Autonavigaattori

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Suosittele autonavigaattoria! Pohjoismaiden kartasto riittää.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Perusteletko hiukan? Plussat & miinukset?

Mikä tahansa tom tom, käyttöliittymä hyvä ja selkeä.

wnha tossa vähän ehtikin,lisäksi se yleisin peruste:Merkki tunnettu ja usempien "riippumattomien" vertailujen kärkipäässä.(tykkään jos itse sanon,hei mulla toiminu kolme vuotta=huono peruste)Enpä tosta laitteesta isompaa moitetta löydä,makuasioita sit noi ulkonäöt tms:rolleyes:

Onko TomTomeissa 'älykäs' osoitteensyöttö? Eli riittää kun annat katuosoitteen niin laite antaa mahdolliset vaihtoehdot -> ei tarvitse tietää postinumeroa.

Kahden tomtomin jälkeen ostin Garmin zumon. Pari asiaa mistä Garminille plussaa:

Sammuu itsekseen kun sammuttaa auton(kysyy kyllä saako sammua, jos ei kiellä sammuu sitten). Eli ei jää vahingossa päälle. Ja käynnistyy kun panee virrat päälle.

Löytää satelliitit nopeammin eli käynnistyy nopeammin.

Paremmat näppäimet, osoitteen kirjoittelu selkeästi helpompaa, osuu nakki kohdalleen.

Zone-sarja -42%
Kuinka kauan noilla navigaattoreille menee siihen käynnistykseen? Oli kohtuullisen ärsyttävää vanhan navigaattorin kanssa odotella t-risteyksessä tien sivussa 10 min, että kumpaan suuntaan pitää lähteä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuinka kauan noilla navigaattoreille menee siihen käynnistykseen? Oli kohtuullisen ärsyttävää vanhan navigaattorin kanssa odotella t-risteyksessä tien sivussa 10 min, että kumpaan suuntaan pitää lähteä..
Mulla on navigonin 3300 max ja täytyy kyllä sanoa, että se on aika raivostuttavaa välillä, jos ns ''kylmänä'' käynnistää, niin se tahtoo hakea sitä signaalia aika pitkän tovin. Jos on aiemmin samana päivänä käyttänyt, niin silloin löytää kyllä hyvin. Muuten on kyllä varsin näppärä laite monipuolisilla toiminnoilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom