Battlefield 1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ai perkele ku repesin! :D onko muilla ongelmaa tuon nvidian nauhotuksen kanssa. alt+z ei toimi mulla pelissä enää :/
Mulla kyllä toimii.
Tosin olen vaihtanut alt+x koska alt+z konfliktaa photoshopin kanssa.
Ei tuo kyllä toimivuuteen vaikuta, toimi se alt+z myös.

Hauska kyllä tuo fighter plane trench fighter loadoutilla noissa 64p operationsissa. Saa joka yli lennolla aina 1-5 tappoa kun heittää pommit vihujen niskaan lipuille. Samalla voi spottailla tiimille flarella. Cooldownikin niin lyhyt, että voi pommittaa jatkuvasti. Myös behemotheja vastaan kätevä, kun AA-tykit voi hoidella hetkessä ja tekee kivasti muutenkin damagea. Fighterilla ei ole ongelmaa toisia koneitakaan vastaan. Muista vehicleistä en niin välitä, mutta lentsikat kivaa vaihtelua infantrylle. :D

Käy sääliksi kyllä vihollisia, koska välillä meinannut lentää hiiret seinään kun olen itse ollut vihulaiskoneen raiskauksen kohteena koko pelin. :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kriinillä muutamia komeita osumia :) Kbulletilla tuosta tankista headshot oli hieno :D Ite en kyllä bayonet chargella ikinä osu mihinkään. Samoin melee tekee todella harvoin yhtään mitään, aina ehtii vihut kääntyä ja ampua vaikka pääsee selkään iskemään :D

Kriinillä muutamia komeita osumia :) Kbulletilla tuosta tankista headshot oli hieno :D Ite en kyllä bayonet chargella ikinä osu mihinkään. Samoin melee tekee todella harvoin yhtään mitään, aina ehtii vihut kääntyä ja ampua vaikka pääsee selkään iskemään :D
Jälkeenpäin huomasin että siinähän törötti ukko tankin edessä. Pakko vielä laittaa Martini Henry pätkä tulemaan. Oletteko muut testannut kyseistä kivääriä scoutilla?

Mitähän mun koneelle tapahtu, kun lagaa ihan perkeleesti. Palikat RX480 8gb, i7 6700k ja 32gb ramia. 64bittinen Windows 10. Alkuun toimi ihan jees, jossain välissä vaan alkoi lagaamaan erityisesti kaikki Origin pelit ja ei vaikuta mitkään asetukset mitenkään, on sitten low:ta tai ultraa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom