Auttakaa minua tyhmääääääää!!!!!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Olen tänään menossa ostamaan ensimmäistä kertaa palautusjuomaa, mutta ennen sitä haluan varmistaa pari asiaa. Ensin tiedoksi että käyn 3 krt/vko salilla, tavoitteena lihaskasvu ja rasvanpoltto. Aloitin pari kuukautta sitten eli olen aloittelija tässä hommassa. Ja olen siis nainen (jos se nyt mitenkään vaikuttaa asiaan). Haluan ostaa palautusjuoman joka sisältää protskut ja hiilarit hyvässä suhteessa, jonka pystyy juomaan ilman jatkuvaa yökkäämistä. :urjo: Olen aika herkkävatsainen joten sekin pitää ottaa hommassa huomioon. Mitä suosittelisitte? Mikä TODELLA tehoaa ja mitä hintaluokkaa?

Ja sitten vielä tyhmä kysymys loppuun, jotta joku saa valittamisen aihetta, eli miksi palautusjuomaa pitää nauttia? Missä niiden teho näkyy? Kysyn vain mielenkiinnosta, en sen vuoksi että epäilisin niiden tarvetta! :offtopic:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Niitti84 sanoi:
Ja sitten vielä tyhmä kysymys loppuun, jotta joku saa valittamisen aihetta, eli miksi palautusjuomaa pitää nauttia? Missä niiden teho näkyy? Kysyn vain mielenkiinnosta, en sen vuoksi että epäilisin niiden tarvetta! :offtopic:

Palautumisjuoma auttaa kehoa palautumaan treenistä. Aiheesta löytynee paljon tietoa searchilla.

Niitti84 sanoi:
Ensin tiedoksi että käyn 3 krt/vko salilla, tavoitteena lihaskasvu ja rasvanpoltto.

Haluan ostaa palautusjuoman joka sisältää protskut ja hiilarit hyvässä suhteessa, jonka pystyy juomaan ilman jatkuvaa yökkäämistä. :urjo: Olen aika herkkävatsainen joten sekin pitää ottaa hommassa huomioon. Mitä suosittelisitte? Mikä TODELLA tehoaa ja mitä hintaluokkaa?

kannattaa valita joko lihasmassa lisäys tai rasvojen vähentäminen. Ei tule epätoivo heti puseroon