Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
häh? Ainaki clanbasen Europe ladderien matsit alkoi meillä aina plus miinus 1 tunti suomen aikaa klo 21.00.Mconen sanoi:Olishan se ihan siistiä johonkin tasokkaaseen suomalaiseen klaaniin liittyä. Yleensä noissa klaaneissa on mulle vaan sellanen ongelma, että suurin osa peleistä pelataan yöllä. Mä tykkään nukkua yöllä.
Weeboom sanoi:häh? Ainaki clanbasen Europe ladderien matsit alkoi meillä aina plus miinus 1 tunti suomen aikaa klo 21.00.
AM sanoi:Pitääkö kaikki "ykköstason" unlockit saada ennen kuin voi unlockata "toiselta-tasolta" ?
AM sanoi:Vitun saatanan vittu... en minä halua niitä leluja...
Onko siitä spec opsin ekasta unlockista mihinkään ?
Makuasioitahan nää lähinnä on, mutta 1.2-pätsin myötä tosta G3:sta tuli kyllä tän jätkän ykkösase, tarkka ku mikä ja potkua löytyy, huonoja puolia tossa lähinnä on pieni lipas ja kranaatinheittimen puute(mut kukas sitä nuubituubia nyt käyttäis;)).Mconen sanoi:Ei noista unlockeista mun mielestä kannata stressata. Ei ne ekat aseet huonompia ole, mun mielestä noi pelin alussa saatavat aseet on monessa tapauksessa parempia (vaikka m24>m95, tai ak101/m-16/ak47>g3).