Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2:eepee sanoi:Lukijat-palstalla KP lupaa opetella puhumaan norjaa jos pahoja mokia vielä lehden palstoilla on. Taitto-ohjelman vikako????
Joten KP vaan norskia opettelemaan, niin ehkä saamme messuilla kuulla norjalaista selostusta.
eepee sanoi:Lukijat-palstalla KP lupaa opetella puhumaan norjaa jos pahoja mokia vielä lehden palstoilla on. Taitto-ohjelman vikako????
Joten KP vaan norskia opettelemaan, niin ehkä saamme messuilla kuulla norjalaista selostusta.
Jonny sanoi:Noita ruotsin/norjan kielisiä tekstejä on vielä yllättävän usein jäänyt lehteen. Eniten ahistaa se kun oikeasti on joku mielenkiintoinen artikkeli/juttu ja ratkaisuvaiheessa kieli vaihtuu ruotsiksi. :curs:
faidra sanoi:Nyt taitaa lähteä KP:lle jo pieni maili.. tommonen ei todellakaan ole laatua, enkä mä ainakaan ala maksaa paskasta vaikka kuinka hienolle paperille ois painettu. Huvittavaa, kun lehti on todellakin hienolle kiiltävälle paperille painettu, suomen kieli on aivan mitä sattuu (oikolukeeko sitä kukaan?), joka lehdessä on jäänyt kappaleita ruotsiksi/norjaksi väliin ja mainoksia on 1/3 lehdestä. Ja nämä juttujen otsikkosivut: uudessa numerossakin oli juttu vähähiilarisesta dieetistä. Mitäs sillä sivulla oli - kuva yhdestä herneestä? Kyllähän se piirretty hernekin tietysti tosi hienolta näyttää kiiltävällä paperilla, ja varsinkin liittyy tuohon artikkeliin ihan täysin. :jahas:
Luni sanoi:jos lehti ei kiinnosta ja on noin huono sitä ei tarvitse lukea,
eikä tarvi valitella jostain mainoksista.oletkos ikinä sattunut huomaamaan kun vertaat vaikka jenkki alan lehtiin mikä mainoksien määrä on,joku nyt miettii että ei voi verrata mutta pointti kummiskin on se että sponssit ja mainokset pitää lehden ilmestymisen mahdollisena...joten jos joku haluaa niin jättää lehden lukematta... :wall:
Luni sanoi:jos lehti ei kiinnosta ja on noin huono sitä ei tarvitse lukea,
eikä tarvi valitella jostain mainoksista....
Mä taidan olla vielä pölkympi :lol2: Kirmasin äsken tämän thredin luettuani laatikolle katsomaan kyseistä B&K:ta ja sanoin siinä ohimennen tyttöystävälleni, että vittu tossa piti kuulemma olla joku etureisi treeni juttu.....No hän siihen vaan sanoi, että niinhän siinä kannessa isolla lukee. Hauskaa tässä on se, että minä kun en huomannut kannessa koko tekstiä vaikka kantta useaan kertaan olen vilkuillutkin Ja tyttöystäväni ei ole kun kannen vilkassut........Saapas sanoi::lol2:
Mä taidan olla aika pölkky, hokasin nyt vasta että en huomannut mitään etureisiartikkelia.. Vaikka otsikon näin. Noh..
Wintikka sanoi:Saas nähdä, kumpi kuolee suomalaisista bodylehdistä ensimmäisenä: bodaus vai B&K? Kummankin hinta/laatu -suhde on kuin 30% rasvoilla seisova ukko bodylavoilla ;-)
Sakael sanoi:Ratkaisu tähän voisi olla se, että lukee koko lehden ruotsiksi. Itse olen nyt Ruotsissa ollessani huomannut, että originaali on paljon parempi kuin suomenkielinen versio.