Battlefield 1

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Itse luultavasti odottelen tuonne syksyyn kunnes ostan DLC paketin / paketteja erikseen, tai Premiumin.
Odotan siis ensin millaiset on PC puolen pelaajamäärät, ja mikä on RSP:n status.
 
nonni, tuli sitten lauantaina ostettuu tämä ja samalla testailtukin. Onhan se aika erilainen pelata kuin bf4 mutta omaan makuun ihan jees.
 

Osaa DICE ainakin trailereita tehdä. :D

Jotenkin tässä pelissä kiinnostaa enemmän nämä DLC:t kuin aiemmissa osissa. Tuli premiumikin ostettua jo hyvissä ajoin ja odottelen kyllä lisäreitä. Aiemmissa peleissä DLC mapit ovat olleet aika äkkiä hyvin kuolleita, saa nähdä miten tässä sitten käy.

PERKELE!
 
Itse olen uusi bäfäjen parissa. Tykkään kyllä paljon tästä pelistä. Conquest pelimuotoa aina pelaan. suosikki kenttä on ehdottomasti monte grappa. Se on tosi hyvin suunniteltu. Hyviä korkeuseroja mm. Sitten vihaan sitä uutta mappia jossa maasto palaa. Se on aivan liian avara ja tasapintainen eikä suojia oikein ole. Hirvee kaaos koko kentässä imo. Lempi ase on ehdottomasti hellriegel. Vitja sillä saa hyvin porukkaa tippumaan, eikä tarvitse edes "erikseen" tähdätä. Sen kun räiskii vaan. Toinen suosikkiase on medicin sweeper. Tosi hyvä kontrolli siinä aseessa ja helppo tähdätessä osua.
 
Poikkeuksellisen paljon tullu nyt epätasaisia matseja tuon lisäosan jälkeen. Johtuukohan vaan uusista mapeista vai onkohan ne säätäny jotain. Välillä tuntuu että tiimit ei meinaa tasoittua ja sit kun vähän aikaa on menny useamman miehen alimiehityksellä, niin harvemmin enää kunnon matsia saa aikaan.
 
Aika jännä veto....

Introducing Premium Friends: A Word From Producer Andreas Skoglund

There is one specific area of feedback that we’ve had our eyes on for a while: the potential friction when playing with friends where some own a Battlefield 1 Premium Pass and some don't. Tied to this is our ambition to make sure all maps of the game have as many players as possible to secure a good experience for everyone.

I am happy to say that after looking at different ways to address this, we have found an approach that we are excited to try out together with you.

We call it Premium Friends. Here’s how it works:

As a player who owns Battlefield 1 Premium Pass you will be able to bring your friends in Battlefield 1 along to play on the new maps!

When creating a party in Battlefield 1 you may notice something new: if someone owns a Battlefield 1 Premium Pass the party will become "Premium Enabled". This will allow anyone in that party to play on all maps, regardless if they own the content or not. The access is available as long as the party is "Premium Enabled".

While all players will be able to play on maps accessible through Battlefield 1 Premium Pass through Premium Friends, some experiences are exclusive to Battlefield 1 Premium Pass owners.

  • In a “Premium Enabled” party, only owners of a Battlefield 1 Premium Pass or the specific expansion pack will earn XP from the maps exclusive to that expansion. We will save the XP for everyone else and grant them retroactively if they decide to get the Battlefield 1 Premium Pass for themselves.
  • Only owners of a Battlefield 1 Premium Pass or the specific expansion pack will be able to spawn in with weapons and vehicles unique for the expansion.
  • Only owners of a Battlefield 1 Premium Pass or the specific expansion pack will track progress towards the unique medals and codexes for the expansion.

You are all invited to try this new way of playing with friends and enjoy Battlefield 1 content. We will activate the test run of Premium Friends during the upcoming Battlefest, which starts on March 30.

We will pay close attention to your feedback on Premium Friends. It’s our goal to work towards molding this feature into something that embodies our commitment to you, our amazing community.

Get in there and play the objective!

Andreas Skoglund, Producer​

https://www.battlefield.com/news/article/introducing-premium-friends-a-word-from-our-producer
 
Hyvän näköinen update CTE:lle.

Mm. kranaatteja saa jatkossa vain supporteilta ja heittämiseen lisätty pieni viive. Conquestissa itse capturesta saa vähemmän pisteitä, mutta lipulla olosta enemmän. Saa luultavasti porukan siirtymään helpommin seuraavalle lipulle sen sijaan, että koko tiimi on käppäämässä yhtä lippua. Jos tiimi kontrolloi suurinta osaa lipuista, koko tiimi saa jotain xp boonusta. Sen pitäisi kaiketi rohkaista porukkaa suojaamaan omia lippuja. Ihan hyvä idea, mutta saa nähdä miten vaikuttaa käytännössä.


View: https://www.reddit.com/r/battlefield_live/comments/6291h2/march_29th_update/
 
En omista peliä, mutta tämä on ihan ylivoimasesti paras sotapeli joka on tähän päivään mennessä tehty. Jos joku omistaa pelin PS4:lle ja on kyllästynyt sen pelaamisen, voin tulla noutamaan pelin jos pääsemme hinnasta yhteisymmärykseen.
 

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Se on 2017 ja edelleen aimbotit ja wallhackit jengill äkäytössä..miten tää on mahdollista?
BF1 kohdalla osaksi saa kiittää DICE päätöksiä tämän pelin kohdalla vs aiemmat BF pelit, eli kun poistettiin ulkopuolisilla tahoilla ylläpidettävät serverit mihin sai omia lisäosia pultata kiinni.
Esimerkiksi edellisen BF4 kohdalla oli useita antihakkeri -työkaluja, ja niitä ei nyt enää saa. Eli ollaan täysin pelkän DICEn oman FairFight armoilla.

En väitä etteikö BF4 hakkereita ole, mutta hyvin ylläpidetyillä servereillä erittäin vähän.
 
BF1 kohdalla osaksi saa kiittää DICE päätöksiä tämän pelin kohdalla vs aiemmat BF pelit, eli kun poistettiin ulkopuolisilla tahoilla ylläpidettävät serverit mihin sai omia lisäosia pultata kiinni.
Esimerkiksi edellisen BF4 kohdalla oli useita antihakkeri -työkaluja, ja niitä ei nyt enää saa. Eli ollaan täysin pelkän DICEn oman FairFight armoilla.

En väitä etteikö BF4 hakkereita ole, mutta hyvin ylläpidetyillä servereillä erittäin vähän.

Mä lätisin tätä purkamaan ihan koodin pohjalta.
Miksi ei tehtäisi pelin sisäisiä tarkistuskia tai ihan selkeitä estoja tällaselle?

Kuinka vaikeeta on koodata niin että pyssy ei ammu joka laukauksella ikinä pääosumia? Tai että objektien läpi ei mitenkään näe hahmoja?
 
Noi BF4 servereiden plugarit mahdollisti mm. kriteerit headshottien määrään, tappojen nopeuteen yms. Hakkereilla kun ne on täysin yliluonnollisia lukemia.

Mitä tulee seinien läpi näkemiseen, plugarit mahdollisti myös esim. screenshottien ottamiset sen henkilön näkymistä tappojen aikana Punkbusteria hyödyntäen jne. Eli näki jos katselee luokkaa seinän läpi.

Koodissa noita varmasti DICE oma FairFight ratkaisee, mutta BF4 ja aiemmat BF toi vähintään yhtä tärkeän eli ihmisen mahdollisuudet seurata pelaajia ja asettaa algoritmeja jotka perustuu esimerkiksi headshot prosenttiin ja tappotahtiin vs pelaajan Battlelog statsit.
Plugareilla pystyi myös eri ihmisten omistamat servut kommunikoimaan toisten kesken ketä on bannittu ja miksi. Toki FairFight on myös universaali banni, mutta ei se sisällä niin laajalla kirjolla jaettuja banneja.

Onhan se varmasti puhtaasti koodin pohjalta vaikea hakkereita kokonaan ikinä estää.
Eikä kehitys peleissä mun mielestä niin suurta eroa tee siinä, että saataisiin tarkemmin kiinni. Lopulta on kuitenkin kiinni niiden metodien keksimisestä, ja lähinnä nykyään graffat vaan paranee.
Toisaalta pelit monimutkaistuu pellin alla, joten olisiko peräti aukkojakin enemmän? Eli vaikka keksitäänkin parempi heuristiikka hakkereita estämään, niin niilläkin kasvaa mahdollisuudet.
Eiköhän suurin osa automaatisista banneista keskity siihen, että skannataan taustaprosesseja. Eli pelintekijät vaan pysyttelee kartalla työkaluista mitä käytetään. Sitten kisataan siitä pysyykö skannauksilta piilossa.

Jännä juttu muuten mihin törmäsin Overwatch kehittäjien videota katsellessa, pelissä on keskitytty rankasti äänimaailmaan. Kävi ilmi että tarkkaa ray tracing tyypistä äänen suuntaa ei voinut tehdä (ainakaan helposti), koska sitten hakkerien tarvitsisi vain lukea äänidataa niin tietää suunnan ja etäisyyden vihuihin. En muista ratkaisiko ne jotenkin, mutta aiheeseen liittyvä näkökulma kuinka paljon hakkerienkin takia pitää kelaa asioita peliä tehdessä. :)
 
Mahdollisesti parhaita suomenkielisiä pelivideoita minkä olen katsonut.

Itse aiheeseen en edes viitsi ottaa kantaa. :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom