B&K taas...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan saanut sitä paljon mainostettua tilauslahjaa, eli treenipäiväkirjaa ? Tai edes laskua ?

Itse tilasin lehteä 3 numeron verran, mutta eipä ole kuulunut laskua tai päiväkirjaa. En kyllä aio huudella perään, kun kerran sain ilmaisen tilauksen. Saa nähdä saako sen vuoden tilauksenkin ilmaiseksi...

Taitaa lehti kaatua aika äkkiä jos eivät muista tilausmaksuja periä...?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle tuli toisen lehden mukana lasku ja treenipäiväkirja, nyt on taas kolmen lehden tilausjakso vetämässä,opiskelija kun oon, ei oo varaa maksaa enempää kerrallaan...:mad:

treenipäiväkirja tuli, laskua ei nähtävästi tarvii
maksaa...:D
niin, eli 3numeroa tilasin ja siihen saa jäädä

Vähän offtopiccia,mutta tuntuu,että noissa suomalaisissa body-lehdissä kierrätetään ihan helvetin vanhoja kuvia,ainakin Bodaus-lehdessä.Olenko katsonut taas taikalasien läpi vai onko joku muu huomannut?

Originally posted by Olbe
Vähän offtopiccia,mutta tuntuu,että noissa suomalaisissa body-lehdissä kierrätetään ihan helvetin vanhoja kuvia,ainakin Bodaus-lehdessä.Olenko katsonut taas taikalasien läpi vai onko joku muu huomannut?

Kyllä vanhat kuvat ja samat jutut pyörii vuodesta toiseen,vähän kyllä kyrsii tollanen.Esim kevin Levronen olkapää treeni on ollut sekä bodauksessa sekä B&k:ssa.

Entiset Pro Fitness-lehden tilaajat eivät sitten tainneet saada tuota päiväkirjaa. (ei sillä, että olisin sitä tarvinnut. on itellä tod.näk. paljon tarkemmat taulokot ite tehtyinä...)

Mutta silti tuntuu oudolta, että vanhat tilaajat eivät saa sitä, mitä uusille luvataan, luulisi heidän haluavan pitää kiinni vanhoista tilaajistaankin siinä samalla, kun hankkivat uusia...

Eikös se vanha Pro Fitness vaihtunu ensin B&K Pro Fitnessiks ja heti perään B&K Sport mikävittusenytsittenonkaan...-lehdeks?

Originally posted by Tonza
Entiset Pro Fitness-lehden tilaajat eivät sitten tainneet saada tuota päiväkirjaa. (ei sillä, että olisin sitä tarvinnut. on itellä tod.näk. paljon tarkemmat taulokot ite tehtyinä...)

Mutta silti tuntuu oudolta, että vanhat tilaajat eivät saa sitä, mitä uusille luvataan, luulisi heidän haluavan pitää kiinni vanhoista tilaajistaankin siinä samalla, kun hankkivat uusia...

En kyllä itse tilannut Pro-Fitnessiä. Joskus ostin irtonumerona, mutta ei kai ne sitä tiedä tilaajapalvelussa :D

Lupaamansa palkintolehdet tuli nätisti.
Muuten ollut vähän pettymys ja tilaamati on vielä.
K.P:n pitkäjänneisyydestä ei oikein tiedä,ei ole häiskän ensimmäinen lehtiyhteistyö ulkomaalaisten kanssa.
Ja mitähän puuhaa sitten Virtamo puolestaan tällä kertaa?
On nää pienet ja hassut kuviot.Bodaus on pitkään sinnitellyt,vaikka on melko paska nykyään.

Lehti on mielestäni paska, mutta joutuu ostamaan seuraavan numeron, sillä
"Timo Vilponen kaljuna treenikuvissa!!!"

ja ennen kaikkea haluan saada "Kuudessa viikossa viisi kiloa lihasta... Mahdotonta? Ei välttämättä, sillä proteiinijaksotus antaa uutta puhtia lihaskasvulle. "

edit:korjasin ulkoasua...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Originally posted by Andy
Tsekatkaa KP:n saitilta uusi B&K

Lehti on mielestäni paska, mutta joutuu ostamaan seuraavan numeron, sillä
"Timo Vilponen kaljuna treenikuvissa!!!"

ja ennen kaikkea haluan saada "Kuudessa viikossa viisi kiloa lihasta... Mahdotonta? Ei välttämättä, sillä proteiinijaksotus antaa uutta puhtia lihaskasvulle. "

edit:korjasin ulkoasua...

+ Minna Pajulahti tohon listaan :hmmm:

Ei tosiaan tullu treenikirjaa eika laskua , mutta lehdet tuli (3).:cool:

Mulle tuli treenipäiväkirja viime vuonna ekan numeron kanssa!
Kohta täyteen raapustettu...;)

Tilasin tänä vuonna 8 numeroo ja eilen oli täyttä juhlaa, kun tulin kyykkytreenin jälkeen himaan ja uusin numero odotteli!!

"Sanokaa Pajulahti, kun haluatte hyvää"

Lehdet

No mä tilasin sen kolmen numeron B&K:n joskus joulukuun alussa ja ei oo kuulunu päiväkirjaa eikä lehteekään. Siitä tulikin mieleeni, että eipä oo vielä putkahtanu postilaatikosta Crosstrainer Magazine -lehtikään, joka piti tulla vip-jäsenyyden mukana. Tiiä sit monesti se aina ilmaantuu...miten on muuten muilla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom