Tuli sitä joku 4 tuntia pelailtua.
Omaan makuun kaikki kartat on parempia kuin Sinai Desert, mutta osa on omaan makuun yhtä ankeita i.e. liian avoimia. Toki Battlefield pelissä pitää näitä karttoja olla, koska monelle ne lennokit ja tankit on se juttu. Itselle ei. Mun BF4 nelinumeroisiin pelitunteihin mahtuu kaikista vehicleistä yhteensä alle 3k tappoa.
Amiens heittämällä suosikki, koska koko kartan alueella liikkua suojassa. Se kaupunki kattaa siis kartan kokonaan. Inffipelaamisesta pitävänä paras mappi tässä trialissa.
Suez on ihan hauska, mutta tuntuu kaatuvan aina samalle puolelle voitto. Suez on siitä kiva että se on pieni mappi, ja siellä on vain kolme lippua jotka on lähekkäin. Tässä BF1 kun ei tosiaan kahta conquest kokoa, mikä on harmi. Esimerkiksi Sinai voisi olla aika hauska jos olisi vain E/C/D/B. Miksi ei vain jopa E/C/D.
BF1 alphassa nähty
St. Quentin's Scar on iso ja avoin kartta, mutta parempi kuin Sinai ja siinä jopa minä viihdyn ihan kivasti. Siellä on paljon enemmän mäkiä ja kaikki kiviä yms.
Fao Fortress on aika jäynä, ja ihan mukavakin. Siellä on kaksi lippua isossa linnassa, tosin ylläri snipat keittelee siellä leirikahvejaan telttansa edessä. Kartassa on myös yksi melkoisen korkea mäki.
Pelasin eilen lähinnä pelkkää conquest, kun siitä saa parhaimman kuvan kartoista.
6 tuntia on jäljellä Access peliaikaa ja näin inffipelaajana pitää käydä tsekkaa joka kartan domination vielä. Ehkä sitä voisi rushia vilkasta myös, mutta ainakin betassa Sinai rush oli ihan surkeeta.
Niin, ja testasin myös Operations pelimoodia joka on nyt uusi. Kyseessä siis sellainen rushin ja conquestin sekoitus jossa hyökkääjät onnistuessaan jatkaa seuraavaan mappiin. Mappeja voi olla 2 tai 3. Puolustajat voi tosin pysäyttää matsin jo ekaan mappiin. Jos puolustajat pysäytti hyökkääjät heti ekaan mappiin, niin hyökkääjät pääsee vielä kerran kokeilemaan behemothilla. Jos sekin failaa niin matsi loppuu.
Sanomattakin selvää että yksi Operations matsi voi kestää helvetin kauan.
Ihan hyvä idea tuo on, voi toimia kivasti jollain kartalla. Tankki tosin dominoi aika rajusti tässäkin, mutta toki jengi ei vielä kauhean aktiivisesti niitä tankkeja tiputa.
Itse en vain tykkää jos yksi matsi kestää luokkaa tunnin. Samasta syystä en BF4 pidä servuista missä on liikaa tikettejä. Pidän siitä että homma resetoituu.
Niin, ja Light Tank on *edelleen* aivan helkkarin tehokas laitos. Siellä ukot paino aivan kuten betassa niitä 50-1 striikkejä. Míkä lie ollut puhuttu nerffi? En ole googlannut. Mitä itse muutaman kerran sain napattua tuon Light Tankin, niin se haulikko ei taida enää tappaa kilsan päästä.
Snipuja on ihan saatanasti, ja toivon että vuokrattavissa servuissa voi scouttien määrää rajoittaa.
En ainakaan vielä tämän 4 tunnin pelailun perusteella osaa sanoa ostanko pelin.
Jotenkin tuo ns. gunplay ei ole niin terävää kuin vaikka BF4. Ilmeisesti tässä haetaan vähän realistisempaa liikettä yms, verrattuna siis BF4.
Pitääpä mietiskellä, ja toki pitää pelata se 6h vielä mitä jäljellä.
TL;DR
Lisäkartat antoi paljon paremman fiiliksen pelistä kuin betan Sinai. Suosittelen
kokeilemaan 4€ hintaan jos ei beta vielä napannut.
Hauska tappo tuossa 11:43 >>
Ei ole oma video. I wish.
View: https://youtu.be/cVv7HNTyngs?t=11m43s