Autotuning Amiksiakin kiinnostaa vai hieno harrastus?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oldskool saksanlookki, elikkä auto tonttiin ja järkyttävällä huulella olevat vanteet alle. Me like

Kyllä:thumbs:

beachset1qp9.jpg

TMTcollage.jpg

mk2vr.jpg

DSCF9367.jpg
e30_269_std.jpg

Jos nyt väen väkisin pitää olla laitettu niin tääkin on satakertaa hienompi kun x6. Siis toi x6 on liian lyhyt suhteessa korkeuteen. Näyttää ihan kun ois ollu ketjukolarissa.

108_0886_mercedes_cls_55_amg.jpg

BMW_X6_concept_rear.jpg

Jos nyt väen väkisin pitää olla laitettu niin tääkin on satakertaa hienompi kun x6. Siis toi x6 on liian lyhyt suhteessa korkeuteen. Näyttää ihan kun ois ollu ketjukolarissa.

Tuo CLS taas on sen näköinen että sen päälle on tippunut jotain, tai ilmat päässeet pihalle. No eiköhän joku noita x6:kin madaltele, sittenpähän tulee amiksiakin tyydyttävä lopputulos?

Lueskelin Salkkari-Samin 2.0 Dodgesta uusimmasta seiskasta. On jotain 34 kaiutinta, 10 vahvistinta, screenejä jokapuolella ja kirkkaan punainen sisusta. Kuulemma lisätyt poppivehkeet painaa 400kg. Onko mitään järkeä? Miks ees pitää takakonttiin laittaa screeni? Miksi oi miksi?

...Onko mitään järkeä? Miks ees pitää takakonttiin laittaa screeni? Miksi oi miksi?

Ainoa järkeenkäypä selitys taitaa olla näyttelytarkoitus. Itse en ole kanssa ikinä ymmärtänyt näitä tuhansia screenejä autossa.

e. Toi rullaverhon postaama CLS on törkeen hieno!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei kolahtanu kyllä aluks toi uus bemmi omaankaan silmään missään kuvissa, mut ei ollenkaan pahan näkönen kun tuolla yhellä parkkiksella sitä joskus tutkailin tarkemmin(oli tosin valkonen ja Hartgen korisatsilla)

Zone-sarja -42%
Onko mitään järkeä? Miks ees pitää takakonttiin laittaa screeni? Miksi oi miksi?
Oon ite kai nuoresta iästä huolimatta niin hiton vanhoillinen, että autotuninki menee täysin yli hilseen jos aletaan rakentamaan japseista joitain batmobileja laittamalla järkyttävän rumat lepakkokorisatsit ja maalaamalla candylla se ympäriinsä. Kaikista parasta tuninkia on just oldskool-lookki eli tonttiin ja hienoa vannetta alle, eikä mitään ihme räpellyksiä.

Mutta...

Jos jotain en oo ikinä tajunnut edes pienimmässä mittakaavassa, niin mikä helvetin idea on laittaa auton takakonttiin esim. 5 näyttöä ja PS3/Xbox tai molemmat? Mun mielestä on vain niin helvetin epämukavaa pelata pleikkarilla räntasateessa auton peräluukun alla, kun voi tehdä saman lämpimässä sisälläkin. Ja koita siinä nyt sitten jotain pelata, kun sama peli tulee samaan aikaan viideltä eri näytöltä ja poppi huumaa tärykalvoja niistä subbareista. Minua ei sais ainakaan kirveelläkään nököttämään jossain auton peräkontin takana pelaamassa pleikkaria. Voi taivas.

Kai se on sitä tuninkia vai mitä se oli.

Pojat pojat, ne näytöt autossa ei todellakaan ole mitään ns. normikäyttöä varten. Ei kukaan pelaa räntäsateessa kontin luona, pikkasen nyt järkeä peliin. Ne rakennetaan näyttelykäyttöä varten, esim. mulla on Evossa piuhatkin jo valmiina kontille ja mulle itselleen siitä ei tule koskaan olemaan mitään "hyötyä". Shöytä shöytä vaan...Minusta tuo X6 on aika karsea, sellanen katumaasturi/tilaihme/korkeakoppi, joku tykkää joku ei. Minua kiehtoo vain matalat ja urheilulliset autot. Ja nopeat. Ja näyttävät. :D

Vaaditko autoltasi urheilullisuutta, haluatko erottuvasi massasta ajaessasi kaduilla?
Jos vastauksesi on kyllä, niin meillä on sinulle ratkaisu.

Unelmieni Toyota

Vain tällä luxus-autolla saa vaadittua huomiota tarjoten samalla voimaa uhkuvan 1.3 litraisen moottorin.
Sanotaanko, että tämä auto on tarkoitettu miehille, joilla on tarkoitus edetä tyylikkäästi... ja reippaasti.

Ei kolahtanu kyllä aluks toi uus bemmi omaankaan silmään missään kuvissa, mut ei ollenkaan pahan näkönen kun tuolla yhellä parkkiksella sitä joskus tutkailin tarkemmin(oli tosin valkonen ja Hartgen korisatsilla)
Jopa maasturista käsin kun semmoinen vierelle ajaa, niin se on muhkea ja mahtipontinen, siinä on munaa enemmän kuin missään tuunirasseissa. Ja sillä ajaa vain ne jolla on kikkeliä ja paalua.

Suoraan sanottuna ihan kauheen näkösiä noi viritykset mitä kylillä näkee! Mulla ei ole mitään tuunaamista vastaan varsinaisesti mutta tehkää se nyt kunnon autoihin ja tyylillä + konepellin alle uudet osat.

en kyllä suoraansanottuna ymmärrä miksi sen auton pitäisi olla tehokas jotta sitä "saa" tuunata. ennemmin ajaa siistillä laiskalla ku rumalla laiskalla. tietenkin sitten jos autosta tehdään jotenkin hirveän sportisen näköinen niin kyllähän siinä silloin minunkin mielestä kuuluu olla tehoa.

en kyllä suoraansanottuna ymmärrä miksi sen auton pitäisi olla tehokas jotta sitä "saa" tuunata. ennemmin ajaa siistillä laiskalla ku rumalla laiskalla. tietenkin sitten jos autosta tehdään jotenkin hirveän sportisen näköinen niin kyllähän siinä silloin minunkin mielestä kuuluu olla tehoa.

Itellä tulee sellanen kuva että "yritetään olla mutta ei ollakkaan". En tiedä tajusitko...

Suoraan sanottuna ihan kauheen näkösiä noi viritykset mitä kylillä näkee! Mulla ei ole mitään tuunaamista vastaan varsinaisesti mutta tehkää se nyt kunnon autoihin ja tyylillä + konepellin alle uudet osat.
Kyllähän siellä osa on ihan hienojakin virityksiä lukuunottamatta amisten matta opeleita ja korisarjoja jotka näyttää avaruusalukselta. Ja mitä nyt tuohon moottorin viritykseen tulee niin yleensä ihmiset unohtaa panostaa jarruihin joka on pahin virhe. Parilla hassulla voi olla suuri merkitys hengenlähdön kanssa jotka olis saanut jarruihin panostamalla.

Suositut

Back
Ylös Bottom