa peleistä pelataan yöllä. Mä tykkään nukkua yöllä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
se kyllä haittaa lukiota kun yöllä loppuu clan war 04.30.. tullut todistettua et:ssä.. itse en ole battlefieldiä vielä pelannut paljoa.. et vei liikaa aikaa.. oli klaani pystyssä ja itse
häärin johtajana etc.. kaverit ehdotti että jos vaihdetaan bf2

Mconen sanoi:
Olishan se ihan siistiä johonkin tasokkaaseen suomalaiseen klaaniin liittyä. Yleensä noissa klaaneissa on mulle vaan sellanen ongelma, että suurin osa peleistä pelataan yöllä. Mä tykkään nukkua yöllä.
häh? Ainaki clanbasen Europe ladderien matsit alkoi meillä aina plus miinus 1 tunti suomen aikaa klo 21.00.

jos jonkun klaanin pistätte ni kyllä teille ainakin harjotusvastustajia löytyy vaikka tuolta #pakkotoisto.bf2 (quakenet) kanavalta löytyy :D pelaillaan aina squadissa yhessä..

Itellä on kans toi aikahommeli vähän sellanen et illalla ei aina kerkee pelailee.. ainakaan kovin myöhään.

Weeboom sanoi:
häh? Ainaki clanbasen Europe ladderien matsit alkoi meillä aina plus miinus 1 tunti suomen aikaa klo 21.00.

Jaa no en oo bfssä missään klaanissa ollut, mutta aikoinaan kun T2sta tuli pelattua paljon, niin poikkeuksetta kesti tonne puoleen yöhön ja yli matsit ja näköjään palmulla samanlaisia kokemuksia. Tollanen illalla tapahtuva pelaaminen sopis kyllä mullekin. Jos te nyt sitä klaania kasaan lyötte, niin kyllä muakin kiinnostais.

Joo tai sitten alppix voisi ottaa asiakseen, notta perustetaan "pakkosiat" klaani.

enemy territoryssa pääasiassa kaikki matsit alkoivat keskiyön jälkeen. paitsi yksi , se alkoi 23.30 :D
itse en ole kauheasti battlefieldiä (vielä) pelannut, enemy territory on vienyt melkein kaiken pelaamiseen käytettävän ajan..
mutta serverin pitäisi aueta tässä kuukauden sisällä.. mutta sitten kun aukeaa, niin tervetuloa vaan :)
btw miten toi ranked tsydeemi toimii? cd key vai ip? eli minkä avulla se tarkistaa sijoituksen..
ja mitä maksaa oma domain, mieluiten .com tai .net päätteinen. siis itse koitin etsiä googlella, kaikki olivat jotain 10$ kuussa etc..

pelkkä domainhan on halpa.. .com/.net näyttäs olevan 13 euroo / vuosi. ainakin tuolla mistä ite otin. monesti pitää vaan ottaa se webhotelli palvelu siihen samaan.. ja se maksaa sit enemmän. tuolla on 1 euro / kk.

ranked servut on vissii jotenki EA/DICE hyväksymiä servuja tms.. niitä ei oo suomessa virallisesti yhtään. suomalaisilla klaaneilla on, mut ne servut on sit ulkomailla. eli helpoin tapa on ottaa esim tuolta www.i3d.nl se servu.. en usko et ne antaa sitä ranked juttua ihan kenelle vaan..

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ei enää mitään muuta kuin peli jumittaa kun koitan liittyä multiplayeriin, lataa kaikki tiedostot sitten tulee verifying client data. ja siihen jää.. apuja?

AM sanoi:
Pitääkö kaikki "ykköstason" unlockit saada ennen kuin voi unlockata "toiselta-tasolta" ?

Jees täytyy.:(

AM sanoi:
Vitun saatanan vittu... en minä halua niitä leluja...

Onko siitä spec opsin ekasta unlockista mihinkään ?

Joo se spec opsin eka ase on tosi kelpo ja tarkka peli, kandee ottaa se.

Ei noista unlockeista mun mielestä kannata stressata. Ei ne ekat aseet huonompia ole, mun mielestä noi pelin alussa saatavat aseet on monessa tapauksessa parempia (vaikka m24>m95, tai ak101/m-16/ak47>g3). Lähinnä niissä varmaan on se idea, että pääsee minkä tahansa maan joukoissa pelaamaan sillä tutulla aseella jos se on tärkeää. Mutta mun mielestä se on loppupeleissä ihan sama mikä ase on kädessä(kunhan ei oo sitä antitankin paskaa konepistoolia. Ihan sama minkä maan, sillä saa aina ampu lähes lippaan että saa jonkun hengiltä...jos saa!)

Mconen sanoi:
Ei noista unlockeista mun mielestä kannata stressata. Ei ne ekat aseet huonompia ole, mun mielestä noi pelin alussa saatavat aseet on monessa tapauksessa parempia (vaikka m24>m95, tai ak101/m-16/ak47>g3).
Makuasioitahan nää lähinnä on, mutta 1.2-pätsin myötä tosta G3:sta tuli kyllä tän jätkän ykkösase, tarkka ku mikä ja potkua löytyy, huonoja puolia tossa lähinnä on pieni lipas ja kranaatinheittimen puute(mut kukas sitä nuubituubia nyt käyttäis;)).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom