Baareissa haastavat

Ikä
47
Millaisia kokemuksia jengillä on haastamisestä ( teidät on haastettu) baareissa? Varmaan tällä foorumilla aikas paljon kun ottaa huomioon voimailijat yms. ja poket!

Itse en ole joutunut tositoimiiin, vaikkakin kotipaikkakuntani paikallisessa baarissa(savossa) saattaakin kuulla lässyttämistä johtuen suht' pitkästä potkunyrkkeily-taustastani! Yleensä känniset häviäjät, jotka eivät ole saaneet mitään aikaan elämässään saattavat jotain aukoa, mutten ole jaksanut vaivata mieltäni asiasta!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä niitä lässyttäjiä riittää aina... viime pe olin baaris ja ovella kaveri pokena ja tottakai vaihdettiin kuulumiset no yks apina tuli siihen lässyttään että tarviiko teidän isojen poikien vielä yhdistää voimat ja pullistella viä kahdestaan... sit se änkes sen mun kaverin päälle ja yritti ottaa sitä korvasta kiiinni... se oli aika:thumbs: temppu... apina lähti niin lujaa ovesta ettei jääny baariin ku toinen kenkä....

Aikaisemmin jo puheeksi otetut häviäjät ovat joskus kyllä jotain ehdotelleet.

Kädenvääntöön pyydetään aika useasti. Tähän mennessä oon aina vastannut että "ei kiitos, häviän kuitenkin".

Ovella töissä ollessa on tietty jonkun kerran kuullut erinäisiä haasteita, mutta kaikki on suhtautumisesta kiinni. Ovihommissa saa tapella jos sillä tavalla käyttäytyy, mutta tyhmäähän se on! Jos kerran rahat voi laittaa taskuun hikoilematta ja vaatteitaan rikkomatta niin mikäpä siinä... tietty jotkuthan kompensoivat ovihommilla huonoa itsetuntoa, pientä moloa tai puutteellista aivotoimintaa. :rolleyes:

joo toi turhaan tappelu ei ole muuta kuin älyttömän tyhmää... mutta joillakin se raja kulkee siinä että jos muhun käydään käsiks ni mä käyn silloin käsiks...

Originally posted by P.R.I.E.S.T
joo toi turhaan tappelu ei ole muuta kuin älyttömän tyhmää... mutta joillakin se raja kulkee siinä että jos muhun käydään käsiks ni mä käyn silloin käsiks...
No eipä siinä paljoo tehtävissä ole. Tietenkin sitä omaa voimaa voi vähän rajoittaa ja vaan estää riehujaa aihettamasta sen kummempaa tuhoa.

Tosimies tosin ottaa mukisematta turpaan, ja kääntää toisenkin posken:thumbs:

Originally posted by P.R.I.E.S.T
Tietty, itsepuolustus on itsepuolustusta.

Heräsin tänään aamupäivällä siihen,kun haastemies pirautti ja pyysi käymään.
Edessä oikeudenistunto loppukesän baaritappelusta.

Paikallinen Hasselhof tuli silmille ja vietti lopulta yönsä putkassa,pään tilalla iso vadelma.

Tyhmää on se,että tuomari goatsettaa mulle sakot,vaikka tahtomattani tilanteeseen jouduin.
:down:

Tappelukset on siitä ovelia tapahtumia ettei niitä ole koskaan kukaan aloittanut. Kysyttiinpä kummalta osapuolelta vaan niin aina se on se joku mystinen enminäainakaan joka aloitti.

Ainakin kaikki mun kohdalle tulleet tilanteet olisivat olleet täysin vältettävissä. Pakkohan ei olisi yrittää sanoa viimeistä sanaa, urostella, vastata vittuiluun samalla mitalla, pitää hauskaa känniäliöiden kustannuksella... Eipä silti, en ala tuomitsemaan reilusti tapahtuvaa tappelemista. Elämysrikasta touhua jossa puhtaat suuret tunteet ovat pinnalla. Yhteiskunta vaan nykyisin paheksuu aikalailla.

Tappelu on typerää, koska siinä voi sattua ja pahimmillaan isosti. Tosin niin voi sattua myös jos ei puolustaudu ;)

Yleensä syytteen sitten saakin se joka kärsi vähemmän vahinkoa tappelussa. Se on minusta väärin.

Mulla alko salilla käyminen yhden tappelun seurauksena, päätin että enää mua ei heitellä noin vaan ja aattelin treenata vähän että oon tyytyväinen. Nyt on treenattu jo jokunen vuosi ja kaukana ollaan tyytyväisyydestä. taisi tulla ikuisuus projekti.
Nälkä kasvaa syödessä, ja enää ei treenata samoilla syillä.

Mahdollisimman nöyrä asenne vie pitkälle siellä baarissa. Kun joku tulee jotain tyhmää kysymään niin ei muuta kuin nöyrä asiallinen vastaus kaverille ja poistuminen takavasemmalle.
Suurempana haittana koen sen että töissä joudun paljon asiakkaita palvelemaan ja humallassa ne asiakkaat luulevat olevansa minun parhaita ystäviä ja tulevat hieromaan kauppoja tai muuten ottavat minun työasiat puheeksi.

Ainahan niitä uhoajia riittää, etenkin (ja lähinnä) känniläisiä.

No, känniläisiä ei kannata järin vakavasti ottaa, elleivät sitten todella käy päälle.

K%¤ipäille tietysti pitäisi jonkin laittaa luu kurkkuun, mutta kun se tahtoo olla niin, että se joka haluaa pistää luun kurkkuun on sitten itsekin k%¤ipää. Sitä kun näkee rikan toisen silmässä mutta ei malkaa omassa. Valitettavasti.

Tappelu kun on lähes aina typerää, varsinkin baareissa ja niiden liepeillä tapahtuva. Kovempi kaveri on aina se, jolla on pokkaa antaa periksi, etenkin jos tietää voittavansa kun tappeluun ryhdytään. Tilanteista selviää kyllä puhumallakin, tahtoo vain olla että luonto ei kaikille anna periksi puhua.

Niissä harvoissa tilanteissakin joissa puhuminen ei auta, tulisi ehdottomasti säilyttää kohtuus, eikä hakata nuppia turvoksiin. Sillä tulee kuitenkin leuhkittua sitten, ja se osoittaa taas typeryyttä.

Imo.

Originally posted by Jappex

Tappelu kun on lähes aina typerää, varsinkin baareissa ja niiden liepeillä tapahtuva. Kovempi kaveri on aina se, jolla on pokkaa antaa periksi, etenkin jos tietää voittavansa kun tappeluun ryhdytään. Tilanteista selviää kyllä puhumallakin, tahtoo vain olla että luonto ei kaikille anna periksi puhua.

Imo.

Onhan se tappelu typerää,ei siitä mihinkään pääse.
Tästä huolimatta jokainen varmaan tuntee ainakin yhden tyypin joka pitäis piestä ihan saatanan pahasti.

Se,että"periksi antaja on kovempi jätkä",kuuluu mielestäni samaan kastiin"kullin koolla ei väliä" ja "sisäinen kauneus"-juttujen kanssa...

Harmi,mutta niin se vaan on.

Originally posted by Jarek
Onhan se tappelu typerää,ei siitä mihinkään pääse.
Tästä huolimatta jokainen varmaan tuntee ainakin yhden tyypin joka pitäis piestä ihan saatanan pahasti.

Se,että"periksi antaja on kovempi jätkä",kuuluu mielestäni samaan kastiin"kullin koolla ei väliä" ja "sisäinen kauneus"-juttujen kanssa...

Harmi,mutta niin se vaan on.

Lol.

Enpä silti ole aivan samaa mieltä. Siitä kylläkin että niitä joita "pitäis piestä" löytyy, mutten tuosta "kullin koolla ei väliä"-allegoriasta.

Kovempi jätkä kun on mielestäni se joka tekee kovemman ratkaisun tilanteessa. Jos vaikkapa olet selväpäinen portsari ja juopunut haastaa riitaa, ja tiedät portsarina voivasi antaa kaverille kunnon kyytiä, niin kyllä mielestäni vaatii enemmän luonnetta päästää kaveri menemään. Olettaen tietenkin, että tuo juopunut ei ole tehnyt/tee jotain "erityistä huomiota" vaativaa. Suurimassa osassa tapauksista kun tuo juopunutkaan tuskin ansaitsee hirveätä sakinhivutusta. Riippuu tietysti tilanteesta. Ja ehkä portsarinkin pitää joskus harjoitella. ;)

Tai jos joku baarissa väittää että hän pieksisi sinut vaivatta (ehkä kavereiden nähden) ja sinä joko ottaisit sarvista härkää tai poistuisit takavasemmalle. Väittäisin että jälkimmäinen on vaikeampi ratkaisu (jos uskot itselläsi olevan resursseja), mutta silti parempi.

Jos tilanteesta voi kävellä ulos ilman tappelua vain itsetunnon kärsiessä kolauksen, niin kyllä mielestäni silloin periksi antaja on kovempi jätkä. Mutta riippuu siis tapauksesta. Ja tietenkin tämä on vain minun näkökulma.

Onko "ulkoinen kauneus" sitten "sisäistä kauneutta" parempaa? Eli onko parempi piestä kuin jättää pieksämättä? ;)

Originally posted by Jarek

Kovempi tai ei, en silti nää mitään järkeä jatkaa sitä posken soittoa ja aloittaa tappelua. Just walk away. Mun itsetunto ainakin kestää kävellä pois tilanteesta.

juu kyllähän noita tilanteita kännissä tulee, mutta onko kukaan koskaan joutunut tappeluun SELVINPÄIN ja SELVÄN vastustajan kanssa?????

olisi kiva kuulla tälläisiakin tarinoita ja mistä ovat saaneet alkunsa...

ps. ei sen puoleen kännissä kaikki on kivempaa :kippis1:

Pahinta koko hommassa on just se,että äijät kiljuu pää punaisena eikä kumpikaan kykene tekemään ratkaisua.
Pitäis lähtee heti pois tai sitten tempasta turpaan oikein kunnolla,mutta lässytys ei kannata.
Taikka joku takin riisuminen,sellastakin on nähty,ei helvata:)

Olen luonteeltani väistelijä tyyppi,kun baareissa kuljeskelen.En koskaan töni enkä arvostele ihmisten ulkonäköä.En vaan kehtaa.
Sen takia pinna palaa välittömästi,kun joku mulkku tulee mussuttaan esim. vaatetuksesta tai hiuksista.Sellasen äijän saa heti tönästä johonkin kortsuautomaatin alle.

Ja sitten se,kun jotkut jätkät kerää saatananmoiset läskit ja kuvitellaan olevansa isoja miehiä ja kovia iskijöitä,hahaha
Tämän kaltaiset tapaukset yleensä terrorisoi muita illanviettäjiä eivätkä edes tajua kuinka paljon ympäriltä saattaa löytyä ihan oikeita nyrkkeilijöitä,rikkaita,iso kullisia tai muuton vaan paljon vahvempia miehiä.

Originally posted by Nike_Air
Mulla alko salilla käyminen yhden tappelun seurauksena, päätin että enää mua ei heitellä noin vaan ja aattelin treenata vähän että oon tyytyväinen.

Mikset alkanut harrastamaan pikajuoksua??? :D

Minulle ei ole kukaan tullut baarissa avautumaan tai haastamaan riitaa, mutta yksi mielenkiintoinen kokemus kuitenkin on.

Oltiin tyttöystävän kanssa baarissa tanssilattialla vetämässä bamboa, eli tanssimassa, kun melkeinpä minun jalkojeni juuressa alkoi kunnon tappelu. Noh ei siinä mitään, mutta kun tappelu näytti menevän siihen, että toinen osapuoli saa aika pirusti pataansa eikä portsareita näkynyt missään, päätin mennä väliin. Vedin osapuolet erilleen ja koetin rauhoitella tilannetta kunnes jostain...ties mistä hyökkäs neljä äijää minun kimppuuni. No ei siinä sitten mitään hätää kuitenkaan ollut kun työnsin ne kaverit reteesti vaan taaksepäin. Kyllä sieltä iskujakin yritti tulla, mutta onneksi ei yksikään osunut :)
Siinä vaiheessa tilanne rauhottu portsarien tullessa paikalle ja meikä oli ihan ulalla, että miksi ne minun kimppuun yritti käydä. Ilmeisesti ne vaan ajatteli, että olin käynyt niiden kaverin kimppuun tai jotain muuta.

Saattoi olla vähän sekavasti kirjoitettu, mutta idea varmaan tuli selville. Onneksi mitään ei sattunut minulle eikä vastapuolelle, joten ei tarvinut sitä lähteä sitten sen pidemmälle puimaan.
Asiasta ainakin oppi sen, että ei turhaan mene sitten tappeluihin väliin. Kummallakin osapuolella on minun tuurillani ainakin 10 kaveria niin koeta siinä sitten puhua järkeä.

Tosta kullin kokoon ja sisäiseen kauneuteen vertaamisesta sanoisin sen verran, että kyllä minä ainakin annan rispektit sille joka ei vastaa provoon vaan yrittää loppuun saakka välttää tappelua. Toisaalta joskus on tilanteita joissa on pakko ojentaa toista fyysisin keinoin, mutta aika harvoin loppujen lopuksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom