Band Of Brothers: The Pacific [EI SPOILAUKSIA!]

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No itse ainakin toivon että tässä on yhtä hyvä keskittyminen hahmoihin kuten Bobissa. Se oli jotenkin jännä fiilis ku katto bob maratonin ni ihan lopussa muisti jokaisen hahmon, mikään ei tuntunu tuntemattomalta tai vähäpätöseltä.

Tuo oli juuri se asia joka BoBista tekikin niin erikoisen. :worship: Olo oli just semmonen että tunsi kaikki tosi hyvin ja ne todellakin olivat veljiään toisilleen.

Olen erittäin skeptinen tämän suhteen. Edellisessä oli niin pirun hyvät henkilökemiat päähenkilöiden suhteen että hyvin vaikea luoda samanlaista tunnelmaa, kuin olisit yksi heistä.

Olen erittäin skeptinen tämän suhteen. Edellisessä oli niin pirun hyvät henkilökemiat päähenkilöiden suhteen että hyvin vaikea luoda samanlaista tunnelmaa, kuin olisit yksi heistä.

Eihän tän tarttekkaan olla sama, ja toivon mukaan ei olekkaan. Eri maisemat, eri henkilöt, mutta vahva tarina ystävyydestä ja sodan raadollisuudesta. Se riittää mulle. :)

Ei tietenkään sama, eihän siinä ole tosiaan samoja päähenkilöitäkään. Mutta se tunnelma on kuitenkin melko tärkeä tän tyyppisessä sarjassa.

Olen aina hieman skeptinen näiden menestyksekkäiden sarjojen jatko-osien suhteen. Yleensä kun ne tuppaa menemään pieleen. Toivotaan kuitenkin nyt parasta. Trailerien perusteella en osaa oikein sanoa mitään.

No jos otetaan huomioon että tätä sarjaa on tehty jo jonkin aikaa ja mukana on kumminkin sellasia nimiä tekijäkaartissa että he harvoin tuppaavat paskaa ulos. Varsinkin kun kyseessä on niinkin suuren suosion saanut sarjan kuin Band of Brothers :P

Ei tätä oikein pidä edes ajatella "jatko-osana", vaan omana itsenäisenä sarjana. Tällä on vaan samat tekijät kuin bob:illa, ja toivon että tekijätkin ajattelevat samoin, ei yritetä tehdä bob:ia uudestaan vaan "luodaan" uudet/eri hahmot,kemiat,näyttelijät,tapahtumat...

Jos noi jutut on kunnossa, se ainutlaatuinen tunnelma tulee ja syntyy sieltä jos on syntyäkseen. Ehkä suurin "este" tän sarjan suosiolle bob fanien keskuudessa voi juurikin johtua faneista itsestään,odotukset ja vertailu bob:iin voi olla vaan liian suurta, ei osata ehkä ottaa tätä sarjaa omana itsenäisenä juttunaan, täytys osata unohtaa bob sillä hetkellä kun laittaa pacificin pyörimään.

Trailerit kertoo sen että ainakin ulkoisesti kaikki on kunnossa, nyt täytyy sit antaa sille tarinalle mahdollisuus, se joko koskettaa tai sitten ei.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mistäs porukat on ostanu tota BoB-boksii ja mihin hintaan?

DVD-boksin saa varmaan ihan Anttilan Top Ten:istä 30 eurolla tai jopa halvemmalla. Kokkolan cittarissa oli BOB Blu-ray 49,95 euroa :wtf: mikä ei ole paha ollenkaan, kun muistaa, että ilmestyessään DVD:lle boksi maksoi yli 60 euroa.

Taitaa alkaa muuten uusinta kierros ens viikolla.. Olisko ollut maanantai-tiistai illasta.
Jaksosta 1 : Currahee..
Boksi löytyy mutta joutunee kattoon taas koko setin telkusta..:D

LOL. Miksi muuten Suomessa nuo Blu rayt maksavat noin hillittömän paljon. Pelkästä DVDstäkin saa jo maksaa täällä 20 euroa. Iha käsittämätöntä. Olis muuten myynnissä lähes uuden veroinen BOB dvd-boxi.

bob oli kyllä paras sotasarja/elokuva mitä on ikinä nähny että odotukset on korkealla ja traileri ainaki lupaili hyvää:rock:. Toivottavasti sais pian dvd:nä tämänki

Ei tällästä voi televisiosta katsoa. Silloinkin korkeintaan tv1 tai tv2 ilman mainoksia. Parasta on kun laitat verhot kiinni, älä häiritse-lapun oveen ja pistät dvdn pyörimään ilman taukoja.

Ei tällästä voi televisiosta katsoa. Silloinkin korkeintaan tv1 tai tv2 ilman mainoksia. Parasta on kun laitat verhot kiinni, älä häiritse-lapun oveen ja pistät dvdn pyörimään ilman taukoja.

Joo! :) Ainut oikea ajankohta on ilta ysin, ja aamu kuuden välillä. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom