PC Battlefield 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ainakin ylenin hetkessä sergeant majoriksi, vaikka seuraava ylennys olis tullut 150 000 pisteessä. Ja noi veteran ym badget näyttäs tulevan helpommin nyt.

Jos törmäätte Petke nimimerkkiin, niin oon pakkikselta myös.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
No jopas, oon joskus kattonu et kylläpä on kovat pisteet Petke nimisellä jampalla. Kattelin suomalaisia siis.. Kaikki ne vaan pakkista selaa prkl

Miksi en lähes koskaan saa pisteitä, jos tuhoan helikopterin singolla? Usein käy myös niin, että tankin tuhoamisesta singolla ei saa pisteitä. Tuntuu, että näin käy, kun kohde on keskimääräistä kauempana.

Asensin sen uuden patchin ja hyvältä näyttää....ainut, että nyt toi peli on alkanut sammuilemaan itekseen kesken pelin ja tuollaisia oireita ei aikaisemmin ollut.

Siistiä

Luulin, että tämäkin patch menee ilman ongelmia ja siltä aluksi näyttikin. Nyt mulla saldona kolmesta vikasta rähinästä 5 pistettä. Tiimipisteissä miinusta tuli reilusti. Jostain syystä mä ainakin saan koko ajan teamkill ilmoituksia, jos joku kuolee mun lähellä.

Lisäksi tuon päivityksen jälkeen en ole ohjuksilla saanut yhtään konetta alas, vaikka se ennen päivitystä vielä välillä onnistui. Piti tuossa patchissä jopa helpttua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ton mäkin huomasin et TK:ta tulee joskus ihan vitusti.. ei itelle, mut joillekki muille on tullu.. ja mut on tapettu joskus omien toimesta tyyliin et oma ukko juoksee päin ja ampuu vaan hulluna.. onko sit tarkotuksella vai mitenkä, sitä en tiiä.

Ohjukset on toiminu täällä kyllä paremmin.

Eihän tankin tuhoamisesta saa pisteitä ellei se ohjaaja kuole siinä samalla. AIka usein se ohjaaja ehtii hypätä ulos

Mconen sanoi:
Eihän tankin tuhoamisesta saa pisteitä ellei se ohjaaja kuole siinä samalla. AIka usein se ohjaaja ehtii hypätä ulos
Mutta, kun ei hyppää ja silti ei tule pisteitä.

Itse en pääsekkään tänään pelaamaan, kun muistin nyt vasta, että on muuta tekemistä juuri tuolloin, joten yrittäkää pärjätä ilman minua, vaikka vaikeaa se tulee olemaan :D

Millä servereillä porukka täällä pelaa? Jos sattuisin vaikka eksymään samoille servereille kun tässä nyt on tullut enemmänkin viimeaikoina pelailtua (nick: Fl4m3[FIN] ). Samalla kysyisin että mikä se "Verifying Client Data" homma on jossa kestää aina aika kauan kun se loadaa mappeja. Ja tosiaan ihan kummasti tulee välillä TK:ta ton uuden päivityksen kanssa. Kerran huomasin vaan että oli -16 ja sain kickiä serveriltä, vaikka olen varma etten osunut kehenkään millään... Kova peli anyway.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom