taivaskäsi
VIP
Montako lavassa on, 24?
24:hän se lavassa on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Montako lavassa on, 24?
24:hän se lavassa on.
Tarkoitin Battery heattia.
Kyllä sieltä isoimmasta kaupasta on aina löytyny hyvin light versioita ku oon viime aikoina käyny hakeen, jos oikein muistan niin myös batteryä.Haaparannasta irtoaa muistaakseni 28e/24tlk. Ei viimekerralla ollu ku normibatteryä, muutenkin huono light-valikoima limukoissa siellä eräässä kaupassa mistä tulee haettua juomia. Kokis zero oli kova löytö yks kerta. Joskohan ne ois saaneet sinnekin strippediä lavoittain.
ai sokerittomalla?
En tiedä mitä teille on peruskoulussa opetettu mutta mun mielestä Haaparanda ei ole pääkaupunkiseudulla.Haaparannasta irtoaa muistaakseni 28e/24tlk. Ei viimekerralla ollu ku normibatteryä, muutenkin huono light-valikoima limukoissa siellä eräässä kaupassa mistä tulee haettua juomia. Kokis zero oli kova löytö yks kerta. Joskohan ne ois saaneet sinnekin strippediä lavoittain.
Ei helvetti sentään. Oonko mä näin vaikeasti ymmärrettävä. Tarkotin mitä eroa siinä on normi batteryyn. Kyllä mäkin ny helvetti osaan wikiä käyttää.Battery-tuotemerkki (Battery, Battery Gingered ( Poistuu Joulukuussa 2007 , Battery Stripped , Battery Heat Markkinoille Joulukuussa 2007)
Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Sinebrychoff
Mitähän se on?
Mistäs tuota sait?Tänää sain hörpittyä tota heattia. Siinä on karpaloa ja chiliä..ihan mielenkiintoinen maku.
Mistäs tuota sait?
Voeh, mäkii tahon!Koffilta. Kuulemma joissain cittareissa ollu maistiaisena tota heattia.