Avoinna oleva sali Vuosaari-Mellunmäki alueella???

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Bluefitness Myllypuron Battery Base Campissa (Arena Center), Myllypuron liikuntamylly, Itäkeskuksessa Salus, Vuosaaressa Baras. Ehdottomasti paras sali kunnon treenaukseen on Bluefitness. Salilla riittää kokoa ja valikoimaa.

Ehdottomasti paras sali kunnon treenaukseen on Bluefitness. Salilla riittää kokoa ja valikoimaa.
Joo, paitsi jos haluaa tehdä Maastavetoa tai jotain painonnosto liikkeitä. Ne on Blue Fitneksessä kielletty.
Tai on siellä semmonen MaVe teline mutta... No mä en ainakaan oikeen osaa tehdä siitä.

Huomasin joo ton saman jutun ku siellä kävin, hetken etsin missä voi mavettaa yms. niin huomasin että eihän siellä sellaista paikkaa ole. Muuten mielestäni asiallinen sali ja laitevalikoima on todella laaja.

Joo, paitsi jos haluaa tehdä Maastavetoa tai jotain painonnosto liikkeitä. Ne on Blue Fitneksessä kielletty.
Tai on siellä semmonen MaVe teline mutta... No mä en ainakaan oikeen osaa tehdä siitä.

Mavettaminen kielletty? Ainakin minä olen siellä tehnyt maastavetoa ihan kaikessa rauhassa eikä mitään sanomista ainakaan vielä ole tullut.

Mavettaminen kielletty? Ainakin minä olen siellä tehnyt maastavetoa ihan kaikessa rauhassa eikä mitään sanomista ainakaan vielä ole tullut.

Siinä kyykkytelineiden edessäkö? Tee varovasti, lattia ei kestä painojen pudottelua.

Olen mäkin siellä joskus MaVetellut. Tein siinä Mave telineen edessä. Ei kukaan silloinkaan sanonut mitään mutta periaatteessa se on kiellettyä. Juuri ton lattia ongelman takia.

Blue Fitnessissä ei voi myöskään tehdä painonnostoliikkeitä, kuten J.Jake tossa jo mainitsikin. Samaten magnesiumin käyttö on kielletty. Itse käyn Itäkeskuksen East Bodyssa, josta löytyy nostolava ja painon- sekä voimanostotangot. Magnesiumiakin on talon puolesta.

Minähän lensin selälleni siinä mavepaikalla. Onneksi kukaan ei nähnyt. Nykyään olen mavettanut siinä kyykkytelineen edessä jossa on ne tukiraudat. Tosin syö tulosta kun pitää varovasti mavettaa etteivät painot putoa lattiasta läpi, jos se nyt on edes mahdollista. Ja tuosta mankusta en tiennytkään että on kielletty, pitää tästä lähin sivellä jossain nurkassa piilossa tassuihin.

Mites toi liikuntamylly näin kesäisin kun toi vuosaaren urheilutalo on kiinni, talvisin mylly on ainakin ihan hirvee paikka?

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom