Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kellään oo käyny vastaavaa capsicamin kanssa? :D
No kukaa kokeillu Axen click-sprayta? :D
Tappaa talossa ja puutarhassa.
Hmm, mulla on ilmeisesti jotain perjantaikappaletta tai sitten myös liian pieni katkarapu, koska ei ole tuollaista Miken kuvailemaa tuskaa ilmennyt.
suihku --->
No itteasiassa olin todistamassa tämän tyylistä tapahtumaa. Pari vuotta sitten oltiin humalapäissään kaverin kämpillä ja yks sankari siinä sitten alko oleen semmosessa maistissa että joka puolella oli kaljaa, no reiluna kaverina sitten meni vessaan, otti kaikki vaatteet pois ja ronttas matot vessaan. Seuraavaksi se kaivo esiin juuriharjan ja jotaki myrkkyä mitä siivouskaapista löyty ja alko peseen mattoa. Hetken päästä kaveri huutaa ku pistetty ja porukka ryntää kattoon nii tämä sankari oli jostain syystä kaatanu myrkyt kasseille ja sen jälkeen alko hiuttaan pois juuriharjalla ku kirveli nii kovastiKokeilkaa jotain desinfiointiainetta:D.
Mutta no hätä, olen aina ihmetellytkin kun irtoo laaki suhteellisen helposti ----> Pikku-Mike on herkkää taiteilijaluonnetta :dance::dance:
Onko kellään kokemusta allaolevasta, tekeekö sitä mitä purkissa luvataan? Välillä tulisi sunnuntaiaamuisin tarpeeseen.