Batman Begins

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Helvetin hyvä raina. Minuakin tosin haittasivat tappelukohtaukset. Olisin toivonut enemmän likaista tappelua eli kurkkuun lyömistä, munille potkimista, silmiin tökkimistä.. Niin ja miksi Batman ei käytä jotain asetta? Hyvä ettei leffassa ollut tuon enempää mitään 'idän mystiikka'-paskaa. Huumorikohtaukset olisi voinut karsia pois ja näyttää vähän enemmän Brucen treenejä. Olisin toivonut Brucesta enempi alakuloista/masentunutta henkilöä. Tippa tuli linssiin kun pikku-Bruce istui poliisiasemalla.

:5:

Kuulemma on joku Batman Begins -sarjis olemassa. Mikä mahtaa olla teoksen nimi?

EDIT: Mikä mahtaa olla tuon Batmanin auton nimi?

Hmm. Käytiin tänään katsomassa raina.
Balen roolisuoritus oli mielestäni hyvä, mies todellakin sopii Batmaniksi. Ja hän toi lisäksi ulottuvuutta enemmän hahmoon kuin esim. Keaton.
Myöskin Alfredia esittänyt Michael sejase istui kuin nenä päähän rooliinsa.

Mielestäni elokuva kuitenkin käynnisteli liian kauan. Samoin Varjoliigan luonne ja tarina jäi hieman hataraksi ja ohueksi.

Muutama yksityiskohta tosiaan kiinnitti minun huomioni eikä ehkä positiivisessa mielessä.
1)Batmanin(Balen) äänen syvyys huvitti ainakin alussa. Samoin siinä kohtaa kun Batman roikutti Flassia(sitä läskiä poliisia) ja huusi sille, pieni hymy käväisi suullani.
2)Samoin minulle tuli mieleen että se vedenhöyrystinhän höyrystäisi myös ihmiset siinä samalla, onhan meistä suuri osa vettä.
3)Tuo Waynen vanhempien murha, sekin nyt hieman oli outoa kun on tottunut siihen että ne vanhemmat tappoi Jokeri eikä joku pummi. Tuostahan nyt onkin aika monta versiota että kuka, mitä, missä,miksi, milloin.
4) Ohjaajan taidot kuvata vauhdikasta toimintaa eivät ehkä olleet kaikkien parhaimmat. Taistelukohtaukset kun olivat vain sekavaa sotkua eikä niissä hämärissä olosuhteissa erottanut, kuka mätti ja ketä

Anyhow, tarina itsessään oli hyvä ja tulkinta miten Waynesta tuli Batman, oli onnistunut.
Linnunpelätin oli muuten plussaa!

:3:

BadTaste sanoi:
hc-audion kanssa samaa mieltä. En tiennyt leffan jälkeen itkeäkö vaiko nauraa, taisin :itku: .

En suosittele.
:2:

Samaa mieltä, ihan mieletöntä kökköä :itku: . Odotukset oli korkealla, puolen välin jäkeen jo torkuin Tennarissa, Hulkin jälkeen huonoin elokuva mitä olen koskaan nähnyt.

Vihdoin pääsin teatteriin katsomaan tätä. :5:, paras Batman ikinä.

ylipitka paska... se amma on ihan hirvea joka nayttelee jossain vitun tvsarjassakin.... :urjo:

hellboy oli miljuuna x paree kun bateman ikina

Olipas mielenkiintoinen. Mietin samaa kuin lepexin kohta 2. Mutta silti tämä elokuva oli parempi kuin Sin City. Ei täydellinen tämäkään mutta kokonaisuus oli terävämpi kuin SC. Editointi oli aika heikkoa varsinkin ensimmäisessä tappelussa ja takaa-ajossa. Se satamatappelu oli itseasiassa tahallaan sekavaksi tehty, näin ainakin luulen.
Omasta mielestäni vain Katie Holmes olisi pitänyt vaihtaa hiukan vanhempaan malliin ja editoitu muutama kohta vähän tarkemmin niin tämä elokuva olisi saanut puuttuvan ½
Pakko ostaa kun kauppoihin kolahtaa.
:4:½

Sin Cityn kanssa vuoden paras elokuva. Batmanista oli vihdoin saatu tumma ja inhimmillinen hahmo. Bale oli erittäin vakuuttava roolissan, ja massaakin oli tullu takaisin aika hyvin Machinistin jälkeen. Ite pidin Nolanin tyylistä kuvata taistelut. Siinä oli sentään jotain erilaista, eikä se ollut sitä perus-actionpaskaa, mitä näkee joka toisessa tusinaleffassa. Tosin en kyllä pitänyt kuvauksesta Bourne Identityssä (vai mikä se jatko-osa olikaan), jossa silmät meinasivat mennä kieroon. Batman Beginsissä kuvaus oli lähes täydellistä.

Ymmärrän kyllä jos tykkään enemmän perusactionista, niin tässä leffassa voi tullä tylsä. Mutta, jos osaa arvostaa muutakin kuin aivotonta tykistystä, niin kannattaa ehdottomasti käydä tsekkaamassa tämä leffa.

Ei mennyt rahat hukkaan, hyvä leffa :4:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Brad sanoi:
Sin Cityn kanssa vuoden paras elokuva. Batmanista oli vihdoin saatu tumma ja inhimillinen hahmo.
Allekirjoitan ylläolevan. :4: . Tosin tykkäsin Batmanistä jopa enemmän kuin Sin Citystä.

Itse pidin etenkin siitä, että vaikka juoneen olikin idän mystiikkaa sekoitettu, oli periaatteessa elokuvassa kaikelle kuitenkin luonnollinen selitys. Viime aikoina on tullut vissiin katsottua vähän liikaa scifi-pätkiä (Maailmojen sota yms.), jotka alkavat vähitellen tökkiä yliannosteltuina... :jahas:

Sitä alkua kesti niin kauan että torkahtelin ensin moneen kertaan ja loppuleffan nukuin... Sen mä muistan että se Katie Holmes ei passannut tuohon ollenkaan ja Batmobile oli vähän eri näköinen kuin edellisessä... pitää katsoa se loppukin joskus kun se kaikki aksöni on ilmeisesti siellä loppupäässä...

Alec sanoi:
ja mä nimenomaan diggasin siitä äänestä millä bale veti "lepakkohuppu" päässään,musta se oli cool..

Samaa mieltä, ja sexy viskibasso-ääni oli tietysti hämäystä ettei kukaan vaan tunnista brucea. Tykkäsimme avokin kanssa. Erityisesti pidin siitä ettei muut roolihahmot olleet liian teatraalisia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom