Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juurikin turvaistuimen takia. Laitan sen mielummin eteen, koska kuljen pienen lapsen kanssa kaksistaan jokatoinen viikonloppu. Toisinaan jopa 500km yhteensä. Säästyy kumpikin (isä ja laps) turhalta turhautumiselta kun voi pitää toiselle seuraa samassa penkkirivissä. Eli ihan käytännön syistä olen päättänyt katsella autoja joista saa tarvittaessa väliaikaisesti airbägin kytkettyä pois.
edit: saakohan mondeoista kytkettyä tuon pois?
mk3 mondeosta muistaakseni saa. Ainekin nappi siinä on jota ei tosin koskaan tullu kokeiltua.
Toyota corolla verso. Ainakin 2005 mallista eteenpäin ja voi olla että vanhemmistakin. Sitä en tiedä missä hinnoissa nuo pyörii.
Tais saada edellisistäkin korimalleista kautta linjan (Passat, Golf, Bora/Jetta, Polo?) ja nykyisistä saa ainakin.Uusista VW:istä taitaa saada.
Olipa paljon apua.
Tais saada edellisistäkin korimalleista kautta linjan (Passat, Golf, Bora/Jetta, Polo?) ja nykyisistä saa ainakin.
Tekis mieli väittää, että kaikista VAG-autoista saa sen pois kytkettyä (Audi, Seat, Skoda, VW).
^Jep, esim. Passat oli tod. pitkään tuotannossa samanlaisena, eli varmaan on uupunu ko. varuste ensimmäisien vuosien autoista, mun mielestä viimeisimmistä sai.
Tai sitten mä oon vaan totaalisen väärässä mikä on sekin mahdollista.
"Tekis mieli väittää..."-kommentti koski siis uusia VAGgeja ja täydellistä mutuilua oli noiden edellisten korimallien kommentointi.