Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noita karvoja tulee esiin aina vaan uudestaan, vaikka ei omistaisi koiraa.
Kostealla rätillä, ne menee semmoisiksi karvapötkylöiksi ja on iisi nyppiä ne pois. Tosin kaipa se riippuu karvan laadustakin.Millähän saisin koirien karvat pois auton takapenkistä?. Kenelläkään jotain hyvää ideaa?. Niitä karvoja kun on niin vitusti, eikä lähde imuroimallakaan.
Millähän saisin koirien karvat pois auton takapenkistä?. Kenelläkään jotain hyvää ideaa?. Niitä karvoja kun on niin vitusti, eikä lähde imuroimallakaan.
Kumihanskat+ ämpärillinen vettä. Kostutetulla kumihanskalla hierot penkkejä niin lähtee karvat erittäin kätevästi.Millähän saisin koirien karvat pois auton takapenkistä?. Kenelläkään jotain hyvää ideaa?. Niitä karvoja kun on niin vitusti, eikä lähde imuroimallakaan.
No mikäs on parempi vaihtoehto?On muuten käsin vahaaminen pirun tyhmää ja rankkaa hommaa.
Mahtoiko tarkoittaa itse duunaamista? En mä ainakaan jaksaisi, vien jonnekin joka sen tekee salettiin paremmalla ammattitaidolla.No mikäs on parempi vaihtoehto?
Olen ajatellut, että on koneita, millä voi vahan levittää. Vai levittääkö ne firmoissakin vahan käsin rätillä?
Vuosi sitten kun ostin auton pistin jonkun kovan vahauksen, sanottiin että toi kestää hyvin vuoden ja hyvin on kestänytkin. Mites kannattaako uusia nyt? Suositelkaa firmaa Tampereen läheltä joka tekis tuollaisia...