Auttakaa! Kipua jalkapohjissa kun tekee pohkeita istuen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Push-Up
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro, otsikko varmaan kertoo jo kaiken.
Eli kellään muulla koskaan tuntunu/tuntuu kipua jalkapohjissa kun tekee pohkeita istuen laitteessa? Mua tämä vaivannu jo pidemmän aikaa ja tänään oli kaiken huippu kun piti lopettaa sarjat kesken kovan kivun takia :(

Jotain neuvoja? Kiitos etukäteen!!:worship:

Jalkapohjassa on myös lihaksia, jotka tekevät työtä ko. liikeessä, aika normaalia, että nekin lihakset tuntuvat.

Ok, mutta pitäiskö niitä jotenkin venytellä tai lämmitellä, kun kipu on vaan niin sietämätön välillä, että ei voi vetää treeniä täydellä teholla:david:

Ittellä on auttanu parempien salikenkien hankinta... Jos kengät puristaa niin veri ei pääse kulkemaan ja tuleepi sitten verenpuutoksen myötä kipua niihin jalkapohjan pikkulihaksiin jotka töitä tekee. Myöskin pronaatiotuet auttoi mulla; pysyy jalkapohjan kaari oikeanlaisena.

Ittellä on auttanu parempien salikenkien hankinta... Jos kengät puristaa niin veri ei pääse kulkemaan ja tuleepi sitten verenpuutoksen myötä kipua niihin jalkapohjan pikkulihaksiin jotka töitä tekee. Myöskin pronaatiotuet auttoi mulla; pysyy jalkapohjan kaari oikeanlaisena.

Joo, tuo on varmaan se syy, taisi olla tossut liian kireällä :)

Back
Ylös Bottom