Noh, olihan Ladallakin B-ryhmän auto, 2105:sta nimellä VFTS, jossa oli parhaimmillaan joku 170 hv.
mm. Harri Väänänen ajoi tuollaisella Konela Auton tuella. Pärjäsi joskus Hankirallissa jopa ihan kohtalaisesti vielä quattro-aikakauden alettuakin.
Mutta tuossa oli sis 1600 kuution kone ja se kilpaili eri luokassa kuin nuo huippuvehkeet myöhemmin. Ja näitähän oli siis jo olemassa kun Quattrot ja muut esiteltiin ja kilpaili lähinnä b-ryhmän Escortteja ja Opeleita vastaan.
http://www.ladavfts.de/5.html
http://www.youtube.com/watch?v=HcddVKbgG2o&feature=related
Tuolta löytyy esim mm-rallin listalta: http://www.juwra.com/finland_1984_entries.html
mm. Harri Väänänen ajoi tuollaisella Konela Auton tuella. Pärjäsi joskus Hankirallissa jopa ihan kohtalaisesti vielä quattro-aikakauden alettuakin.
Mutta tuossa oli sis 1600 kuution kone ja se kilpaili eri luokassa kuin nuo huippuvehkeet myöhemmin. Ja näitähän oli siis jo olemassa kun Quattrot ja muut esiteltiin ja kilpaili lähinnä b-ryhmän Escortteja ja Opeleita vastaan.
http://www.ladavfts.de/5.html
http://www.youtube.com/watch?v=HcddVKbgG2o&feature=related
Tuolta löytyy esim mm-rallin listalta: http://www.juwra.com/finland_1984_entries.html