On nyt tullu treenattua jo reilut 2 ja puoli vuotta. Noista melkeestään vuosi on mennyt enemmän tai vähemmän harakoille, tulokset ei ole noussut paljon mihinkään, tyyliin penassa 62.5*6, nyt 65*8. Motivaatio kärsii... vituttaa kun ei tule tuloksia, ja tätä on jo kauan kestänyt.
Eli, koko tuon ajan olen treenannut 4-jakosella ohjelmalla, jalat tuli mukaan vasta viimevuoden alkusyksystä
. Sarjoja teen selälle 12+epäkkäille 2, hauikselle ja ojentajalle 8, rinnalle 8, olkapäille 9, jaloille 12(no, jalat on kehittyny aikas hyvin). Treenijako on jalat, rintaolkapää, selkä, habaojentaja. päivät ma, ke, to, su, eli 2treeniä 1 lepo 2 treeniä 2 lepoa.
Sarjoja olen koitellut lisäillä, liikkeittä olen vaihdellut, toistoja olen vaihdellut, toistojen puhtautta olen lisännyt, treenijakoa olen vaihdellut, ruokailua olen parantanut. Ainoa missä voi olla onkelmaa on nukkuminen, nukun noin 7-8 tuntia päivässä, koska en saa hyvin unen päästä kiinni, niinkuin isänikään. Todellakin vituttaa ja ankarasti. Jos on kehitystä tapahtunut, niin se on tyyliin 2 toistoa/kk ja sitten sekin loppuu kuukauden päästä. :itku:
Eli, olisiko koko kroppa läpi 3krt viikossa hyvä, olisiko tarpeeksi shokkia keholle? Olisiko 2-jakoinen hyvä, tai 3-jakoinen? HST? Haluisin kokeilla noita, mutta vituttaa lisää vain, jos ei toimi ollenkaan, ja tulokset laskee lisää. Kertokaa te mikä olisi hyvä shokki tai potku keholle, että alkaisi tämäkin lahna kasvamaan :( . Tuntuu ettei tätä ohiteta pelkällä liikkeitten vaihtelulla...
Eli, koko tuon ajan olen treenannut 4-jakosella ohjelmalla, jalat tuli mukaan vasta viimevuoden alkusyksystä
. Sarjoja teen selälle 12+epäkkäille 2, hauikselle ja ojentajalle 8, rinnalle 8, olkapäille 9, jaloille 12(no, jalat on kehittyny aikas hyvin). Treenijako on jalat, rintaolkapää, selkä, habaojentaja. päivät ma, ke, to, su, eli 2treeniä 1 lepo 2 treeniä 2 lepoa.Sarjoja olen koitellut lisäillä, liikkeittä olen vaihdellut, toistoja olen vaihdellut, toistojen puhtautta olen lisännyt, treenijakoa olen vaihdellut, ruokailua olen parantanut. Ainoa missä voi olla onkelmaa on nukkuminen, nukun noin 7-8 tuntia päivässä, koska en saa hyvin unen päästä kiinni, niinkuin isänikään. Todellakin vituttaa ja ankarasti. Jos on kehitystä tapahtunut, niin se on tyyliin 2 toistoa/kk ja sitten sekin loppuu kuukauden päästä. :itku:
Eli, olisiko koko kroppa läpi 3krt viikossa hyvä, olisiko tarpeeksi shokkia keholle? Olisiko 2-jakoinen hyvä, tai 3-jakoinen? HST? Haluisin kokeilla noita, mutta vituttaa lisää vain, jos ei toimi ollenkaan, ja tulokset laskee lisää. Kertokaa te mikä olisi hyvä shokki tai potku keholle, että alkaisi tämäkin lahna kasvamaan :( . Tuntuu ettei tätä ohiteta pelkällä liikkeitten vaihtelulla...

. En tietenkään halua olla läski, koitan vaan saada lihakset ja voimat kasvamaan... Ei ainakaan samalla paikkakunnalla ole, enkä kyllä ala missään ammattilaisten käymään, kunhan täältä sais neuvot, niin vois lähteä itse toteuttamaan. Nyt alkavalla dietillä alan ainakin jotain aerobista tekemään.