Band Of Brothers: The Pacific [EI SPOILAUKSIA!]

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ne kaikki näkyy siä XMB:ssä.. ei tarvi tehä mitää.

Ite oon tyytyny siirtään langattomasti noi teräväpiirtokuvat suoraan pleikkarille ja kattoon siitä ja sit heikompi laatuiset oon kattonu suoraan wlanin yli.

Mä oon kans 10 kertaa koittanu tätä ja joka kerta tulee joku errori.. En tiiä mikä siinä on.

Tekstit ei ainakaa toimi itsellä että nimeen tiedoston samaan kansioon tietokoneella kyllä mutta ei pleikkaril? ja mun täs vanhas konees ei varmaa tehot riitä kun pätkii :( 5600+ joku athlon ytiminen paska ja 2gigaa hidasta ddr2. testasin toises konees mis win7 mut se taas ei löydä koko ps3

Vähän offtopickikis menee, mutta tekstit toimii varmasti tämä.elokuvaDVDRIP.avi -> teksti tämä.elokuvaDVDRIP.srt/sub

siis miten tää homma nyt menee. katoin ekan jakson uusintana maanantaina klo 22.00 . No nyt ajattelin tänään katsoa uusintana taas kun eilen ei tullut katottua. Silti canal+ ohjelmaoppaassa näyttää että the pacific tulee vain kanavalta series tai hd. JA mullahan näkyy antennitaloudessa vain canal plus first sekä hits.

On nyt tullu kateltua joululomalla ensin BOB maratoonina ja alotin uudestaan Pacificin tässä samalla. Puolet on nyt tullu katottua ja mielestäni Pacificista saapi enemmän irti toisella katselukerralla... Tuntuu vain paremmalta kuin sillon viime keväänä. Liekkö sitten se, että ehkä hieman saapi enemmän irti näistä henkilöistä vaikka aika tiukassa noihin syventyminen on. Myös sitten suomalaiset tekstit (kun katsoin ilman tekstejä keväällä) tietty auttavat paremmin tajuamaan kaiken mitä nyt tarvitteekaan tietää.

PS. Huomenna alkaa Suomessa näkymään YLE TV1 iltasella, joten katsokaahan jos ette ole nähneet.

On tullu katottua tämä maratonina ja oon kyllä sitä mieltä, että vaikka tämäkin oli hyvä niin ei lähellekkään BOB:in veroinen pitää koittaa kirjan luettuaan kattoa uudesta jos sais enemmän irti.

Tässä DVD-boksissa on kyllä kaikkien aikojen paskin suomentaja ollut asialla, esimerkiksi "company"- eli komppania on suomennettu "kompanja". Mitä vittua? Itse sarja on kyllä tautta rautaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom