John R sanoi:Vittu, jätkällähän on keltainen vyö ,noihan on taas muotia metroseksualisti piireissä.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
John R sanoi:Vittu, jätkällähän on keltainen vyö ,noihan on taas muotia metroseksualisti piireissä.![]()
. Auto oli kuin merestä kalastettu kyrmyniska, juuri sopivan rujo. Erikoistehosteet oli hoidettu mallikkaasti huumauskohdissa, joissa mielestäni vaikea aihe, ihmisten pelon välittäminen elokuvakankaalle oli onnistuttu tekemään hyvin. Tappelukohtausten nopeudesta on valitettu, mutta itse pidin kaavaa "Batman ilmestyy katosta - *POW* *SMACK* *SLIZE* - Batman hyppää ikkunasta yöhön" hienona, se sai Batmanin vaikuttamaan enemmän myyttiseltä ja pelätyltä hahmolta. Ketä enää oikeasti kiinnostaa katsoa 20min tappeluita joissa näkyy 90 helvetin kiertopotkua? Batman ei alennu kiertopotkuihin.ace-oo- sanoi:Aivan loistava krapulaleffa. Äänen madaltuminen 2 oktaavilla maski päässä vähän ihmetytti :D
4/5
Itse asiassa aika moni täällä on ollut samaa mieltä kuin sinä. Minusta taas tuo matala ääni oli makea!

tapio sanoi:Paras batman leffa, oikeestaan aiemmista en niin pitänyt, ne ei olleet niin synkkiä.
mik99 sanoi:Toivottavasti tämä oli se "viimeinen" läpimurtoelokuva Balelle, tykkään todella paljon tämän herran tyylistä, ja eihän se pettänyt tässäkään.
ace-oo- sanoi:![]()
Bale fanien kannattee ehdottomasti katsoa Cubic aka Equilibrium. Aivan loistava leffa.
Itse odotin että kyseessä olisi ollut oikeasti hyvä leffa, mutta elokuvan jälkeen olivat fiilikset lähinnä kuin huonohkon komedian jälkeen.
Isolation sanoi:Jäi vaan "vaivaamaan" et tuleekohan nyt tuosta jatko-osa? Hyvinhän sille pohjustettiin asiat mutta kun tavallaan se jatko-osa on jo tullu. Henk.koht. toivoisin että se tulisi! Olisi mahtavaa nähdä Bale vielä Batmanina