3 vuotta sitten lääkäri totesi mulla b12-vitamiinin puutteen ja määräsi syötäväksi 2 tabua päivässä TrioBe -merkkisiä vitamineja. Sanoi myös että et saa unohtaa, sillä nämä ovat sulle elintärkeitä ja saat popsia näitä varmaan lopun elämääsi. Vuosi siitä kävin uudelleen verikokeissa ja toinen lääkäri vähensi määrän yhteen tablettiin päivässä. Pari kuukautta sen jälkeen toinen lekuri nosti sen takaisin kahteen tabuun. Nyt en enää muista vähensinkö sen itse vai oliko lääkäri, joka vähenti sen takasin yhteen.
Sillä määrällä mentiin vähän yli vuosi, kun nyt menin tällä viikolla tarkistamaan taas tilanteen. Lekuri sanoi, että olet terve nuori mies etkä sä mitään vitamiineja tarvi. Mä kerroin tän aikaisemman historian niin se sanoi, että hyvät on arvot, ei tarvi syödä.
Pääsinkö mä nyt ongelmasta eroon vai onko ne arvot sen takia hyvät, kun on syöty vitamiinia? Tuntuu vaan että kun on eri lääkäri joka kerta, niin jokainen sanoo vähän eri tavalla.
Sillä määrällä mentiin vähän yli vuosi, kun nyt menin tällä viikolla tarkistamaan taas tilanteen. Lekuri sanoi, että olet terve nuori mies etkä sä mitään vitamiineja tarvi. Mä kerroin tän aikaisemman historian niin se sanoi, että hyvät on arvot, ei tarvi syödä.
Pääsinkö mä nyt ongelmasta eroon vai onko ne arvot sen takia hyvät, kun on syöty vitamiinia? Tuntuu vaan että kun on eri lääkäri joka kerta, niin jokainen sanoo vähän eri tavalla.