Baarissa käymisestä..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rayman
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Olenko outo kun en jaksa koluta baareja läpi kuin viimeistä päivää :rolleyes: ? Juuri tänäänkin eukko lähti baarin ja kinusi mukaan mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta baarissa seikkailla ja tuhlata vähäisiä rahoja viinaksiin.. En siis kuitenkaan ole mikään absolutisti/uskovainen tai mitenkään muutenkaan hihhuli. Onko muita ketkä ovat kyllästyneet baareissa käymiseen? On niitä muitakin tapoja miten illan voi viettää :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo mä oon samaa mieltä. Ikää kohta 25, ja baarissa käyny viimeeks viime vuonna. Tietty välillä on kiva käydä juopottelemassa, mut sillonki tulee lähdettyy kotii melko aikasee. En nää siinä mitää pahaa jos istun viikonloput mielummin naisen kanssa kotona!!

IMO on paljon parempiakin tapoja viettää iltaa kuin istua baarissa. Eli et lainkaan ole omituinen..

Kerran viikossa baarissa. En kuitenkaan oo juonut yli kolmeen vuoteen viinaa, jos jouluaterian viinilasia ja olutpulloa ei lasketa. :)

Eiköhän ihan normaalia :) Ite tykkään käydä kaverin kans joskus pubissa/kahvilassa/ravintolassa istumassa ja ottamassa kahvit tai siiderit ja jutella samalla kaikesta mahollisesta. Vähän etäisyyttä arkeen.
Baarissa ei olla käyty aikoihin kun ei siel oikein oo mitään tarjolla. En jaksa ylikännisiä ihmisiä kuin poikkeustilanteissa... :D
Ja muutenkin kaksin kaverin kans on aika ikävä lähtee isossa kaupungissa kun ei tunne ketään ni loppujen lopuks siellä kököttää sit kaksin. Tai sit siinä roikkuu joku känniääliö jauhamassa paskaa. :D

Musta ainaki tulee vakioasiakas kolmen vuoden päästä, uskokaa tai älkää minäkin osaan nolata itseni selvinpäin.

Tomi sanoi:
Kerran viikossa baarissa. En kuitenkaan oo juonut yli kolmeen vuoteen viinaa, jos jouluaterian viinilasia ja olutpulloa ei lasketa. :)

Täytyy myöntää, että olen hieman kateellinen sulle. Itse tarvitsen alkoholia ennenkuin pystyn olemaan iloinen tai näyttämään tunteeni. Tanssiminen vaatii jo "muisti pois"-kännejä. Selvipäin baarissa - ei ole meikäläiselle mahdollista.

Loput Pakkislaisista taitaakin olla sitten siellä baarissa, viestien vähästä lukumäärästä päätellen ;) Ei me 9 olla mitenkään omituisia, eihän?

Itselläkin alle puolivuotias poika kotona niin vähän reissut vähentynyt.

Baareissa olen aivan liikaa. Nytkin aivan jurissa kirjoittelen ja baariin lähössä. Jotain 100 kertaa niitä tulee vuoteen, liika siis. Välillä on kivaa ja välillä ei. Selvin päin lähden hyvin harvoin liikkeelle.

musta tulee muutaman jälkeen :hyper: muutama lisää :curs: :david: ja vielä lisää :urjo: ja loppujen lopuksi :itku: .
Mä en tod osaa olla humalassa sopivasti onneksi on sellainen harrastus mikä on vienyt kännäämishalut pois.

Höh. Kerran kuussa tms tulee käytyä. Mitä järkeä on lähteä baariin ihan vain baarissa käymisen riemusta? Luulisi sitä olevan ihmisellä parempaakin tekemistä vapaa-aikanaan.

Itse viihdyn baarissa paremmin kun kotona. Humala vaihtelee välillä 1-3 promillea. n. 8-12 kertaa kuukaudessa tulee nykyisin käytyä, tosin välillä selvinpäin. Ymmärrän kuitenkin ihmisiä jotka ei viihdy baarissa, kukin tyylillään.

:kippis1:

Mä käyn baarissa nykyään noin joka toinen kuukausi, välillä olen siellä pelkästään vesilinjalla.. Ärsyttää se hirveä haju mikä sieltä tarttuu vaatteisiin ja hiuksiin, tosi kiva herätä aamulla, kun haisee niin pahalle. Ja tönivät ja örveltävät känniääliöt ärsyttävät myöskin..

Tääl on kans yks. Enpä oo ikinä oikeen viihtyny baareissa. Välillä tulee Tomin & Co kanssa käytyä. Välillä juon ja välillä en, so not.

Ja se on kyllä kanssa kumma että jos olet baarissa selvinpäin niin paljon enemmän tullaan haastamaan riitaa / katsotaan vinoon samalla miettien että mitä vittua tuo täällä tekee.. :curs:

Baareissa se meno ja ilmapiiri on vähän :down: ..aika harvoin tulee käytyy. Tänä vuonna oon käyny nyt kerran, ku kaverit pakotti ;-)

Jos nyt oikein muistan niin tänä vuonna en ole käynyt vielä baarissa ollenkaan. Hieman baarista riippuen siellä on yleensä huonoa musiikkia, örveltäviä ihmisiä ja kallista viinaa.

Mukavassa työ / kaveriporukassa viihtyy baarissakin, keskimäärin pari kertaa kuussa tulee käytyä, mutta ei humalahakuisesti. Juomiset jää yleensä 1-2 siideriin tai olueen. :)

Itse olen viettänyt jo monta vuotta patentoitua kehonrakennusmunkin elämää, eli en käy baareissa enkä juo lainkaan alkoholia. En ole kuitenkaan absolutisti, asetan vain kehonrakennuksen ja vähäiset rahani tärkeysjärjestyksessä humalatilan yläpuolelle.

Lisäksi olen sitä mieltä, että jos ottaa kehonrakennuksen tosissaan ei alkoholilla pitäisi olla mitään asiaa ruokavaliossa. OK, yksi baarireissu muutaman kuukauden välein tuskin kenenkään kehitystä tappaa. Mutta kun lähdetään juomaan kunnolla esimerkiksi useammin kuin kerran kuukaudessa alkaa vaikutus jo näkyä tuloksissa, varsinkin jos vastapainona ei ole sitä kuuluisaa kaurapuuron erikoissuurta voisilmää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom