Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Daug sanoi:Paljon yksi banaani painaa?
Ei oo vaakaa eikä löyty söörtsillä eikä finelistä :wall:
Daug sanoi:Paljon yksi banaani painaa?
Joona sanoi:ps. Ei herneitä
Joona sanoi:Tai poikkea kauppaan kun ehdit. Otat mukaan mittanauhan, vihon, kynän, astemitan ja teippiä tai liimaa. Sitten kun olet kaupassa, alat mittailemaan banaaneita yksitellen. Joka banaanista kolme ympärysmittaa eri kohdista ja pituudet sisä- ja ulkoreunasta mitattuna. Sitten vielä sen aste mitan kanssa teet arvioita käyryydestä. Tämän jälkeen punnitset banaanin kuorineen ja ilman kuoria. Kun mittaukset on suoritettu liimaat/teippaat kuoret takaisin paikalleen. Käyt läpi satakunta eri banaania, niin sinulla on jo aikamoiset tilastot eri banaaneista ja vertailukohtia löytyy kotona oleviin banaaneihin. Tulokset pitää myös julkistaa pakkiksella, jotta me muutkin vaa'attomat ihmiset saamme helposti arvioitua banaanien painoa.
Itse olen tehnyt näin jo kurkuille, päärynöille ja muutamalle peruna lajikkeelle. Tuloksia tulee palstalle myöhemmin, kun olen tehnyt niille tarvittavat virhearviot ja kuvaajat valmiiksi. Ja kyllä ne ihmiset siellä kaupassa voivat hieman kytätä, mutta vedät vaan foliohatun syvemmälle päähän ja supiset itseksesi, niin sinut jätetään rauhaan. Myös gorillapukua voi harkita.
ps. Ei herneitä
Voi jeesusDaug sanoi:Paljon yksi banaani painaa?
demoni sanoi:Ei se koko, vaan miten sitä käyttää..