Band Of Brothers: The Pacific [EI SPOILAUKSIA!]

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Älkää puhuko termillä " ensimmäiset jaksot" ja tarkoittatte Band of brothersin "originaalia", eli WW2:een sijoittuvaa sarjaa.
Pacific on oma sarja. Ei season 2.

Jos nyt ruvetaan jeesustelemaan niin kyllä Pacific-sarjakin sijoittuu "WW2:een". Taistelut käytiin vain eri tantereilla. ;)

Mut joo, kyllä tätä on odotettukin. Band of Brothers ja Saving Private Ryan olivat sen verran karkkia silmille, että joutuu varmaan tuon Canal+ hankkimaan. Vielä parempi jos se tulisi Canal HD:lta.

EDIT: Näyttäisi ainakin ensimmäinen jakso 4.4. tulevan myös Canal+ Film HD-kanavalta. Eli nannaa tiedossa!

BOB is nr.1. Olen katsonut joka kerran kun tulee Yleltä uusintana. Olen myös yrittänyt metsästää sitä metallista boxia sarjasta mutta en ole onnistunut. Odotellaan innolla Pacificia

Mitääh..melkoinen hintaero, katteet kunnossa ainakin joillain...:D

Taidan tehdä itse päätöksen, että katselen tämän sarjan vasta sitten kun ilmestyy koko boxi blu-raylla.

On tota perhana odotettukin. Ei nykyisin tuu hirveesti seurattua noita tv-sarjoja, mutta tätä on tullu kyllä odotettua kun kuuta nousevaa. No, 4.4. se alkaa. :rock:

Pakko tämä on katsoa koska olen aika HC WWII fanaatikko. Se kyllä ihmetyttää että tästä aiheesta on tullut elokuvia vaikka millä mitalla (maasota ylipäätään ja Pacific sota-alueena/näyttämönä, esim. Iwo Jima, Veteen piirretty viiva, Flags of our Fathers ja nyt tämä Pacific) mutta ilmasodasta tehty viime kunnon elokuva (sarjasta puhumattakaan) lienee 20 vuotta vanha Memphis Belle, Saksan pommituskampanja (ja ilmasota Euroopassa) yleensäkin oli todella tärkeä osa Saksan nujertamista, kumma juttu ettei Hra Spielbergille ole tullut mieleen väkertää aiheesta jotain sarjaa tahi edes leffaa...

Tänään se alkaa sit :) pakko kyl subit ootella, jos malttaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos joku tietää vähääkään tyynenemeren taisteluista, niin tietää myös, että luvassa on kohtalaisen brutaalia veripalttua. Esimerkiksi Tarawan saaren taistelua pidetään yhtenä verisimmistä (ellei verisin) taisteluista KOKO toisessa maailmansodassa ja on ollut osaltaan vaikuttamassa usmc:n maineeseen kovana joukkona.

PS3 miehille tiedoksi. Näin saat subit näkymään. Eli lataat AviaddXSub ohjelman ja yhdistät subin avi tiedostoon, kestää noin 30s ja sit sen jälkeen siirrät pleikkarille. Jos subi ei ole .srt muodossa niin subtitleworkshop-ohjelmalla onnistuu kätevästi convertaus esim. subista .srt:ksi. Ite käytän tota pleikkaria mediaserverinä niin pystyy kätevästi siirtään tiedostoja wlanin kautta. Pystyy myös lennosta katsoon/kuunteleen, mutta HD-kuvassa hyytyy mun läppäri. Jos tiedät yksinkertaisemman tavan katsoa pleikkarilla tekstityksiä niin kertokaa.

Lataa Subtitle Workshop v4.0 Beta 4 (ilmainen ohjelma / freeware)
Lataa AVIAddXSubs v9.5 (ilmainen ohjelma / freeware)

Tottakai toimii.. mulla on ollu jo vuosia käytössä. Ette oo tosta tienny vai ? :) Mulla on tosin PS3 Mediaserver 1.10.51 tällä hetkellä

http://code.google.com/p/ps3mediaserver/downloads/list Tosta saa sen. Hyvä ja helppo softa. Pleikka päälle eka ja sit vaan softa päälle. Mulla avaa kannettavan kautta myös .rarrit, pöytäkoneelta ei jostain syystä.

Noni softa asennettu ja testattu pikasesti toimii. Ois pari kyssärii viisaammat voivat vastata

1.Onko videoitten lattua mahdollista parantaa? katselen 50tuumasel plasml et tollanen perus avi on aika surkeeta kauraa siinä.
2.Onko tuola mitään yhteyteen mahdollisia asetuksia?

Kertokaa kaikki tweakit.

Transkoodauksen asetukset.. siä on selitetty aika tarkkaan.. Mut et sä siitä DVDripistä parempaa saa.. Jos sulla on hyvä verkko ja esim nopea 4ydin prossu, niin hyvin toimivat 1080p action pätkätkin.. 720p toimii moitteetta ainakin täällä.

fuufaa ja aavikko, Jeas mullakin ollu toi Javalla pyörivä PS3 Media server-softa jo pidemmän aikaa ja täytyy kyl antaa viisi tähteä tuon softan tekijöille. Paljon parempi mitä esim. tversity yms. muut Tosi kevyt ja eikä heitä konetta jumiin. Mulla on läppäri 1,73 tuplaydin ja wlani 54mb niin ei silti millään jaksa full hd:tä pyörittää. Jos on jompikumpi (prossu tai kaista) vähän heikompi niin sitten noi transkoodausasetukset on aika tärkeät et saat kaikki tehot irti. Ite oon tyytyny siirtään langattomasti noi teräväpiirtokuvat suoraan pleikkarille ja kattoon siitä ja sit heikompi laatuiset oon kattonu suoraan wlanin yli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom