Auttakaa nyt tyhmää. Oon käynyt nyt puol vuotta salilla (inttiä varten. Lähtö tod.näk. heinökuussa 2011) ja mä en rehellisesti sanottuna tajua mitään näistä kaksijakoisista, nelijakoisista ohjelmista tms. Oon vaan tehny käsilihaksia ja jalkojen lihaksiin vaikuttavia liikkeitä ja toistellut niitä jokaista liikettä jonkun neljä viisi kertaa joka salikäynnillä. Nyt muutama kysymys:
1. Kertokaapa kokeneet onko tämä ihan ookoo tai onko tässä mun menetelmässä mitään järkeä? Kyl mä selvästi voimistunut oon mutta silti...
2.Nyt vuoden vaihteen jälkeen oon alkanu käymään kaksi kertaa salilla viikossa. Kertokaas viä sen verran että mitä mun näistä kannattaisi hyödyntää (kavereiden neuvoja). Onko parempia neuvoja?
~Toisella kerralla teet niin suurilla painoilla kuin mahdollista, toisella kerralla teet rennommin
~ Teet samaa joka kerta samoilla toistoilla
~ Toisella kerralla harjoitat jalkojen lihaksia toisella käsien
3. Haluaisitteko kertoo mulle vähä tarkennusta noihin toistojen tekoon? Kuinka pitkä tauko toistojen välillä? Kuinka paljon joka kerta tehdään liikettä? (esim. joka kerta sen saman verran, joka kerta enemmän, vaihdellen vai mitä hä?)
Kiitokset niille jotka viitsivät valistaa tyhmää :D
1. Kertokaapa kokeneet onko tämä ihan ookoo tai onko tässä mun menetelmässä mitään järkeä? Kyl mä selvästi voimistunut oon mutta silti...
2.Nyt vuoden vaihteen jälkeen oon alkanu käymään kaksi kertaa salilla viikossa. Kertokaas viä sen verran että mitä mun näistä kannattaisi hyödyntää (kavereiden neuvoja). Onko parempia neuvoja?
~Toisella kerralla teet niin suurilla painoilla kuin mahdollista, toisella kerralla teet rennommin
~ Teet samaa joka kerta samoilla toistoilla
~ Toisella kerralla harjoitat jalkojen lihaksia toisella käsien
3. Haluaisitteko kertoo mulle vähä tarkennusta noihin toistojen tekoon? Kuinka pitkä tauko toistojen välillä? Kuinka paljon joka kerta tehdään liikettä? (esim. joka kerta sen saman verran, joka kerta enemmän, vaihdellen vai mitä hä?)
Kiitokset niille jotka viitsivät valistaa tyhmää :D