Battlefield 1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Joo kyllä ne toimimaan saa jotenkin.
Itsellä assault on jo 10, joka vissiin maksimi ainakin betassa.

Hieman betaa pelanneena, niin tuntuu, että ei oikein lähde. Tietysti peli tästä vielä kehittyy, mutta mielestäni olisi kannattanut jatkaa nykyaikaisen sodankäynnin hiomista. Bf3 ja 4 olivat askel oikeaan suuntaan, olisi kannattanut jatkaa samalla linjalla.. No peli menee ostoon ja katsotaan miten lähtee rullaamaan.

Itse olen kyllä digannut. Paha tästä on lopullista tuomiota antaa kun puuttuu ajoneuvoja ja aseita toki. Rushissa tankit on täysin OP, konkassakin vähän siinä ja tässä. Aika helppoa on ollut yksin huristella tankilla kun ainoa mistä pitää murehtia on oikeastaan toinen tankki missä on osaava kuski eikä niitäkään ihan joka oksalla tunnu olevan.
Tykkään että on vanhan ajan meininkiä ja aseet ei ole mitään laserpyssyjä vaan pitää olla ennakkoa ja vähän miettiä kun ampuu koska lippaat on pieniä. BF3 siirtyminen BF4:n oli sinänsä helppo kun koko peli oli käytännössä vanhan päivitys, tässä pitää opetella aika paljon uusia juttuja ja ehkä sen takia tää kiinnostaa. Bäfää tullut pelattua jotain 1000 ja 2000 tunnin väliltä niin kai sitä jotain uutta kaipaa.

Vähän petyin kanssa tuohon ps4 betaan, mutta uskon kyllä lopputuotteen olevan huomattavasti parempi. Tuntui vähän siltä kun olis pelannut jotain 5 vuotta vanhaa sotapeliä, grafiikat oli vähän mitäsattuu jne.

Vähän petyin kanssa tuohon ps4 betaan, mutta uskon kyllä lopputuotteen olevan huomattavasti parempi. Tuntui vähän siltä kun olis pelannut jotain 5 vuotta vanhaa sotapeliä, grafiikat oli vähän mitäsattuu jne.

Tai sitten tämä on samanlainen välipainos, mitä oli Hardline ja seuraavaksi toivottavasti tulee BF5.

Muuttivat tuota conquestia nyt.
Aikaa enemmän (ja kello nousee) ja nyt matsit jopa päättyy siihen että ticketit tulee täyteen.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Perkele ku ehtis saada vielä sen AT Gunin vai mikä lieneekään RPG:tä vastaavan härvelin auki. Noi tankit on niin OP että tekis mieli kokeilla onko tosta siihen apua ollenkaan. Ei sillä että omaa pelaamista muiden tankit häiritsis kunhan vaan jaksaa aina kiertää ne eikä edes yritä tuhota niitä mutta onhan ne aika naurettavia. Jos sattuu light tankkiin pääsemään niin aika huono mäihä saa olla että henki lähtee.

AT Rocket Gun on erinomainen kun sen saa.
Sillä itse tulee tankit melkein aina tuhottua.
Saa melkosen kauas vielä osumia, kun se tippuu tosi vähän.

Kato saatko sen auki suoraan tuolta https://www.battlefield.com/en-gb/career
Mene tuolla kirjautuneena sun BF1 ukkoon, sit loadout. Siel voi ostaa noita kans, ja mielestäni niitä ei ole class rankkiin lukittu. Näin ainakin netti kertoo, ellei ne muuttanut.
Ajattelin itse että toi oli niiden pikaratkaisu siihen että class rankit bugaa eli taso ei nouse. Tuon bugin voi kuulemma kiertää niin että vaihdat peliä joka rundin jälkeen.

Mulla tosin kyllä noussut ne class rankit.

Tuli sunnuntaina pitkästä aikaa pelattua ja meni sitten koko päivä. Vitutti vaan kun vuoteen ei ole pelannut mitään eikä tähtäämisestä tule yhtään mitään oudoksestaan. Rätköttää jotain selän takaa sarjalla pitkin seniä, se kääntyy ja napsauttaa yhdellä kudilla hengen pois :(

hmm, voiko olla ettei noi class rankit päivity jos vieläki mennään ekan classin puolivälissä vaikka tappoja on joku 80?

Torstaina kaiketi loppuu. Class rank bugaa ja sitä nostaa vaan eka erä minkä pelaat. Sen jälkeen pitää vaihtaa servua jos haluaa rankkia nostella.

Siinä on tosin jotain poikkeamaa, koska yksi ilta vaihdoin serveriä vain kaksi kertaa ja illan aikana ja assault rank nousi 0 > 8. Seuraavana päivänä se sitten nousi kymppiin muistaakseni yhdellä servulla.
Mut kyl se bugaa.

Ootko @Nikula kokeillut ostaa noita ihan vain tuolta vaikka ei ole rankkia? https://www.battlefield.com/en-gb/career
BF1 ja siellä loadout kautta.

Testasin just niin antoi ostaa kaikki scoutin aseet, ja mulla ei varmasti ole kuin rank 1 scout.
Antoi myös klikkaa equip. Pitäisi toki pelissä asti käydä katsomassa toimiiko.

Scoutin aseet sai itsekin ostettua mutta ei muita. Tuli vähän lenneltyä ja on kyllä hauskaa puuhaa taas, nelosessa ei kiinnostanut lainkaan. Tai no olihan helikopterit siinä ihan hauskoja vaikka nekin tuntui lentäviltä kylpyammeilta liikkuvuutensa takia. Äkkiseltään tuntuu siltä että noinkohan tässä nyt ois hyvä balanssi siihen että ilmavehkeet ei voi täysin dominoida peliä. Tank hunterilla voi kyllä tuhota maakohteita helposti mutta jos perään ilmestyy dogfighter niin en minä ainakaan kovin helposti siitä karkuun pääse kun toisella on ketterämpi kone.

Mitä viikonlopun aikaan tuli testailtua, niin ainakin helkkarin hyvin pyöri dx12 päällä (i5 3470 / GTX 970). Varmasti julkkarin jälkeen satunnaista kivaa tulee vietettyä pelin seurassa, mutta en usko, että imasee rajummin mukaasa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom