B&K -moka(?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marvolo
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Sori jos on aiheeton viesti, mutta itse en löytänyt uusinta B&K:ta selaillessani kannessa isolla mainostettua "3 perusliikettä etureisille" -juttua. Löysittekö te? Vai olenko saanut susinumeron?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toisaalta kuka noita tarvii? Siellähän oli sen sijaan paljon juttua penkistä ja hauistreenistä. :D

Lukijat-palstalla KP lupaa opetella puhumaan norjaa jos pahoja mokia vielä lehden palstoilla on. Taitto-ohjelman vikako????

Joten KP vaan norskia opettelemaan, niin ehkä saamme messuilla kuulla norjalaista selostusta.

eepee sanoi:
Lukijat-palstalla KP lupaa opetella puhumaan norjaa jos pahoja mokia vielä lehden palstoilla on. Taitto-ohjelman vikako????

Joten KP vaan norskia opettelemaan, niin ehkä saamme messuilla kuulla norjalaista selostusta.
:lol2:

Mä taidan olla aika pölkky, hokasin nyt vasta että en huomannut mitään etureisiartikkelia.. Vaikka otsikon näin. Noh..

B&K:ssa oon kanssa huomannut että siellä on välillä jotkut artikkelit ruotsin kielellä :urjo:

eepee sanoi:

Ihmiset sitä lehteä tekee, ei ohjelmat ja koneet. Jos kirvesmies rakentaa talosi vituiksi ja sanoo syyn olleen vasarassa uskotko?

Nyt taitaa lähteä KP:lle jo pieni maili.. tommonen ei todellakaan ole laatua, enkä mä ainakaan ala maksaa paskasta vaikka kuinka hienolle paperille ois painettu. Huvittavaa, kun lehti on todellakin hienolle kiiltävälle paperille painettu, suomen kieli on aivan mitä sattuu (oikolukeeko sitä kukaan?), joka lehdessä on jäänyt kappaleita ruotsiksi/norjaksi väliin ja mainoksia on 1/3 lehdestä. Ja nämä juttujen otsikkosivut: uudessa numerossakin oli juttu vähähiilarisesta dieetistä. Mitäs sillä sivulla oli - kuva yhdestä herneestä? Kyllähän se piirretty hernekin tietysti tosi hienolta näyttää kiiltävällä paperilla, ja varsinkin liittyy tuohon artikkeliin ihan täysin. :jahas:

Noita ruotsin/norjan kielisiä tekstejä on vielä yllättävän usein jäänyt lehteen. Eniten ahistaa se kun oikeasti on joku mielenkiintoinen artikkeli/juttu ja ratkaisuvaiheessa kieli vaihtuu ruotsiksi. :curs:

Toinen asia mikä on niin tuntuu että joka toisessa numerossa on samaa lihasryhmää koskeva treenijuttu tai hyvä dieettijuttu. Eikö niillä oikeasti ole juttua kun pitää samoja kierrättää.

Jonny sanoi:
Noita ruotsin/norjan kielisiä tekstejä on vielä yllättävän usein jäänyt lehteen. Eniten ahistaa se kun oikeasti on joku mielenkiintoinen artikkeli/juttu ja ratkaisuvaiheessa kieli vaihtuu ruotsiksi. :curs:

Ratkaisu tähän voisi olla se, että lukee koko lehden ruotsiksi. Itse olen nyt Ruotsissa ollessani huomannut, että originaali on paljon parempi kuin suomenkielinen versio.

faidra sanoi:
Nyt taitaa lähteä KP:lle jo pieni maili.. tommonen ei todellakaan ole laatua, enkä mä ainakaan ala maksaa paskasta vaikka kuinka hienolle paperille ois painettu. Huvittavaa, kun lehti on todellakin hienolle kiiltävälle paperille painettu, suomen kieli on aivan mitä sattuu (oikolukeeko sitä kukaan?), joka lehdessä on jäänyt kappaleita ruotsiksi/norjaksi väliin ja mainoksia on 1/3 lehdestä. Ja nämä juttujen otsikkosivut: uudessa numerossakin oli juttu vähähiilarisesta dieetistä. Mitäs sillä sivulla oli - kuva yhdestä herneestä? Kyllähän se piirretty hernekin tietysti tosi hienolta näyttää kiiltävällä paperilla, ja varsinkin liittyy tuohon artikkeliin ihan täysin. :jahas:

jos lehti ei kiinnosta ja on noin huono sitä ei tarvitse lukea,
eikä tarvi valitella jostain mainoksista.oletkos ikinä sattunut huomaamaan kun vertaat vaikka jenkki alan lehtiin mikä mainoksien määrä on,joku nyt miettii että ei voi verrata mutta pointti kummiskin on se että sponssit ja mainokset pitää lehden ilmestymisen mahdollisena...joten jos joku haluaa niin jättää lehden lukematta... :wall:

Luni sanoi:
eikä tarvi valitella jostain mainoksista.oletkos ikinä sattunut huomaamaan kun vertaat vaikka jenkki alan lehtiin mikä mainoksien määrä on,joku nyt miettii että ei voi verrata mutta pointti kummiskin on se että sponssit ja mainokset pitää lehden ilmestymisen mahdollisena...joten jos joku haluaa niin jättää lehden lukematta... :wall:

Itse kyllä kokisin niin, että maksavalla asiakkaalla täytyy olla oikeus antaa rakentavaa kritiikkiä. Mutta olet oikeassa mainosten suhteen. Ilman niitä lehti olisi suhteettoman kallis asiakkaiden ostaa.

Luni sanoi:
eikä tarvi valitella jostain mainoksista....

Joo, tottahan se on tuokin. Tilasin lehden ja odotin kai jotain muuta, sinänsä voisin siis vaan katkaista tilauksen ja olla hiljaa. Olettaisin kuitenkin, etten ole ainoa, jota nuo asiat häiritsevät, joten rakentavan palautteen antaminen toimitukseen tuskin on sekään huono idea. Muuttui lehti tai ei. Mielestäni mikä tahansa julkaisu, aikakauslehti, sanomalehti tms. tulisi kuitenkin olla edes jokseenkin oikeakielinen, minusta ainakin on mukavampi lukea kunnollista suomen kieltä. Nämä nyt taas on pelkkiä mielipiteitä, joista joku muu voi olla toista mieltä.

Mutta onhan tuo B&K aina tuplasti parempi kuin Bodaus. ;)

Täysin samaa mieltä kuin Faidra tämän ketjun ekassa postauksessaan. Tilasin kokeeksi viisi numeroa 15€:lla BK:ta, ikäänkuin varmistaakseni, että "Onhan se järkevä päätös olla ostamatta näitä lehtiä ja lukea ne enintään kirjastossa, onhan?" ja Faidran mainitsemat mokat numerosta toiseen ovat vain vahvistaneet aiempaa kantaani.

Ja pitäähän sitä maailmassa nostaa epäkohdat esiin, varsinkin maksavana asiakkaana (eli itse en viitsi tämän enempää mölytä, kun en tuon lyhyen kokeilutilauksen jälkeen lehteä osta enkä tilaa). Muuten mikään ei etene eikä muutu paremmaksi. Virheitä ei voi korjata, jollei niitä huomaa, eikä niitä välttämättä huomaa, ellei niitä joku ota esille. Tyhmää aina asiallinenkin kritiikki tyrmätä sanomalla "Miksi aina maristaan ja vain kielteisiä asioita tuodaan esille?".

Toisaalta totta on ljp:nkin kommentti, että nykyään kehoilulehdet ovat enimmäkseen viihdettä ja kuvien takia ostettavia, mutta olisi se kiva, kun niissä olisi joskus laadukkaampiakin (=tieteeseen pohjautuvia ja hyödyllistä tietoa sisältävää) artikkeleita (MD:ssä on joskus joitakin sellaisia) ja VÄHINTÄÄN pitäisi kunnolla oikolukea lehti sekä teettää käännöstyö ammattilaisella. Ite en ole ruotsin suhteen ammattimainen kääntäjä, mutta sen verran sitä kieltä osaan, että joskus on ollut piinaa lukea "suomeksi" käännettyjä juttuja BK:sta.

Viimeisimmän BK:n parasta antia on mulle Jorma Rädyn haastattelu (Ouraman suomeksi tekemä kokonaan). Pitkä ja hyvä haastattelu ja upeita kuvia, siitä :thumbs:

Kyllähän tuossa lehdessä on ollut aika paljon virheitä. Oikoluku taitaa mättää pahasti......Se ei mahdu mun kaaliin kuinka niinkin iso moka pääsee läpi mikä siinä kalenteri/julisteessa oli tehty? Lehti kovaa treenaville. No ei nuo mokat silti vaikuta siihen tilaanko lehteä vaiko en, mikäli lehden taso juttujen ja kuvien osalta pysyy samana saa kusti kantaa lehden kotiini tulevaisuudessakin.

Saapas sanoi:
:lol2:

Mä taidan olla aika pölkky, hokasin nyt vasta että en huomannut mitään etureisiartikkelia.. Vaikka otsikon näin. Noh..
Mä taidan olla vielä pölkympi :lol2: Kirmasin äsken tämän thredin luettuani laatikolle katsomaan kyseistä B&K:ta ja sanoin siinä ohimennen tyttöystävälleni, että vittu tossa piti kuulemma olla joku etureisi treeni juttu.....No hän siihen vaan sanoi, että niinhän siinä kannessa isolla lukee. Hauskaa tässä on se, että minä kun en huomannut kannessa koko tekstiä vaikka kantta useaan kertaan olen vilkuillutkin :nolo: Ja tyttöystäväni ei ole kun kannen vilkassut........

Saas nähdä, kumpi kuolee suomalaisista bodylehdistä ensimmäisenä: bodaus vai B&K? Kummankin hinta/laatu -suhde on kuin 30% rasvoilla seisova ukko bodylavoilla ;-)

Joo ei tullut B&K:sta suomalaisen bodauslehdistön pelastajaa, vaikka parempihan se on kuin Bodaus-lehti, mokista huolimatta. Tästä eteenpäin luen vain MD:tä ja nettipalstoja, ehkä joskus kirjastossa saatan selata Bodaus-lehden läpi, saa taas hyvät naurut niistä vesijumppa- ja soturin treeni -artikkeleista (soturi syö vain illalla, mutta sitäkin enemmän tjsp.). :D

Wintikka sanoi:
Saas nähdä, kumpi kuolee suomalaisista bodylehdistä ensimmäisenä: bodaus vai B&K? Kummankin hinta/laatu -suhde on kuin 30% rasvoilla seisova ukko bodylavoilla ;-)

Noh noh... Onhan tuo B & K mokistaan huolimatta huomattavasti Bodausta laadukkaampi julkaisu, en ihan samalle viivalle noita laittaisi. Eihän se Boudaus enää nykyään edes käsittele kehonrakennusta... enemmän löytyy juttua jostain keppijumpasta tai marjanpoiminnasta.

Sakael sanoi:
Ratkaisu tähän voisi olla se, että lukee koko lehden ruotsiksi. Itse olen nyt Ruotsissa ollessani huomannut, että originaali on paljon parempi kuin suomenkielinen versio.

Missä päin Ruotsia olet? Itsekin siis täällä... ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom