PC Battlefield 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
onko teistä kuinka moni jossain klaanissa? olisko kenelläkään kiinnostusta pistää sellanen kasaan? ihan näin muutenvaan.. olis hauska kokeilla mitä siitä tulee.

edittiä.. eli ircissä oli jo puhetta tästä. kiinnostuneita olis tällähetkellä 3.. jonkun oman serverinkin tarttis harjottelutarkotuksiin ja mahdollisiin klaanipeleihin. noissa peleissä kai pitää olla joku 8 pelaajaa, mut "klaanissa" voi sitten olla enemmänkin. kaikki halukkaat saa mun puolesta lähtee kokeilee kunhan pystyy about 3 kertaa viikossa pari tuntia uhraamaan aikaa. virallisia pelejä vois olla kai pari viikossa? jos lähtee esim up northiin tms pelaamaan. sit ees kerran tai kaks viikossa harjottelis.

pelaajien tasolla ei oo mitään väliä mun mielestä, hauskaa tässä vaan pyritään pitämään. hävitään luultavasti kaikki pelit alkuunsa kuitenkin =)

pistäkää vaikka tänne viestiä tai raahautukaa ircciin. #pakkotoisto.bf2

kaippa se mikki ois aika välttämätön kapine.. muulla ei kai oo väliä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
nyt olis ilmottautunu mukaan nämä pelaajat:

alppix
NahkaGerbiili
MessevaHauki_FIN
Mr.Tampax[FIN]
Tiedz(FIN)
anttituisku
fubukiai

kuulostaa ihan mielenkiintoiselta. Kyllä mua kiinnostais. Täytyy sinne ircci kanavallekin raahautua tästä jossain vaiheessa.

Hyper-HAES sanoi:
Täältäki löytyy kiinnostusta tohon klaaniin. Jokos se on pystyssä ja koska pelejä?

on pystyssä ollut hyvän aikaa jo. aiheesta on ketjukin. pelejä on ollu ja tulee lisää. #pakkotoisto.bf2 @ quakenet ja infoa tulvii sitä mukaa kun asioita päätetään. ;)

Auttakaa!

Jo nyt on perkele! Multiplayerissä mulla aina tulee joku fu**ing nykäsy ja nenä osoittaa tulosuuntaan päin. Mistä tämä johtuu? Autollakin kun ajelee niin se ei ole kuin 1 kappaletta nanosekunteja kun se auto vetäsee semmosen tiukan 90 asteen käännöksen lähimpään puuhun.

Moninpelissä ei toimi kunnolla toi prone- nappi. Se ei mene kuin maihin, ylös päin tullessa se ei toimi (kuin myöskään hyppy) eli pitää tulla kyykyn kautta niin kuin punttimies konsanaan. Joskus myös muiden ohjaamat ajokit menevät ikään kuin NYKIMÄLLÄ eteenpäin. Ei kertakaikkiaan voi peleta! Yksinpeli toimii kyllä.

Hyvä on tähtäillä on. Perkele saatana. Vieläkö jatkan... (?) Helvetti soikoon.

Pahoitellaan kielenkäyttöä nyt vielä sitten niin! :wall:

edit: Vielä oli joku muu tommonen homma, mutta en edes viitsi alkaa muistelemaan.

Jo nyt on perkele! Multiplayerissä mulla aina tulee joku fu**ing nykäsy ja nenä osoittaa tulosuuntaan päin. Mistä tämä johtuu? Autollakin kun ajelee niin se ei ole kuin 1 kappaletta nanosekunteja kun se auto vetäsee semmosen tiukan 90 asteen käännöksen lähimpään puuhun.

Moninpelissä ei toimi kunnolla toi prone- nappi. Se ei mene kuin maihin, ylös päin tullessa se ei toimi (kuin myöskään hyppy) eli pitää tulla kyykyn kautta niin kuin punttimies konsanaan. Joskus myös muiden ohjaamat ajokit menevät ikään kuin NYKIMÄLLÄ eteenpäin. Ei kertakaikkiaan voi peleta! Yksinpeli toimii kyllä.

Hyvä on tähtäillä on. Perkele saatana. Vieläkö jatkan... (?) Helvetti soikoon.

Pahoitellaan kielenkäyttöä nyt vielä sitten niin! :wall:

edit: Vielä oli joku muu tommonen homma, mutta en edes viitsi alkaa muistelemaan.

Kuulostaa siltä että on vaan lagia, tekeekö noin kaikilla servereillä? onhan sulla kaistaa vapaana, ts. ei kauhee waretus päällä samalla kun pelaat?

Tekee kyllä kaikilla millä olen koittanut. On täysin kaista vapaana. Mulla oli aikaisemmin (ostin pelin vasta eilen) siinä versiossa mikä se nyt on 1.0 (?), ennen 1.3:ksi päivitystä sama homma mutta vähän pahempana. Jäätyminen ja sitten teksti "You have problems with your connection". Asensin ton 1.3:sen ja disabloin vielä ton VOIPn.

tervetuloa lagi kerhoon... :D ite en enää pysty pelaamaan olleskaan.. kiitos welhon. tekee juuri tuota samanlaista pätkimistä jatkuvasti kaikilla servuilla.. ja ei, se ei johdu koneesta, testattu on. vaihtaa koneen kiinni toiseen liittymään niin ongelma katoaa. sit kun taas vaihtaa takasin tähän niin pelaaminen on melko mahdotonta..

ja pronespammista, toimii ihan yhtä hyvin kun ennen 1.3 patchia.. on sitä itsekkin tullut joskus harrastettua. tulevassa 1.4:ssä ei enää onnistu. ainakin mitä itse sitä kokeilin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ja pronespammista, toimii ihan yhtä hyvin kun ennen 1.3 patchia.. on sitä itsekkin tullut joskus harrastettua. tulevassa 1.4:ssä ei enää onnistu. ainakin mitä itse sitä kokeilin.

No joskus aikoinaan pysty suoraan makuultaan nousemaan. En enää muista missä versiossa muuttu, mutta lagistahan tuo ei johdu :)

Mulla meni hermot viime viikolla tohon peliin:curs:
Olin niin paskassa tiimissä ja mikään ei onnistunut.
Joten nappasin cd:een koneesta ja heitin sen ikkunasta pihalle:D
Eipä ainekaan mene aikaa hukkaan siihen paskaan.
Tosin olisihan sen voinut myydä poiskin.:rolleyes:

HAHAHAH :D ei helvetti!

Battlefield 2142 ja ea link

Olen hankkinut battlefield 2142-pelin ea-linkin kautta. Nyt ongelmana on, että ealink ei käynnisty. Jää vain "valkoiseksi ruuduksi" näytölle. Olen asentanut ko. ohjelman useaan kertaan, mutta se ei ole auttanut asiaan. Ko. pelihän ei käynnisty ilman ea-link ohjelmaan kirjautumista. (silloin kun peli on hankittu ea-linkin kautta). Osaisiko joku heittää villejä arvauksia mistä on kyse?

:hyper:

Eipä ole paljon tullut pelailtua BF2:sta. Aina silloin tällöin piraservuilla, mutta tosiaan session lopettaa tiimien epätasapainoisuus ja aloittelevat pelaajat :)

Homman nimi on muuten nykyään http://www.realitymod.com/

Tervetuloa vaan kannulle, vieläkin pelaillaan keskenämme yleisillä servuilla.
Suosittelen kyllä lämpimästi testaamaan tuota modia, sen verta kovaa menoa aina välillä. Kerrankin pelissä ei pärjää ilman tiimipeliä.

Tosin tämän modin ääressä hajoaminen jos toinenkin on aina läsnä.

Ihan mielenkiintoisen oloinen modi. Todellakin tekee pelistä erilaisen. Pitää testata jossain joskus. Iteltä tuo cd-key nimittäin vielä puuttuu. Se joka heitti roskiin pelin voisi heittää sen mulle ;)

Kokeilin nyt viimein tota alkuperäistä Battlefield 2, mutta pätkii kyllä todella ärsyttävästi johtuuko koneesta vaan pelin asetuksista vai mistä?

Kone on
Amd Athlon 64 3500+
Geforce 7600GT
Giga muistia

Homman nimi on muuten nykyään http://www.realitymod.com/

Tervetuloa vaan kannulle, vieläkin pelaillaan keskenämme yleisillä servuilla.
Suosittelen kyllä lämpimästi testaamaan tuota modia, sen verta kovaa menoa aina välillä. Kerrankin pelissä ei pärjää ilman tiimipeliä.

Tosin tämän modin ääressä hajoaminen jos toinenkin on aina läsnä.

Minkälainen modi tämä on? Tarkoittaako Reality tässä pelissä: yksi laukaus = yksi kuolema, vai pitääkö vieläkin tyhjentää puoli lipasta viholliseen?

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom