Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiko Finnair, tai mikään muukaan yritys, noin vaan päättää, että kaveri maksaa x määrän euroja, koska "se on yhtiön tapa" ?
"Korvaussumma sisältää esimerkiksi polttoainekulut." Mitähän muuta se sisältää ja kuinka paljon tulee minuuttikatetta..
Eiköhän tuo juttu käräjäoikeuden kautta tule kulkemaan, mutta aika nihkeätä on lähteä kiemurtelemaan vahingonkorvauksista; vahinko/kulut on todella helppo osoittaa ja oikeus tuskin lähtee helpolla toteamaan että "Ei tuollanen pikku nahistelu nyt niin vakavaa ole, meillä on tässä nyt selkeä ylireagointi lentoyhtiön taholta."Voiko Finnair, tai mikään muukaan yritys, noin vaan päättää, että kaveri maksaa x määrän euroja, koska "se on yhtiön tapa" ?
"Korvaussumma sisältää esimerkiksi polttoainekulut." Mitähän muuta se sisältää ja kuinka paljon tulee minuuttikatetta..
Mutta toivottavasti lentoyhtiöt nyt ainakin keksii tuosta jotain irti, lentokoneen kaltaisessa pienessä tilassa missä ei todellakaan pääse pakoon näitä häirikköjä tuo vitutuskerroin on varsin korkea. Vituttaa ne valittajat (en ole muuten koskaan törmännyt kuin suomalaisiin valittamassa lentokoneissa) muutenkin, keppiä ja fasismia lisää vaan pentele! :D
Vituttaa ne valittajat (en ole muuten koskaan törmännyt kuin suomalaisiin valittamassa lentokoneissa) muutenkin, keppiä ja fasismia lisää vaan pentele! :D
"Henkilökunta oli pyytänyt muita matkustajia avustamaan rähinöitsijöitten rauhoittamisessa. Koneessa sattuikin olemaan turva-alalla työskentelevä, joka oli auttanut pitämään kiinni miehiä, kunnes kone saatiin takaisin lentokentälle, jossa heidät luovutettiin viranomaisten haltuun." HS
Niiniketo taas Thaimaahan matkalla:hyvä::hyvä:
Mikä vitun läppä tää nyt oikeen on sitten...varmasti jonkun asiantuntijan sanoma.Melko varmaan "bodari"..yleensä ne vaikutukset viinan/hormoonien kanssa ovat tuollaisia.
Ainakin wikipedian mukaan MD11:sta max lentolähtöpaino on 280 000kg ja laskeutumispaino c. 200 000kg. Jos kone on täynnä kuten voisi olettaa Aasian lennolle lähdettäessä, pitää löpöä laskea 80 000kg suomenlahteen.
Pakko on dumpata, jos on liikaa painoa koneessa. Thaimaaseen mennessä tankit on piripinttan asti täys ja puolen tunnin kurvailu ei sitä paljon vähennä. Varmasti ovat vetäneet poltsikkaa taivaalle, jotta kiitorata riittää ja laskutelineet kestää ehjänä.MD11 tankit vetää yhteensä 146,155 litraa. Lentokerosiinin tiheys 15° lämpötilassa on 0.775–0.840 kg/L. jolloin täyteen tankatussa MD11:ssa on 113270kg - 122770kg lentobensaa.
http://www.taloussanomat.fi/page.php?page_id=52&page=article&prov=STN&id=61888273&lang=fi&sym=FIA1S.HSE&comp=FIA1S.HSE
tuon mukaan kerosiini maksaisi 0.48-0.58e/litra
en tiedä tarkkoja toimenpiteitä. dumpataanko mahdollista ylimääräistä polttoainetta normaalissa laskussa jossa ei ole syytä pelätä mitään erikoista? ja kuinka paljon polttoainetta dumpataan jos on tarve. pakkohan sinne on jättää reserviäkin mikäli ensimmäinen ja toinenkin lähestyminen ja laskuyritys kusee.