- Ikä
- 40
Olen tänään menossa ostamaan ensimmäistä kertaa palautusjuomaa, mutta ennen sitä haluan varmistaa pari asiaa. Ensin tiedoksi että käyn 3 krt/vko salilla, tavoitteena lihaskasvu ja rasvanpoltto. Aloitin pari kuukautta sitten eli olen aloittelija tässä hommassa. Ja olen siis nainen (jos se nyt mitenkään vaikuttaa asiaan). Haluan ostaa palautusjuoman joka sisältää protskut ja hiilarit hyvässä suhteessa, jonka pystyy juomaan ilman jatkuvaa yökkäämistä. :urjo: Olen aika herkkävatsainen joten sekin pitää ottaa hommassa huomioon. Mitä suosittelisitte? Mikä TODELLA tehoaa ja mitä hintaluokkaa?
Ja sitten vielä tyhmä kysymys loppuun, jotta joku saa valittamisen aihetta, eli miksi palautusjuomaa pitää nauttia? Missä niiden teho näkyy? Kysyn vain mielenkiinnosta, en sen vuoksi että epäilisin niiden tarvetta!
Ja sitten vielä tyhmä kysymys loppuun, jotta joku saa valittamisen aihetta, eli miksi palautusjuomaa pitää nauttia? Missä niiden teho näkyy? Kysyn vain mielenkiinnosta, en sen vuoksi että epäilisin niiden tarvetta!