Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ihan toimiva tommoiseen. Helpommalla ja halvemmalla pääset jauhojen kanssa.
Mutta banskussa on myös ravinteita, toisin kuin esim. maltossa. Itse valitsen banaanin.ihan toimiva tommoiseen. Helpommalla ja halvemmalla pääset jauhojen kanssa.
Juuh. En tiedä onko psykologinen juttu, mutta jostain syystä ne jauhopirtelöt ei vaan maistu, meinaa tulla kurkusta ylös. Ja ruokakaan ei maistu sen jälkeen moneen tuntiin, jonka taasen näen suurempana haittana kuin jauhosta saatu hyöty.
Kiinteä ruoka ei ole hyvä treenin jälkeen.Mutta banskussa on myös ravinteita, toisin kuin esim. maltossa. Itse valitsen banaanin.
Mitä tarkotat oikeen noilla ravinteilla? Maltossa on reilusti hiilihydraattia joka on yksi kolmesta makroravinteesta. Eli eiköhän siinäkin ole ravinteita. Vai tarkotatko jotain kuituja, vitamiineja ja hivenaineita?Mutta banskussa on myös ravinteita, toisin kuin esim. maltossa. Itse valitsen banaanin.
Kiinteä ruoka ei ole hyvä treenin jälkeen.
Kiinteä ruoka ei ole hyvä treenin jälkeen.
PieniMutta miksi kiinteä ruoka ei ole hyvä treenin jälkeen? Syön yleensä lämpimän aterian treenien jälkeen, mitä huonoa siinä on?:(
toki on, jokaisen oma valintahan toi on. Tekee miten haluaa.
ei sitä treenin jälkeen jos palkkarin kiskaiset niin ei sitä heti tarvi syömässä olla. Se treenin jälkeinen ateria tulee muutenkin 2-3tunnin päästä palkkarista. Mutta jos ei saa jauhopalkkaria juotua niin tekee oman kombon sitten.
Pitääkö tota treenin jälkeistä ateriaa muka odottaa nuin kauan? Itselläni on nälkä jo n.30 minuutin päästä palkkarista. Ainahan kehotetaan syömään 2-3 tunnin välein, mutta pitääkö tossa nuin kauan odottaa?
Mikroravinteita joo. Malto on ns. tyhjiä kaloreita.
Edit. Kiinteä ruoka on hyvä treenin jälkeen.