X-man
Mutantti
Söörtsillä löyty aiheesta ihan mielenkiintonen keskustelun alku mutta se vähän loppu kuin kanan lento. Joten ihan mielenkiinnosta nostaisin mirrin takas pöydälle. Luulisin että pakkiksen yleinen mielipide on että BCAA:t on toimiva ja hyödyllinen lisä napattavaksi. Itsekin olen niitä puolisen vuotta vedellyt ja en ainakaan mitään haittaa ole havainnut. Päin vastoin. Se taas että onko hyvin kulkenut treeni jotenkin edes osittain tästä kiinni on sitten taas toinen juttu. Lisäksi olen miettinyt sitä, että olenko ottanut niitä oikean määrän oikeaan aikaan vai meneekö tavara harakoille. Itse otan pari teelusikallista tavaraa, missä kaikki kolme mukana ja seassa myös glutamiini. Lisäksi olen heittänyt sitä saman määrän palautusjuomaan. Monesta lähteestä olen myös lukenut, että juuri ennen treeniä niitä kannattaa ottaa. Mutta mikä on ennen treeniä? Onhan aamupalakin ennen treeniä vaikka treeni olisi illalla. Eli nyt kiinnostaisi koska BCAA:t pitäisi vetää. Eli tunti, pual vai välittömästi ennen treeniä ja kannattaako niitä lisätä palautusjuomaan? Jos jollain on Sakkeus-tyylisiä perusteluita niin tervetuloa. Myös omat mielipiteet ja tottumukset on tervetulleita.