B&K taas...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Niin eli tilasin ton 8 numeron sarjan tuolta nettisivuilta mutta missään ei puhuttu että tuleeko siihen mukaan treenipäiväkirja...:confused: Niin kysymys kuuluu että tuleeko semmoinen nyt minulle kun tuollaisen lehden tilasin?
Sivuilla puhuttiin vaan että 20% saa alennusta nyt kun tilaa ja ton messu lipun ilmaseks. :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Voimanainen
:D Hieman menee ohi, mutta meille tuli Bodaus 2 vuotta eikä kertaakaan laskua!
Se jos joku on kuluttajaystävällistä:lol1:

Meillekin tuli mutta vaan vuoden ja sitten ne vasta lähettivät laskun että olette tilanneet bodauksen.... heh :hmmm:
Mutta ei tule enää meille bodausta koska siinä vaiheessa kun siinä rupesi tulemaan jotain automyynti ilmoituksia niin silloin mä sen lopetin.

Kotiinpäin pitäisi aina vetää mutta:

Muscular Development 1 vuoden tilaus Suomeen $65.00 +8$, ja hieman eri kaliiperin lehdestä puhutaan.

Edellytyksenä että englanti sujuu sekä todella hyvä huumorintaju jenkkien mainoksia kohtaan.

Mutta ne kyllä vaatii rahat etukäteen, varmaan siksi lehti ilmestynyt jo 40 vuotta? ;)

Mites teille on noi lehdet tullut koska mä tilasin ton lehden eikä ole vielä näkynyt mitään elon merkkejä lehden suhteen...:itku:
Ajattelin vaan ilmestyykö toi lehti jokaisen kuun alussa vai miten teille on se tullut?

Originally posted by PF-boi
Mites teille on noi lehdet tullut koska mä tilasin ton lehden eikä ole vielä näkynyt mitään elon merkkejä lehden suhteen...:itku:
Ajattelin vaan ilmestyykö toi lehti jokaisen kuun alussa vai miten teille on se tullut?

Se tulee vähän miten sattuu :) Jos olet tilannut ihan viime aikoina niin uusin ei ole vielä ilmestynyt. Tai ei ainakaan meille ole tullut.

Oli taas NIIN hauska se Ouraman Kysymyksiä for dummies viime B&K:ssa että meinasi itkettää. Huoh, ei oikein jaksa innostaa B&K enää, kaikki ne jutut on tehty hirmu suurpiirteisesti, ja vaikka monesti aiheet ovat olleet kiinnostavia, ei asiasta ole osattu kertoa oikein, vaan jauhetaan jotain peruspaskaa. Kyllästyttää. Tietysti ne kisaraportit on ihan miellyttäviä, niissäkin tosin ärsyttää ne Ouraman muka-hauskat kommentit. *whine*

Originally posted by lazki
Oli taas NIIN hauska se Ouraman Kysymyksiä for dummies viime B&K:ssa että meinasi itkettää. ...

Täysin samaa mieltä, jätkän vittumainen asenne tuli niin selvästi esille, että tämä irtonumero-ostaja lopetti ostamisen tähän numeroon. Jos omaa egoa pitää buustata morkkaamalla muita niin antaa olla. Kirjastossa voin selata lehden.

Originally posted by Pekospee
Täysin samaa mieltä, jätkän vittumainen asenne tuli niin selvästi esille, että tämä irtonumero-ostaja lopetti ostamisen tähän numeroon. Jos omaa egoa pitää buustata morkkaamalla muita niin antaa olla. Kirjastossa voin selata lehden.

Ouramasta tulee ihan mieleen Fat Bastard! :D

Originally posted by PF-boi

Olen miekin tilannut, ja hiihtolomalla huomasin eräällä kuntosalilla uusimman numeron, jota itse en ole vieläkään saanut. Oudosti tuntuu ilmestyvän. Tai sitten miun on vielä kertaalleen tsekattava, että todella olen maksanut tilausmaksun. Jos sitten ilmenee, että olen, niin eiku kitkerää kirjettä toimitukseen. Hopi hopi tännekin lehti!!!:whip:

Originally posted by Voimanainen
:D Hieman menee ohi, mutta meille tuli Bodaus 2 vuotta eikä kertaakaan laskua!

Tuleeko vielä?
Jollet tarvitse, niin annan kyllä mielelläni osoitteen johon voit lehden kääntää!:D

Ouraman puolustukseksi on sanottava että ilman sitä miestä ei body / fitness -scene olis edes siinä kuosissa Suomessa mitä se nyt on.

KP:nkin on päätoimittajan ominaisuudessa tasapainoiltava sen välillä, että haluaako se miellyttää suurta massaa, normaaleja kuntosalilla täysin harrastepohjalta ja omaksi iloksi treenaavia vai vaativampaa HC -väkeä...

Sen mitä vähän miestä tunnen, niin hänestä saa aluksi huomattavan paljon negatiivisemman kuvan kuin se, millainen hän on. Hän on tavallaan vähän Halmeen hengenheimolainen siinä mielessä, että sanoo mitä ajattelee sen suuremmin kelailematta että loukkaantuukohan tästä joku...

Se, että onko hyväksi, että jollain on tollainen Weider-mäinen valta kaikkeen fitness / body -touhuun Suomessa onkin sitten toinen pähkinä purtavaksi, mutta jonkunhan nuo hommat on hoidettava.

No niin vihdoin oli tullut perjantaina postilaatikkoon uus B&K. Ja perkele olivat vielä muistaneet laittaa laskunkin mukaan. No ei minulla kyllä ainakaan mitään treenipäiväkirjaa siellä näkynyt! No anyway tulipa ainakin lehti!:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom