AXE - Shock. Brings you back to life!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla oli tota jossain vaiheessa.. Täytyy myöntää, et diggailin siitä. Tuoksu ei ollu todellakaan paras mahdollinen, mut se pesun jälkeinen "viileys" jätti jotenkin erikoisen puhtosen fiiliksen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmm, mulla on ilmeisesti jotain perjantaikappaletta tai sitten myös liian pieni katkarapu, koska ei ole tuollaista Miken kuvailemaa tuskaa ilmennyt.

Tosin tuo tökötti haisee niin älyttömän voimakkaalle että silmiä kirvelee välillä kun sitä heittää kourakaupalla iholle. Enpä usko että ostan enää uudestaan, en ole ollut "shockaantunut" suihkun jälkeen vaikka olen suorastaan kylpenyt tuossa sinisessä mehussa :(

Tuli tuota aikoinaan ostettua eikä kyllä tuntunut missään. Mutta, kerran ostin jotain miesten teatree shampoota ja se tuntui. Oli jännän viileä ja raikas tunne palleissa kun tuli sitä sinnekin kokeiltua. :D

Vähän off-topic, mutta tiikeribalsami tekee kanssa gutaa kiveksissä... joskus aikoinaan tuli futista pelatessa osumaa sisäreiteen ja siihen sitten levittelin tiikeribalsamia, alkoi siinä sitten pallit kutisemaan ja yhtään ajattelematta vähän raavin ennen kuin pesin kädet.

Sen jälkeen tunki vähän tippaa linssiin, polte oli melkoinen ja tunne kesti pitkään, pitkästä suihkusessiosta huolimatta :lol2:

:) Pitää heti testata kun pääsee kauppaan. Siis ei kaupassa vaan himassa :D

Edit: Mulla on käynyt sama homma kun tuossa ylempänä, mutta hevos-linimentillä.. Laitoin ennen treeniä alaselkään, josta sitä sitten hikoillessa valui persvakoon ja sieltä aina palleille saakka.. :D Vittu mikä kirvely/polttelu/jäätyminen:lol2:

Edit2: Ei kellään oo käyny vastaavaa capsicamin kanssa? :D

Lidlissä myydään sellasessa vaaleansinisessa/harmaassa purkissa sellasta viilentävää suihkugeeliä, se tuotti tuskaa jos jokin... Oon testannu tuotakin, ja ei toi ny mikään kovin paha oo... jos oot vaikka allerginen jollekin tuossa?? :D

Jotenkin tuntuu, että suurin osa porukasta oikein yrittää saada omaan heppiinsä kirvelyä aikaan :D

Mike kuitenkin alkoi runkkaamaan suihkussa, jolloin ne helvetin pienet palleroiset siinä Axessa veti vehkeen verille.

No kukaa kokeillu Axen click-sprayta? :D
Tappaa talossa ja puutarhassa.

Kah, tuttu sinisenhän se siinä. Ite oon siitä keltasesta vastaavasta tykännyt, mutta nyt oli tollanen joku viikko sit. Muija roudaa noita mulle työsuhde-etuna.

Tosiaan, itsellä lähinnä tuli mieleen että hammastahnalla itseään pesee, viilentelee aika kivasti. Ei kantsi käyttää jos on haavaa ;)

Hmm, mulla on ilmeisesti jotain perjantaikappaletta tai sitten myös liian pieni katkarapu, koska ei ole tuollaista Miken kuvailemaa tuskaa ilmennyt.

Mulla oli kanssa tuota jo ennen tätä aihetta. Suoraan purkista kasseihin kirvelee, mutta vaahdotettuna enää ei. Testattu ihmiskokein.

Hihihi... Mulla näyttää olevan tätä vessan hyllyssä avaamaton puteli odottamassa vanhan suihkusaippuan loppumista. Ostin ihan sen takia kun se oli kivan väristä. Olinkin joka tapauksessa menossa kohta suihkun kautta nukkumaan niin taidan ottaa tän käyttöön nyt heti...

Palaan myöhemmin antamaan tyhjentävän raportin aiheesta...

(iik... oikeesti vähän jänskättää... :lol2: )

suihku --->

suihku --->

Back!

Axea pesuvoimaa kokeiltu juuri kaikkiin mahdollisiin sekä pariin mahdottomaan paikkaan. Yleinen vaikutus oli melko piristävä. Olo on tällä hetkellä jotenkin normaalia suihkunraikkautta raikkaampi. Hepskukkuun peseminen onnistui vaivatta eikä suurempaa kirvelyefektiä ilmaantunut. Tosin rehellisyyden nimissä on mainittava, että kärkiosaa lähestyttäessä otetta oli kevennettävä normaalia enemmän ja aineen sisältämät rakeet tuntuivat varsin epämukavilta. Viileysefekti palleissa ei myöskään ole suosikkejani, mutta tässä tapauksessa se oli kaikesta huolimatta vielä siedettävän rajoissa toisin kuin ice powerilla aikanaan. Persvaon puolella hankaaminen aiheutti lisääntyvää kutinaa josta johtuen hankaamista oli jatkattava suunniteltua pitempään. Axen aiheuttamasta kutinasta johtuen käsi myös hakeutui yhä uudelleen takapuolelle normaalia hanakammin ja myös aivan reiän lähiympäristöä oli rapsutettava ainakin kahdesti. Epäilen kutinan suurimmaksi syyksi juuri näitä rakeita. Edellämainitut perseeseen kohdistuneet toimenpiteet eivät aiheuttaneet seksuaalista tyydytystä. Itsetyydytys axea käsissä osottautui mahdolliseksi, mutta jos vaihtoehtona on vastaava vatkaaminen ilman axea, kallistun empimättä jälkimmäisen vaihtoehdon puoleen. Kasvoissa axe tuntui mukavan raikastavalta lukuunottamatta vasenta silmää jossa aine aiheutti voimakkaan kirvelyvaikutuksen joka jatkuu edelleen, onneksi koko ajan lieventyen. Myös selkeää punoitusta ilmaantui. Oikeaan silmään en onnistunut ainetta saamaan. Maku oli voimakkaan kitkerä ja vastenmielinen. Jälkimaku lievästi katkera ja viipyilevä, mutta melko mitäänsanomaton - jopa tympeä.

Yhteenvetona voisin sanoa, että axe soveltuu erittäin hyvin peseytymiseen ja antaa mukavan raikkaan jälkiolotilan. Sekä hepskukkuun, että persvaon alueille löytyy parempiakin pesumenetelmiä joten kriittisimmät alueet kannattanee jatkossa pitää axe-vapaana vyöhykkeenä.

Päätän raporttini täältä tähän. Mielessä pyörii vielä mahdollisuus uskaliaasta kokeesta axen soveltumisesta hiusten pesuun, mutta jätän ajatuksen hautumaan ja palaillen asiaan myöhemmin jos silloinkaan...

Itse petyin tuohon. Vähän kikkeliä se kutitti, mutta mukavasti :D
Muuten ihan OK raikas tuote ja taidan jatkossakin osta sitä edellämainitun "lisähyödyn" takia.

Kokeilkaa jotain desinfiointiainetta:D.
No itteasiassa olin todistamassa tämän tyylistä tapahtumaa. Pari vuotta sitten oltiin humalapäissään kaverin kämpillä ja yks sankari siinä sitten alko oleen semmosessa maistissa että joka puolella oli kaljaa, no reiluna kaverina sitten meni vessaan, otti kaikki vaatteet pois ja ronttas matot vessaan. Seuraavaksi se kaivo esiin juuriharjan ja jotaki myrkkyä mitä siivouskaapista löyty ja alko peseen mattoa. Hetken päästä kaveri huutaa ku pistetty ja porukka ryntää kattoon nii tämä sankari oli jostain syystä kaatanu myrkyt kasseille ja sen jälkeen alko hiuttaan pois juuriharjalla ku kirveli nii kovasti :hyper:

Voin sanoa että tälle jutulle ja kyseiselle sankarille on tullu naurettua jokusen kerran.

Onko kellään kokemusta allaolevasta, tekeekö sitä mitä purkissa luvataan? Välillä tulisi sunnuntaiaamuisin tarpeeseen.

stimmungsdusche_antihang.jpg

Tuoksuuhan toi ihan kivalle mutta ei sillä päänsärky lähde..... ja kissanpissin makuun suussa en oo uskaltanu kokeilla.

Mutta no hätä, olen aina ihmetellytkin kun irtoo laaki suhteellisen helposti ----> Pikku-Mike on herkkää taiteilijaluonnetta :dance::dance:

Mutta toimiiko seuraava: Jos nostaa tuota Axea käyttämällä kipukynnystä, niin myös taistelukestävyys paranee?

Onko kellään kokemusta allaolevasta, tekeekö sitä mitä purkissa luvataan? Välillä tulisi sunnuntaiaamuisin tarpeeseen.

Juuei, muuten kyllä loistavaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom