Battlefield 1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Juu toki BF4 tankit on myös tehokkaita. Esimerkiksi yksi suomalainen nimeltään Moksu-Fin vetää karmeita rundeja tankilla.
Alle näyte.

View: https://youtu.be/-3bCRMqpFdo

Light Tankissa se on vain helppoa myös niille ketkä ei ole kovin hyviä. Esimerkkinä minä. Voi johtua myös siitä ettei jengi vielä kunnolla countteraa.

Juu toki BF4 tankit on myös tehokkaita. Esimerkiksi yksi suomalainen nimeltään Moksu-Fin vetää karmeita rundeja tankilla.
Alle näyte.

View: https://youtu.be/-3bCRMqpFdo

Light Tankissa se on vain helppoa myös niille ketkä ei ole kovin hyviä. Esimerkkinä minä. Voi johtua myös siitä ettei jengi vielä kunnolla countteraa.

Muutaman kerran olen päässyt Moksun gunnerina pelaamaan Muro platoonin johdosta ja olihan se melkoista menoa. Itselläkin statsit taisi olla korjaamisen yhteydessä 40-1 tjsp :D

Muutaman kerran olen päässyt Moksun gunnerina pelaamaan Muro platoonin johdosta ja olihan se melkoista menoa. Itselläkin statsit taisi olla korjaamisen yhteydessä 40-1 tjsp :D
Itse olen herran kanssa vain pelannut inffinä, ja muutaman kerran ihan platoonien välisessä matsissa.
Tankilla se on hurja, mutta myös inffinä. :D

Vituttaa huolella kun tuollainen on vastapuolella ja vaikka mitä tekis niin aina se nappaa ja statsit alkaa olla 0-10... ja jotkut vetää helikopterilla samanlaista runtua.

Sen verran mitä BF1:stä ehti pelaamaan niin on se aika lailla tasaväkisempi ainakin alkuun. Ja on muuten ainakin xboxilla törkeästi hienommat grafiikat kuin BF4.

Jos joku miettii miten peli pyörii, niin tuosta infoa: http://www.guru3d.com/articles_pages/battlefield_1_pc_graphics_benchmark_review,5.html
Toki testissä raju prossu, eli 8-ydin HT Intel Core i7-5960X @ 4.40 GHz. BF1 kuormittaa prossua tehokkaasti, mutta saa testistä silti osviittaa.
Testissä myös Ultra asetukset, eli tiputtamalla saa varsin pelattavan. Esimerkiski 1080p resolla myös joku GTX 670/680 voi ihan hyvin pelata.

Jos kone ei ole priimaa, suosittelen katsomaan tätä Symthic ketjua BF4 graffa-asetuksista. Samalla nimellä löytyy BF1 ja pätee siinäkin, etenkin kun engine pitkälti sama. http://forum.symthic.com/battlefiel...88-graphics-settings-and-how-they-affect-fps/
Tuolta katsoo mikä on suggested setting eri kohdissa. Pointtina siis että osa asetuksista vaikuttaa paljonkin siihen miltä näyttää, mutta ei välttis kuormita kovin. Sitten taas osa kuormittaa rajusti mutta vaikutus graffaan pienempi.

index.php

index.php

What.
Miksi tuosta viestistä yllä katosi kuvat.... ? :woot:
Ei sen nyt väliä, linkin takaa ne löytyy, mutta onhan ne oleellisimmat mukava nähdä suoraan ketjussa.

10 h trial pelattu ja pakkohan tuo oli ostaa. :) kartat ja kentät todella hienoja ja muutaman pelauskerran jälkeen toimivia. Äänimaailma ja yleinen tunnelma aivan mahtava.

Omasta mielestä ukot kestää ehkä turhan paljon koppia, mutta muuten kyllä hyvän olonen peli. Sinai desert oli kyllä kaikista tylsin kenttä

On kyllä erittäin hyvä peli. Mapit ovat mielestäni erittäin onnistuneita, tämä oli iloinen yllätys siitä syystä että varsinkin bf4 osa mapeistä oli ihan helvetin huonoja.

On kyllä kieltämättä hemmetin hyvä peli. BF4 pelattu aiemmin ~100h ja nyt välissä Fallout 4 useamman kuukauden ja huomaa miten helposti pääsi tottumaan Falloutissa tuohon VATSin käyttöön ja sitä kautta helppoon tappamiseen. Nyt kun on vääntänyt noita 64 pelaajan Conquesteja tässä Battlefieldissä kolmisen päivää ja n. 10h niin turpaan tulee edelleen että heilahtaa, ei vaan meinaa reaktioaika riittää normaalin single player-pelaamisen jäljiltä ja muutenkin sensitivityn säätäminen pleikkarilla ainakin melko vaikeaa, että löytää itselleen sopivat asetukset. Monesti spawnaamisen jälkeen kerkää juoksemaan 10 metriä ja joku jamppa tulee ja kuorruttaa nurin ennekuin kerkeää edes päätään raapimaan, ajoittain melko turhauttavaa. Täytynee siis pelata enempi ja kehittyä!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
PSN:llä ollut jotain ongelmaa koko päivän, että osalla toimii ja osalla ei, mulla ei toiminut mikään moninpeli aamupäivällä. Nyt en pääse taaskaan bäfän monariin.

Mulla nyt ei pysty pelaa myöskään änäriä.
Siis ei kirjaudu. Palvelimeen ei saatu yhteyttä lukee ja nat yhteys epäonnistunut
Pitäskö täs.tehä jotain?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom