Battlefield 1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Cgb?

Juu Shadowplay on mahtava. Tosin uusin päivitys pilasi käyttöliittymän kokonaan, mutta onneksi siihen harvoin pitää koskea.

Joo, ajattelin että jotain semmosta meinaa. Ei se medic siellä ihan paras ole. Tosin aika moni DMR kyllä paukuttaa aika tahtia lonkalta, että ei se toivoton ole.

Haulikot on kyllä melko hurjia. Eilen ihan näppärä joku 50-10 rundi sillä Argonnessa kun tein shotgun mitalia.

Muuten kyllä pitkästä aikaa aivan huikea peli mutta light tankit vaikuttaisi olevan vähän :meh. light-tank ja osumankesto on verrattavissa johonkin maailman kestävimpään aineeseen

Light Tank on tosiaan edelleen naurettava laitos.
Tietääkseni betan jälkeen sitä tuunattiin ettei olisi niin älytön, mutta onhan se edelleen.

Kyllä Light Tankilla joku 30 tapon streak on helppoa, ja sillä voi kuitenkin samalla nappaa lippuja ihan hyvin.
Osaavat kuskit veteleekin sitten jotain 80-0 rundeja, tai jopa enemmän.

Mitä se YOU vs FOE tilasto meinaa, joka tulee näkyviin aina kuoleman jälkeen? Ei se mihinkään tappoihin ainakaan viittaa. En ole itse mitään logiikkaa sille keksinyt. Ja mitä eroa on oikeastaan pelimuodoilla RUSH ja OPERATIONS? Molemmissa puolustetaan tai hyökätään. OPERATIONSSISSA enemmän pelaajia ja sit niitä ilmalaivoja/junia. Mutta onko noissa joku ihan selvä konkreettinenkin ero? Olen pelannut oikeastaan vain sitä lippujen valtausta, koska siitä saa eniten pisteitä.

Kyllä se käsittääkseni vaan tarkoittaa että mikä teiän välinen tilanne on. Montako kertaa oot tappanu sen ja montako kertaa se sinut.

Mitä se YOU vs FOE tilasto meinaa, joka tulee näkyviin aina kuoleman jälkeen? Ei se mihinkään tappoihin ainakaan viittaa. En ole itse mitään logiikkaa sille keksinyt. Ja mitä eroa on oikeastaan pelimuodoilla RUSH ja OPERATIONS? Molemmissa puolustetaan tai hyökätään. OPERATIONSSISSA enemmän pelaajia ja sit niitä ilmalaivoja/junia. Mutta onko noissa joku ihan selvä konkreettinenkin ero? Olen pelannut oikeastaan vain sitä lippujen valtausta, koska siitä saa eniten pisteitä.
Viittaa tappoihin. Eri asia sitten onko se buginen.

Se meinaan tarkoittaa monta kertaa te ootte tappaneet toisenne.
Jos lukee You 0 - 3 Foe, niin se vihu on tappanut sut 3 kertaa ja se et sitä yhtään.
EDIT: Hidas.

Rush vs Operations isoin ero on toki se, että jos hyökkääjät onnistuu niin sama matsi jatkuu toiseen karttaan.
Operations on myös Rushin ja Conquestin sekoitus. Eli sen sijaan että pitää posauttaa MCOM (mitä ne onkaan tässä BF1 nimeltään), niin pitää vallata pisteet kuten CQ. Hyökkääjät voittaa jos ne pääsee jokaisen kartan lipun valtaamaan, ja sitten se jatkuu seuraavaan karttaan ellei ollut vika kartta milloin voittaa koko Operationin.
Rush ja Operations on siitä samoja, että puolustajat voittaa jos ne saa tapettua viholliselta kaikki ticketit pois.

Ok, jotenkin yritin väännellä tuota YOU vs FOE kokonaisuutena. Eli jos tapat esim kolme ketä tahansa ja sit kuolet niin tulisi 3 - 1 tilanne. Mutta tuo selventi, että se on aina sitä tiettyä pelaajaa kohtaan oleva tilanne. Jos jotain huonoa tässä pelissä on, niin se että ainakaan assaultilla nuo levelin nousut on toteutettu todella huonosti. Level 3 jälkeen ei ole enää oikeen mitään järkevää avattavaa ennen level 10, jolloin saa sen parhaan aseen vasta. Eli 6 leveliä täysin turhia nousuja level 3 jälkeen. Lisäksi noihin aseiden statseihin olisi voitu oikeasti panostaa. Nytten nuo kaikki on käytännössä samoja ja lähinnä vain kokeiltava ja mietittävä millä nyt olisi kivoin pelata.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nytten nuo kaikki on käytännössä samoja ja lähinnä vain kokeiltava ja mietittävä millä nyt olisi kivoin pelata.
Tästä pitää kyllä olla eri mieltä. Mun mielestä tässä pelissä on nyt paljon tärkeämpää tuntea oman aseen vahvuudet ja heikkoudet verrattuna BF3 ja BF4 joissa riitti että ottaa M16 tyyppisen laseraseen joka on hyvä aina.
Kun pelistä katsoo aseiden statseja niin ei siitä kyllä oikein tule hullua hurskaammaksi. Olen nyt alkanut testailemaan eri aseita ja aina kun uusi tulee kierrokseen olen kattonut symthicistä aseen statsit ja kelaillut missä se on hyvä. Joutuu jopa miettimään vähän että millaisiin tilanteisiin sitä lähtee haastamaan milläkin aseilla. Jos jollekin ei Symthic ole tuttu niin tässä linkkiä : http://symthic.com/bf1-stats

Itsellä ei ole ongelmia pelin aseiden kanssa, tosin siitä olen samaa mieltä että progressiota uupuu rajusti tuossa class rankit 4-9.

Se on tosin imho vähän pöllöä että tähän on keksitty väkisin epärealistisia mekaniikoita.
Eli LMG spread vähenee sarjan edetessä, ja se että snipuilla on sweet spot.
Ei noi tosin häiritse mitenkään ihmeellisesti, vähän pöllöjä vain.

Nyt on toistakytätuntia vissiin takana ja aika nannaahan tää on. Assaultilla oon lähinnä mennyt. Pitäis supporttia vähän parantaa ja saada rankkia siinä ylemmäks. Suapi Eibbi nimimerkin lisää Originiin vappaasti. Oma Ts3 kannu on.

Nyt on toistakytätuntia vissiin takana ja aika nannaahan tää on. Assaultilla oon lähinnä mennyt. Pitäis supporttia vähän parantaa ja saada rankkia siinä ylemmäks. Suapi Eibbi nimimerkin lisää Originiin vappaasti. Oma Ts3 kannu on.
Lisäilin sut tuonne originiin, mutta milläs helvetillä tää ts3 toimii :D

Tänään tosiaan tuli patchi, koko PC:llä 2GB eli ladattavissa jo.
En tiedä onko serverit jo back up, about nyt maintenancen pitäisi loppua.

Patchin sisällöstä ei ole vielä tullut tarkkaa tietoa.

Joo juu yritän täs just tutkia kaikenmaailman servereitä :eek: Oma nimimerkki on gippula jos joku haluaa lisäillä originiin.
Eibbi toki meinasi että löytyy TS serveri.
Eli monilla on omat servut, kuten myös mulla, ja sinne voi sitten pyytää jengiä antamalla servun tiedot.

Tänään tosiaan tuli patchi, koko PC:llä 2GB eli ladattavissa jo.
En tiedä onko serverit jo back up, about nyt maintenancen pitäisi loppua.

Patchin sisällöstä ei ole vielä tullut tarkkaa tietoa.

Eibbi toki meinasi että löytyy TS serveri.
Eli monilla on omat servut, kuten myös mulla, ja sinne voi sitten pyytää jengiä antamalla servun tiedot.
Juuri näin. Annan servun tiedot privana originissa kun peliä on jossain vaiheessa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom