Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sori.. cqb eli close quarters battle...vai mikäseoli?Cgb?
Juu Shadowplay on mahtava. Tosin uusin päivitys pilasi käyttöliittymän kokonaan, mutta onneksi siihen harvoin pitää koskea.
Viittaa tappoihin. Eri asia sitten onko se buginen.Mitä se YOU vs FOE tilasto meinaa, joka tulee näkyviin aina kuoleman jälkeen? Ei se mihinkään tappoihin ainakaan viittaa. En ole itse mitään logiikkaa sille keksinyt. Ja mitä eroa on oikeastaan pelimuodoilla RUSH ja OPERATIONS? Molemmissa puolustetaan tai hyökätään. OPERATIONSSISSA enemmän pelaajia ja sit niitä ilmalaivoja/junia. Mutta onko noissa joku ihan selvä konkreettinenkin ero? Olen pelannut oikeastaan vain sitä lippujen valtausta, koska siitä saa eniten pisteitä.
Tästä pitää kyllä olla eri mieltä. Mun mielestä tässä pelissä on nyt paljon tärkeämpää tuntea oman aseen vahvuudet ja heikkoudet verrattuna BF3 ja BF4 joissa riitti että ottaa M16 tyyppisen laseraseen joka on hyvä aina.Nytten nuo kaikki on käytännössä samoja ja lähinnä vain kokeiltava ja mietittävä millä nyt olisi kivoin pelata.
Lisäilin sut tuonne originiin, mutta milläs helvetillä tää ts3 toimii :DNyt on toistakytätuntia vissiin takana ja aika nannaahan tää on. Assaultilla oon lähinnä mennyt. Pitäis supporttia vähän parantaa ja saada rankkia siinä ylemmäks. Suapi Eibbi nimimerkin lisää Originiin vappaasti. Oma Ts3 kannu on.
Ihan Teamspeak ohjelmalla.Lisäilin sut tuonne originiin, mutta milläs helvetillä tää ts3 toimii :D
Joo juu yritän täs just tutkia kaikenmaailman servereitä :o Oma nimimerkki on gippula jos joku haluaa lisäillä originiin.Ihan Teamspeak ohjelmalla.
Eibbi toki meinasi että löytyy TS serveri.Joo juu yritän täs just tutkia kaikenmaailman servereitä Oma nimimerkki on gippula jos joku haluaa lisäillä originiin.
Juuri näin. Annan servun tiedot privana originissa kun peliä on jossain vaiheessa.Tänään tosiaan tuli patchi, koko PC:llä 2GB eli ladattavissa jo.
En tiedä onko serverit jo back up, about nyt maintenancen pitäisi loppua.
Patchin sisällöstä ei ole vielä tullut tarkkaa tietoa.
Eibbi toki meinasi että löytyy TS serveri.
Eli monilla on omat servut, kuten myös mulla, ja sinne voi sitten pyytää jengiä antamalla servun tiedot.