B&K:n juliste?

Pitäneepä kohta töissä kirjailla sinne postia.... Kestotilaajana olen myös pettynyt tähän.... Vaikken sillä julisteella mitään olisi tehnytkään.. :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Net Virgin sanoi:
Pitäneepä kohta töissä kirjailla sinne postia.... Kestotilaajana olen myös pettynyt tähän.... Vaikken sillä julisteella mitään olisi tehnytkään.. :lol2:

Äläs sano,siin julisteeshan voi olla vaikka alaston KP!!! :kuvia:

Laitoin eilen K.P:lle mailia asiasta ja se vastas tänään näin..

kiitos meilistä. Juliste lähetettiin erikseen tilaajille ja saat sen varmaan tänään tai huomenna (näin minulle kerrottiin Vaasasta, jossa lehti painetaan ja josta se lähetetään eteenpäin). Halusimme lähettää julisteen tilaajille, koska mukana on myös kirje, jossa kiitämme tilaajia heidän valinnastaan tilata lehtemme.

Eli ei hätää julisteen pitäisi tulla viimeistään ensi viikolla! :)

Ei piru ollut mullakaan!! Olin tyytyväinen ku jalkatreenin jälkeen oli lehti odottamassa, mutta julisteen puuttuminen ihmetyttää?!

edit.mutta hyvä jos on tulossa!?

Pro-Pain sanoi:
Ei tullu edes koko lehteä :curs: .

Kyseisen lehden tilaaminen auttaa... no joo...

Mä kyllä kannan sen julisteen salin seinälle (etenkin jos siinä on FitnessKP :love: )

Toivotaan, että tulee...

Luin eilen lehden kannesta kanteen ja taidan lopettaa tämänkin lehden tilauksen. Mielestäni jutut oli taas kerran laaduttomia. Aikoinaan kun ei ollut tällaisia nettifoorumeita ja tietoa oli muutenkin vaikeampi hommata, niin lehdet toimivat erinomaisina tietolähteinä. Nykyään kun infoa ei enää lehdistä heru, niin muut syyt tilata ovat aika vähissä.

drake sanoi:
lisäksi luvattu treenipäiväkirja

Millanen tuo on? Parempi kuin wanha ruutuvihko?

Treenivihko:

Liian vähän tilaa riveillä kirjoittaa mitään viisasta saatikka sitten liikkeitten nimiä.

Tilaa on kyllä löytynyt esim. näille:

treeni kaveri, paikka, ( ihan niinkuin joku nyt alvariinsa salia vaihtaisi ) aika,lisäravinteet, fiilikset treenin jälkeen... rasti ruutuun systeemillä hyvä kohtalainen huono........ Oli siellä toki rivi muuta, johon voi sitten kirjoittaa sen mitä ei muualle mahtunut. :wall:

edit: pysy ruutuvihossa, halvempi ja parempi !

Ei prkl.. Missä mun lehti on? Odottanu tätä päivää ja kun posti saapui niin lehteä ei näkynyt. Kumminki naapurin ählämit ottanut kun viimeks veivät pizzalistan enkä viittinyt siitä asiasta niille motkottaa kerta kyseessä oli vain pizzalista. Vai onko postikusti ryssinyt. En tiiä.. Kai kohta pakko soitella eteenpäin.

teemuwi sanoi:
Laitoin eilen K.P:lle mailia asiasta ja se vastas tänään näin..

kiitos meilistä. Juliste lähetettiin erikseen tilaajille ja saat sen varmaan tänään tai huomenna (näin minulle kerrottiin Vaasasta, jossa lehti painetaan ja josta se lähetetään eteenpäin). Halusimme lähettää julisteen tilaajille, koska mukana on myös kirje, jossa kiitämme tilaajia heidän valinnastaan tilata lehtemme.

Eli ei hätää julisteen pitäisi tulla viimeistään ensi viikolla! :)

Tuleekohan irtomyyntiin sitten lehti erilaisilla kansilla? Aika erikoista et kannessa luvattaisiin juliste, mutta todellisuudessa se tulee vain tilaajille.
No onneksi oon tyytyväinen B&K:n tilaaja.

vesguru sanoi:
Hmm.. mä sain tänään kyllä treenipäiväkirjan, julisteen ja lehden... :)

Kerrohan millainen juliste se oli?? En saanut vielä omaani ja on piinaavaa odottaa pääsiäisen yli. Ei saa unta kun miettii mikä siellä kuvassa luuraa :lol2:

Kappas täällähän on suomenkielinen kaima kirjoittelemassa...Herra47 :thumbs: Niin tuosta lehdestä, tulipa se sitten lueskeltua/selailtua läpi. Edelleen pistää silmään ne kömmähdykset mitä löytyy lähes joka numerosta, väärää kieltä, vääriä kuvatekstejä sun muuta. Luulis jo, että tuommosella kokemuksella sais lehden suht virheettömänä ulos. Tulee mieleen ne Muscle&Fitness lehdet joita silloin muutama vuosi sitten suomeksikin tuli ja KP tais taustalla olla. Sama juttu oli jo silloin, ja ei tullu lehti luukkuun ennen irtonumeroita. Eikös se tilaaja olisi kuitenkin 'tärkeämpi' kuin irtonumero-ostaja?

ps. kyllä BK kuitenkin Bodaus-lehden päihittää :jahas:

Voihan kyseessä olla ihan inhimillinen virhekin. Tällä alalla sattuu virheitä ja tulee aina sattumaan. Muistan lähimenneisyydestä tapauksen jossa erästä kutsua oikoluki 3 eri henkilöä ja vasta postituksen jälkeen ihmiset heräs todellisuuteen että kannessa luki "meillä on ilo kutua teidät..."

:(

Tänään kävin krapula lukemiseksi hakemassa ärrältä B&K:n ja kaskas siinä oli juliste messissä. Aika erikoista, että irtonumeron ostaja saa julisteen ja ilmeisesti koko lehden helpommalla.
Juliste itsessään oli huhti-joulukuu kalenteri parin posetuksen kera(mm. Big-Ronnie, Boogie)

Kyseinen juliste on ollut seinällä jo hetken aikaa. Tänään vasta pisti silmään, et siinä lukee: LEHTI KOVAA TREENAVILLE :D

Onkos muuten joku tilannut sitä 2-vuotis juhlatarjousta? Onko tullut jo eka lehti ja mikä numero on kyseessä? Ite tilasin reilu viikko sitten, ei ainakaan vielä oo mitään kuulunut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom